Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
-
- Мнения: 1322
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
@Joebanana- може, то си е близо. Дай да отворят живота пак...и може да пием по кафе!
@ToyotaPassion- 2020 моделът е. 2021 вече няма да се предлага в Европа. Напълно нелогичен ход за мен. Както винаги казвам....с тази си политика няма как Тойота-Лексус да са конкурентноспособни на пазара тук. Все едно Мерцедес да си спрат Ц-Класата, да си спрат и А-Класата (аналога на CT200h)....да почнат да предлагат и Е-Класата си само с предно предаване и някакъв слабичък двигател (визирайки заместването на GS450h c ES300h).....и да искат да са успешни.. ... А иначе IS300h 2021 е за мен бая грозен и без това, моят си ми харесва много повече. Променено е положението на навигацията- в новия стърчи нагоре (ужасно изглежда), в моя си е интегрирана в горната част на таблото. Има Android Auto и Car Play. И май е това. Двигателите не са ги пипали. Остават си на 300h, 350 RWD+ AWD и 300 (241hp. турбо). В Европа- колкото има останали от IS300h нови- това е. Имайки предвид, че аз взех един от последните в Германия ...работата е кофти. Убиха поредния смислен модел тук. Алтернативата била ES-a. Ами, не- за мен не е!
@ToyotaPassion- 2020 моделът е. 2021 вече няма да се предлага в Европа. Напълно нелогичен ход за мен. Както винаги казвам....с тази си политика няма как Тойота-Лексус да са конкурентноспособни на пазара тук. Все едно Мерцедес да си спрат Ц-Класата, да си спрат и А-Класата (аналога на CT200h)....да почнат да предлагат и Е-Класата си само с предно предаване и някакъв слабичък двигател (визирайки заместването на GS450h c ES300h).....и да искат да са успешни.. ... А иначе IS300h 2021 е за мен бая грозен и без това, моят си ми харесва много повече. Променено е положението на навигацията- в новия стърчи нагоре (ужасно изглежда), в моя си е интегрирана в горната част на таблото. Има Android Auto и Car Play. И май е това. Двигателите не са ги пипали. Остават си на 300h, 350 RWD+ AWD и 300 (241hp. турбо). В Европа- колкото има останали от IS300h нови- това е. Имайки предвид, че аз взех един от последните в Германия ...работата е кофти. Убиха поредния смислен модел тук. Алтернативата била ES-a. Ами, не- за мен не е!
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 1322
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Реших да споделя впечатленията си за 1050км от Лексуса. Много комфортна и тиха. Въпреки задното предаване се държи на стръмна заснежена улица страшно стабилно и култивирано, за мен напълно неочаквано. Може би се дължи на теглото на задната ос от батерията и хубавите гуми, не знам. Днес си позволих на аутобана веднъж да я натисна от 120 до макс. скорост (един тъпак взе да ми светка, а бяхме зад един, който бавно изпреварваше...). До сега не го бях правил, нали се разработваше. Ами, типично за хибрид (май)- леко забавяне от eCVT, но след това много стабилно и константно почна да тегли и спря рязко на 210 от ограничителя. Определено имаш чувството, че нищо не се случва, но поглеждайки стрелката наистина се убеждаваш, че колата върви и то повече от добре. Реално ЕКО-режимът е прекалено еко и на подаване на газ реагира страшно мудно, нормалният е средна работа, в спортен режим забавянето е много кратко и след това форсира двигателя много рязко и колата тръгва. Точно като Камрито (поне така го помня от тест-драйва). Разходът още е доста височък, но все пак е само на 1000км и температурите са константно под 0та. Със 100 на темпомат по аутобана прави 5,2 (очаквах по-малко), при константни 145- 7,2 на 100. Реално не много "хибридни цифри", но пък и я карам като обикновена бензинова кола и не успявам много да рекууперирам. Имам още да се уча. И все пак е по-икономична от Авенсиса ми! Ще видим като се затопли и мина 10 000км колко ще падне.. Прави ми впечатление, че като се кара студена на къси разстояния преразходът е по-голям, отколкото при Авенсиса ми, например. На какво се дължи- не знам. БК показва с точност до 0,1- 0,15л. За сега е това. Доволен съм, колата си струва всеки цент и мога само да я препоръчам на всички, които търсят малко по-малка кола от Камри-то, но също толкова комфортна и приятна за каране. Ще продължавам да събирам впечатления и ще пиша пак, като мина 20 000- 50 000км. Поздрави!
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 1322
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
За да допълня цялостната картинка и да съм полезен на колеги, интересуващи се от IS300h (имаше няколко човека, които показаха заинтересованост и питаха за мнение), излагам отзивите ми за около 11 000км, които врътнах от януари.
+Плюсове: изработката- напълно на ниво. Нищо не скърца, тропа, трака или каквото и да е. Врати и багажник се затварят с един плътен тежък звук, не се чувстват ''кухи'', както на Авенсиса ми. Материалите са много приятни, кожата мека и приятна на допир. Всякаквите екстри функционират точно (асистент за фарове, ЛДА, чистачки). Резервоарът е 66л, стига ми за над 700км според разхода (за него по-надолу). Колата върви и то много, както при изпреварвания при скорост 60 до 100, така и при спринт на магистрала с над 140, особено в последния случай явно добре се допълва ДВГ от ел. мотора, колата спринтира очевидно по-добре от съизмеримите автомобили с ДВГ и тегли без никакъв спад до макс. скорост от 210. Обезшумета е много добре, возията е страшно комфортна, с летните 18 джанти една идея по-твърдо, отколкото със зимните 17ки. В завой е ядски стабилна, държи си траекторията като по релси (въпреки, че няма адаптивното спортно окачване както при F-Sport варианта, представям си там каква лудница би било...). Стабилност на сняг, въпреки задно предаване, феноменална за такава кола 4х2. Спира също така доста добре. Аудиото е като в концертна зала, адски доволен съм
Неутрални - багажник, 450л, не е кой знае колко малък, но спрямо 510л в Авенсиса ми или пък 520л в Камри си малее. Жабка и място за вещи в купето- общо взето средна работа. Фарове....е това ме изуми, поръчвайки колата и гледайки брошурата оставаш с явното впечатление, че се касае за МАТРИКСНИ- ЛЕДта . Да, но реално НЕ. Просто има незабележима разилка в търговското име на матрикса при NX300h/ES300h и ''високо потентните'', но обикновени ЛЕД в IS300h, които в различните нива на оборудване са и различни, което води до допълнителна заблуда. Търговски трик точно както при Мерцедес (често спонемавания от мен приятел си купи 2017та Е-Класа най-високо ниво за над 70к Еврона БЕЗ матрикс, казаха му, че трябвало да си поръча специално, пък той пропуснал ). Всмисъл...моите фарове си светят много добре, по-добре от на Авенсиса ми, асистентът за дълги работи бая точно, всичко е ОК, но карам аз януари една нощ за първи път и гледам.....па това не изрязва отсрещните коли....мама им... . По-натам....разход. В града 4,5 реален по колонка (БК показва 0,2 до 0,3 по-малко, за първи път имам кола с неточен БК), на спокойто каране със 130кмч по Аутобан дава за мен странно висок разход от около 6,7-7 в момента с летните гуми. Отзад съм с 255ци, може би е и поради това, със зимните 225 даваше с над 0,5л надолу. Явно и широките гуми вдигат много разхода при дъжд с висока скорост....определено наблюдавам такава тенденция. Непропорционално на фона на това ми ''малее'' и съм приятно изненадан от разхода при високо скорости, с константно каране от порядъка 160 до 180 и няколко кикдауна до 210 дава максимум 8,5-8,6 до 9л по колонка, тествах до многократно. Не мога да накарам колата да изхарчи повече, каквото и да правя, напълно сериозно. Само не мога да си обясня защо със 130 ми харчи толкова ''много'', a при 160+ толкова ''малко'' . Като неутрален пункт бих споменал и пространството в купето. За хора като мен (176см) и жена ми (170см) и отпред и отзад си е ок, но особено отзад би било леко тесничко на коленете за хора над 185, предполагам. Странно ми е, че при 2,70м междуосие Авенсисът ми отзад е по-просторен. Лексусът е 2,8м, но явно надлъжният двигател изяжда място от общата дължина на купето.
