
MR2 3SGE - 3SGTE
MR2 3SGE - 3SGTE
Някой да знае кои е най леснея начин да се смени мотора на МР2 от 3sge към 3sgte biggrin.gif Имам всичко от турбо мотора но на пръв поглед не изглежда много лесно, има много жица която незнам какво ще я правя? Най вероятно няма да стане да откача едната електроника и да закача другата
Проблема е в кабелите и електронния блок самото поставяне на двигателя се надявам да стане лесно.

BU
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: MR2 3SGE - 3SGTE
За Пълна конверсия ти требе ЕКУ + Жици от Турбото ,Кутия ,Полуоски ,Хъбове - или наи-добре направо една отрязана задница от япония... Иначе колкото и да ти желаем късмет ,той никога не е безкраен и ша стигнеш до проблеми мнооооооооооооооооооооу бърдже...MRjab4o написа:Някой да знае кои е най леснея начин да се смени мотора на МР2 от 3sge към 3sgte biggrin.gif Имам всичко от турбо мотора но на пръв поглед не изглежда много лесно, има много жица която незнам какво ще я правя? Най вероятно няма да стане да откача едната електроника и да закача другатаПроблема е в кабелите и електронния блок самото поставяне на двигателя се надявам да стане лесно.

ЕКУ жици всичко има без кутия полуоски и др.такива. След четене по всички форуми и малко разговори по телефона разбрах че в Бургас е правено същото нещо и колата върви сериозно и то доста време.
Смятам първо да сменя лагери сегменти, гумички ще почистя мотора и ще го сложа на колата блока е абсолютно същия като моя и тогава става сложно и стария и новия двигател имат много кабели.
Смятам първо да сменя лагери сегменти, гумички ще почистя мотора и ще го сложа на колата блока е абсолютно същия като моя и тогава става сложно и стария и новия двигател имат много кабели.
BU
tochno tova ne znam niakoi da go e pravil tuk. pregledai tazi tema, moje da namerish neshto polezno
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=164 ... sc&start=0
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=164 ... sc&start=0
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17 Юни 2005 23:33
- Местоположение: София
Твоя 3SGTE от MR2 ли е или от Селика?.В Бургас доколкото знам swap-a е с двигател от Селика, което е по трудния вариант.Ако можеш да се свържеш с момчето от Бургас и да разбереш нещо повече, ще бъде добре.Той не пише тука, беше пуснал само MR2 преди swapa за продажба.
Ти от София ли си, от кога имаш колата?Сподели малко, аз също съм с атмосферен MR2 biggrin.gif
А на bambo му пиши на лично най-добре, той също има такъв проект, но неговата си е турбо родена, само я стяга.
Ти от София ли си, от кога имаш колата?Сподели малко, аз също съм с атмосферен MR2 biggrin.gif
А на bambo му пиши на лично най-добре, той също има такъв проект, но неговата си е турбо родена, само я стяга.

Плачи Земьо, Шоп те гази..
Моят е от селика и има абсолютно всичко което въобще не ме олеснява. Имам общ познат с момчето от Бургас но още не съм ходил до там.
От Шумен съм и колата я карам около два месеца вече много съм доволен освен от това че не и стигат едни 100-200конски сили
в края на тази седмица смятам да идвам в София и да говоря с лудата крава за малко екстри към мотора койо да се монтират преди поставянето му в колата, мисля сам да го монтирам единственото което май ще ме затрудни е електрониката. Искам да уточня какво точно ще правя по двигателя и го почвам.
От Шумен съм и колата я карам около два месеца вече много съм доволен освен от това че не и стигат едни 100-200конски сили

BU
подкрепям поли - не съсипвай мотора...
ако държиш да се получи нещо - просто приготви около 3000лв. - толкова излиза "основен" ремонт с ОРИГИНАЛНИ части на тойота + малко екстрички. Тунинг със оригиналното ЕКУ ???? а стига бре, сигурно се шегуваш. Инвестирай 1500 - 2000лв. във stand-alone който на всичкото отгоре ще си дойде и със harness и ще ти отпаднат грижите за инсталацията. Тоз мотор със едно стенд-алоун и малко заигравка по intake - exhaust и boost спокойно може да се изкара до 250+ конски сили (с фабричната турбина), което вервай за МР2 си е повече от достатъчно.
hint! 3S-GTE от Celica не става drop-in към кутията на 3S-GE във MR2... не че съм пробвал ама съм чувал
И последно - успех. Моят MR2 turbo излиза от гаража другия месец... (надявам се).
ако държиш да се получи нещо - просто приготви около 3000лв. - толкова излиза "основен" ремонт с ОРИГИНАЛНИ части на тойота + малко екстрички. Тунинг със оригиналното ЕКУ ???? а стига бре, сигурно се шегуваш. Инвестирай 1500 - 2000лв. във stand-alone който на всичкото отгоре ще си дойде и със harness и ще ти отпаднат грижите за инсталацията. Тоз мотор със едно стенд-алоун и малко заигравка по intake - exhaust и boost спокойно може да се изкара до 250+ конски сили (с фабричната турбина), което вервай за МР2 си е повече от достатъчно.
hint! 3S-GTE от Celica не става drop-in към кутията на 3S-GE във MR2... не че съм пробвал ама съм чувал

И последно - успех. Моят MR2 turbo излиза от гаража другия месец... (надявам се).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта