Страница 1 от 2

MR2 3SGE - 3SGTE

Публикувано на: 08 Авг 2007 16:21
от MRjab4o
Някой да знае кои е най леснея начин да се смени мотора на МР2 от 3sge към 3sgte biggrin.gif Имам всичко от турбо мотора но на пръв поглед не изглежда много лесно, има много жица която незнам какво ще я правя? Най вероятно няма да стане да откача едната електроника и да закача другата smile.gif Проблема е в кабелите и електронния блок самото поставяне на двигателя се надявам да стане лесно.

Публикувано на: 08 Авг 2007 22:34
от poli
Аз не разбирам ,но ти желая Късмет :thumbsup:

Re: MR2 3SGE - 3SGTE

Публикувано на: 09 Авг 2007 00:31
от LordDigital
MRjab4o написа:Някой да знае кои е най леснея начин да се смени мотора на МР2 от 3sge към 3sgte biggrin.gif Имам всичко от турбо мотора но на пръв поглед не изглежда много лесно, има много жица която незнам какво ще я правя? Най вероятно няма да стане да откача едната електроника и да закача другата smile.gif Проблема е в кабелите и електронния блок самото поставяне на двигателя се надявам да стане лесно.
За Пълна конверсия ти требе ЕКУ + Жици от Турбото ,Кутия ,Полуоски ,Хъбове - или наи-добре направо една отрязана задница от япония... Иначе колкото и да ти желаем късмет ,той никога не е безкраен и ша стигнеш до проблеми мнооооооооооооооооооооу бърдже...

Публикувано на: 09 Авг 2007 09:41
от MRjab4o
ЕКУ жици всичко има без кутия полуоски и др.такива. След четене по всички форуми и малко разговори по телефона разбрах че в Бургас е правено същото нещо и колата върви сериозно и то доста време.

Смятам първо да сменя лагери сегменти, гумички ще почистя мотора и ще го сложа на колата блока е абсолютно същия като моя и тогава става сложно и стария и новия двигател имат много кабели.

Публикувано на: 09 Авг 2007 09:47
от b_d
намери си схеми на окабеляването и виж къде са разликите. Това ти е началото.

Публикувано на: 09 Авг 2007 10:06
от MRjab4o
Затова пиша тук, къде да намеря схема? Ако имам схема нямаше да ви тормозя.

Публикувано на: 09 Авг 2007 10:12
от MRjab4o
А и се надявах че някои може да е правил подобно нещо и да каже какви трудности може да има

Публикувано на: 09 Авг 2007 10:19
от ALTEZZA
tochno tova ne znam niakoi da go e pravil tuk. pregledai tazi tema, moje da namerish neshto polezno
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=164 ... sc&start=0

Публикувано на: 09 Авг 2007 23:16
от ugabuga
govori s bambo. toi msilia che pravi ciala nova el instalacia shtoto starata izgoriala

Публикувано на: 10 Авг 2007 08:48
от ALTEZZA
po skoro beshe otriazana

Публикувано на: 10 Авг 2007 14:26
от MRjab4o
Как да се свържа с бамбо? А и за капак взе да презарежда снощи и изчезнаха късите светлини wacko.gif
минават ми и други идеи направо да си взема нова електроника

Публикувано на: 11 Авг 2007 12:01
от Oscar de la Hoya
Твоя 3SGTE от MR2 ли е или от Селика?.В Бургас доколкото знам swap-a е с двигател от Селика, което е по трудния вариант.Ако можеш да се свържеш с момчето от Бургас и да разбереш нещо повече, ще бъде добре.Той не пише тука, беше пуснал само MR2 преди swapa за продажба.
Ти от София ли си, от кога имаш колата?Сподели малко, аз също съм с атмосферен MR2 biggrin.gif
А на bambo му пиши на лично най-добре, той също има такъв проект, но неговата си е турбо родена, само я стяга. :thumbsup:

Публикувано на: 14 Авг 2007 14:56
от MRjab4o
Моят е от селика и има абсолютно всичко което въобще не ме олеснява. Имам общ познат с момчето от Бургас но още не съм ходил до там.
От Шумен съм и колата я карам около два месеца вече много съм доволен освен от това че не и стигат едни 100-200конски сили tongue.gif в края на тази седмица смятам да идвам в София и да говоря с лудата крава за малко екстри към мотора койо да се монтират преди поставянето му в колата, мисля сам да го монтирам единственото което май ще ме затрудни е електрониката. Искам да уточня какво точно ще правя по двигателя и го почвам.

Публикувано на: 14 Авг 2007 16:18
от poli
Не съсипвай хубавия мотор!

Публикувано на: 14 Авг 2007 19:36
от bambo
подкрепям поли - не съсипвай мотора...
ако държиш да се получи нещо - просто приготви около 3000лв. - толкова излиза "основен" ремонт с ОРИГИНАЛНИ части на тойота + малко екстрички. Тунинг със оригиналното ЕКУ ???? а стига бре, сигурно се шегуваш. Инвестирай 1500 - 2000лв. във stand-alone който на всичкото отгоре ще си дойде и със harness и ще ти отпаднат грижите за инсталацията. Тоз мотор със едно стенд-алоун и малко заигравка по intake - exhaust и boost спокойно може да се изкара до 250+ конски сили (с фабричната турбина), което вервай за МР2 си е повече от достатъчно.

hint! 3S-GTE от Celica не става drop-in към кутията на 3S-GE във MR2... не че съм пробвал ама съм чувал :thumbsup:

И последно - успех. Моят MR2 turbo излиза от гаража другия месец... (надявам се).