-Минуси- Качеството на входния звук при телефониране през Блу Туут, непропорционално лошо спрямо качеството на изходния звук (казват хората телефониращи с мен) и спрямо качеството на самото аудио. Не мога да си обясня защо. В друга тема бях споменал като минус липсата на изтегляща се подпора на бедрата на предните седалки. Не ми пречи при моя ръст, но е тъпо да няма. И идва най-необяснимото за мен- няма джобове на задните седалки, това е първата кола, която виждам да е така. Има достатъчно място на тапицерията на вратата, но няма джоб.
В обобщение, има какво да се желае от автомобила, но всичкото са неща, с които аз бих направил компромис. Цялостният пакет ми пасва и съм много доволен от избора си. Надявам се да помогне темата и на други колеги оглеждайки се в сегмента Камри-IS300h.
Поздрави
+Плюсове: изработката- напълно на ниво. Нищо не скърца, тропа, трака или каквото и да е. Врати и багажник се затварят с един плътен тежък звук, не се чувстват ''кухи'', както на Авенсиса ми. Материалите са много приятни, кожата мека и приятна на допир. Всякаквите екстри функционират точно (асистент за фарове, ЛДА, чистачки). Резервоарът е 66л, стига ми за над 700км според разхода (за него по-надолу). Колата върви и то много, както при изпреварвания при скорост 60 до 100, така и при спринт на магистрала с над 140, особено в последния случай явно добре се допълва ДВГ от ел. мотора, колата спринтира очевидно по-добре от съизмеримите автомобили с ДВГ и тегли без никакъв спад до макс. скорост от 210. Обезшумета е много добре, возията е страшно комфортна, с летните 18 джанти една идея по-твърдо, отколкото със зимните 17ки. В завой е ядски стабилна, държи си траекторията като по релси (въпреки, че няма адаптивното спортно окачване както при F-Sport варианта, представям си там каква лудница би било...). Стабилност на сняг, въпреки задно предаване, феноменална за такава кола 4х2. Спира също така доста добре. Аудиото е като в концертна зала, адски доволен съм
Неутрални - багажник, 450л, не е кой знае колко малък, но спрямо 510л в Авенсиса ми или пък 520л в Камри си малее. Жабка и място за вещи в купето- общо взето средна работа. Фарове....е това ме изуми, поръчвайки колата и гледайки брошурата оставаш с явното впечатление, че се касае за МАТРИКСНИ- ЛЕДта . Да, но реално НЕ. Просто има незабележима разилка в търговското име на матрикса при NX300h/ES300h и ''високо потентните'', но обикновени ЛЕД в IS300h, които в различните нива на оборудване са и различни, което води до допълнителна заблуда. Търговски трик точно както при Мерцедес (често спонемавания от мен приятел си купи 2017та Е-Класа най-високо ниво за над 70к Еврона БЕЗ матрикс, казаха му, че трябвало да си поръча специално, пък той пропуснал ). Всмисъл...моите фарове си светят много добре, по-добре от на Авенсиса ми, асистентът за дълги работи бая точно, всичко е ОК, но карам аз януари една нощ за първи път и гледам.....па това не изрязва отсрещните коли....мама им... . По-натам....разход. В града 4,5 реален по колонка (БК показва 0,2 до 0,3 по-малко, за първи път имам кола с неточен БК), на спокойто каране със 130кмч по Аутобан дава за мен странно висок разход от около 6,7-7 в момента с летните гуми. Отзад съм с 255ци, може би е и поради това, със зимните 225 даваше с над 0,5л надолу. Явно и широките гуми вдигат много разхода при дъжд с висока скорост....определено наблюдавам такава тенденция. Непропорционално на фона на това ми ''малее'' и съм приятно изненадан от разхода при високо скорости, с константно каране от порядъка 160 до 180 и няколко кикдауна до 210 дава максимум 8,5-8,6 до 9л по колонка, тествах до многократно. Не мога да накарам колата да изхарчи повече, каквото и да правя, напълно сериозно. Само не мога да си обясня защо със 130 ми харчи толкова ''много'', a при 160+ толкова ''малко'' . Като неутрален пункт бих споменал и пространството в купето. За хора като мен (176см) и жена ми (170см) и отпред и отзад си е ок, но особено отзад би било леко тесничко на коленете за хора над 185, предполагам. Странно ми е, че при 2,70м междуосие Авенсисът ми отзад е по-просторен. Лексусът е 2,8м, но явно надлъжният двигател изяжда място от общата дължина на купето.
-Минуси- Качеството на входния звук при телефониране през Блу Туут, непропорционално лошо спрямо качеството на изходния звук (казват хората телефониращи с мен) и спрямо качеството на самото аудио. Не мога да си обясня защо. В друга тема бях споменал като минус липсата на изтегляща се подпора на бедрата на предните седалки. Не ми пречи при моя ръст, но е тъпо да няма. И идва най-необяснимото за мен- няма джобове на задните седалки, това е първата кола, която виждам да е така. Има достатъчно място на тапицерията на вратата, но няма джоб.
В обобщение, има какво да се желае от автомобила, но всичкото са неща, с които аз бих направил компромис. Цялостният пакет ми пасва и съм много доволен от избора си. Надявам се да помогне темата и на други колеги оглеждайки се в сегмента Камри-IS300h.
Поздрави
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 1322
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Малко да си "наспамя" собствената тема. Може ли някой, който разбира от бордови компютри и алгоритми на изчисления да ме светне по следния въпрос- бях споменавал по-нагоре, че БК показва твърдо с 0,2-0,3л по-малко от реално изчисленото след всяко зареждане- чрез функцията, която автоматично си се нулира на всяко пълнене на резервоара. Е, днес обаче сметнах общия среден разход за последните няколко хиляди километра и го сравних с показанието на БК за същите километри - функцията, която не ресетва ръчно. И гледам- съвпадат почти точно 1 към 1. Според калкулатора 6,38, БК смъкна 100м преди бензиностанцията от 6,4 на 6,3. Т.е. предполагам стойността в системата е някъде 6,34-6,35, което си е почти пълно съвпадение с реалната стойност. Не издребнявам за тези единици, просто от чист интерес питам как става това.....Възможно ли е просто двете функции да имат различно заложено отклонение и да мерят различно или просто след всяко зареждане количеството заредено "до горе гориво"- докато изщрака пистолетът- е всеки път достатъчно различно, че сметките по колонка да са реално не съвсем верни? Грешка, която за няколко хиляди километра и няколко зареждания с по 55-60л се релативира и стопява. Какво мислите ми е интересно
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
На Дукатото ми се е случвало пистолет да изключи толкова рано, че стрелката на нивомера не може да стигне до горе. Нафтата пени доста и се усещат разликите между различните пистолети. Но ти в края на краищата гледаш какво е отчела колонката, та надали това е проблем за засичането. Като си говорим за точност, колегите, по-вехти с Тойотите, помнят отклонението в началото на века, 1-1,5 литра по-нисък разход по БК от реалния
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 1322
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Възможно е, реално има понякога големи разлии в изчисленията, ако зареждам на различни бензиностанции. Понякога явно успява да се натъпче до над литър отгоре до изключването на пистолета спрямо предишното зареждане, което води до отчитане на по-висок разход по колонка спрямо БК. И тогава винаги следващото ми зареждане пък дава по-нисък разход спрямо БК. Така си се закрепи напоследък. Не ме смущава в никакъв случай, просто от чист интерес повдигнах темата, та благодаря за включването
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 5 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
При мен на королата от 30 зареждания имам 3-4, при
които пистолета изключва предварително(зареди 3 литра
по-малко). При изминати 400км изключи на ~17лт., а по борд
разход за резервоара е 5.1. Обаче на следващото
зареждане, разхода по борд е по-малък от изчисления
и компенсира.
Основно сипвам на една и съща бензиностанция, даже
на същата колонка и си мислех, че нещо се бъзика
пистолета, но ми го направи и на друга, та изглежда
причината си е в колата.
които пистолета изключва предварително(зареди 3 литра
по-малко). При изминати 400км изключи на ~17лт., а по борд
разход за резервоара е 5.1. Обаче на следващото
зареждане, разхода по борд е по-малък от изчисления
и компенсира.
Основно сипвам на една и съща бензиностанция, даже
на същата колонка и си мислех, че нещо се бъзика
пистолета, но ми го направи и на друга, та изглежда
причината си е в колата.
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
При мен за 58 зареждания, отклонение ако има е след 3тия знак след десетичната запетая. Като си записвам всяко зареждане.
С какъв размер гуми караш?
С какъв размер гуми караш?
Последно промяна от Akima на 08 Ное 2021 10:35, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 5 пъти
-
- Мнения: 1322
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Здравейте, колеги. Ще използвам собствената си тема да попитам нещо. . Лексусът стана на 46 500км, преди 3 седмици и 2000км мина на смяна на масло. Днес погледнах на пръчката- при първото ѝ вадене имаше по нея обилно количество много странни и много фини частици с цвят на ръжда. Определено ме изуми и леко стресна. Избърсах я и бръкнах няколко пъти, с всяко вадене частиците намаляваха по количество. Карах колата след това, проверих пак- нямаше ги тези явни частици, маслото си беше със стандартната консистенция и цвят- леко към средно замътено на върха на пръчката, иначе бистро. Звънях в сервиза, приемчикът ми каза, че не може да си представи да има нещо нередно с този двигател на тези километри. Предложи ми да я закарам, но откровено в момента нямам възможност, а и вероятно няма да види нищо нередно, маслото все пак се избистри до нормалното си ниво на замътеност (по мое мнение). Колата няма абсолютно никакви симптоми иначе- няма разход на масло, нормален разход на гориво и вървеж, няма шумове. На около 15 000км слагам добавка, както препоръчва производителят (заради директното впръскване и нагарите). Трудно мога да си представя, че има корозия върте в двигателя на тези километри . Предположих, че може самата тръбичка на пръчката да е ръждясала отвътре, по неясни за мен причини, и пръчката да я остъргва при вадене- факт е, че се вади и пъха със съпротивление, все едно тръбичката е извита и опира пръчката. Ако е така, хубаво, но е и тъпо, защото явно попадат ръждиви частици и в двигателя. До сега се случва за първи път, при смяната на масло преди 2000км не казаха да има някаква нередност. Какво е вашето предположение? Знам, че така по описание е трудно да се изкаже човек, но може все някой да се е сблъсквал с подобен проблем. Мерси предварително!
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- Akima
- Мнения: 7250
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 54 пъти
- Получена благодарност: 115 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Водачът на щеката е S-образен - алуминиев по памет - щеката има о-пръстен горе, както и самата тръба/водач/ влиза в шорт блока с о-пръстен.
Така са всички двигатели.
Проверете вашите опръстени как са - да няма скъсан от чести проверки...
Хубаво е да се пишат номера на рами, за да не се губи ценно време по каталози.
Не знам какви добавки поставяте и къде, но двигателите с директно впръскване си правят Carbon buildup и единственото спасение е разглобяване и почистване - ползва се Seafoam например.
Така са всички двигатели.
Проверете вашите опръстени как са - да няма скъсан от чести проверки...
Хубаво е да се пишат номера на рами, за да не се губи ценно време по каталози.
Не знам какви добавки поставяте и къде, но двигателите с директно впръскване си правят Carbon buildup и единственото спасение е разглобяване и почистване - ползва се Seafoam например.
-
- Мнения: 1322
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Благодаря за отговора, Akima, VIN: JTHBH5D2105080999. Ще проверя пръстените, но едва ли. Даже рядко гледам маслото. Добавка слагам за чистене на инжекторите в резервоара на всеки 10 - 15 000км, така ми пише и в книжката. Не очаквам чудеса от това и аз. В крайна сметка не мисля, че за 46 000км може да има кой знае какъв нагар. Карах я пак и пак проверих- почти се е избистрило маслото. Явно се е филтрирало, каквото и да е било това. Надявам се да не се появи пак. Като сменям масло следващия път ще ги помоля да направят една промивка на двигателя преди да налеят новото. Мерси за включването
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- Akima
- Мнения: 7250
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 54 пъти
- Получена благодарност: 115 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Като сменяте масло следващия път да ви съберат старото в контейнер - в Германия поне лесно можете да го дадете в лаборатория за изследване и да получите точен отговор какво има вътре.
Каквото и да е паднало през щеката е "цопнало" право в картера, т.е. е преминало през филтрационната система.
Аз не бих се тревожил - автомобилът е в гаранция и няма признак за проблем.
Освен това е отбелязано събитието и от вас и от сервиза.
Каквото и да е паднало през щеката е "цопнало" право в картера, т.е. е преминало през филтрационната система.
Аз не бих се тревожил - автомобилът е в гаранция и няма признак за проблем.
Освен това е отбелязано събитието и от вас и от сервиза.
- mapamop
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 121 пъти
- Получена благодарност: 407 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Ако тръбичката на щеката е същата, смехотворно поцинкована стоманена тръбичка, като на Авенсиса ми не е невероятно да е кипнала и вътрешно. На дъртия ми кораб беше сигурно със 2-3 мм слой ръжда отпред където я е духала химията през радиатора, и по непонятна причина вътре също беше яко ръжда. 50 лева за нова тая есен - една стоманена тръбичка със покритие като поцинкована ламарина.dracunculus написа: ↑23 Май 2022 16:23 че може самата тръбичка на пръчката да е ръждясала отвътре, по неясни за мен причини
Боядисах я отвън със спрей за парапети да не гние новата. Предвид че явно ти работи картерната вентилация (на нов автомобил бих се учудил да не работи) - няма кой да ти омазнява тръбичката отвътре. Ще се опитам да изровя снимки "преди/след", за да не съм голословен - мисля че ги пазя някъде.
Може да бръкнеш в тръбичката с корда за тример за трева, или някоя "сламка" от балонните на хлапетата, или подобен твърд предмет. Ако има ръжда вътре ще си покаже...
- Прикачени файлове
-
- Screenshot 2022-05-23 175539.png (909.67 KiB) Преглеждано 4993 пъти
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 1322
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Нов Автомобил - Камри хибрид / Lexus IS300h / Mercedes C200?
Да, предположих го и аз това с тръбичката, ще я пробвам с магнит да видя дали е стомана, ще я огледам и за ръжда. Просто ме учудва, ако е ръждясала отвътре, все пак си е затворена от щеката и неблагоприятните външни въздействия там вътре са нищожни, мисля поне. До сега на нито една от колите ми не съм се сблъсквал с ръжда от там, попаднала в маслото, даже и на коли на по 5 пъти повече километри
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта