Бутона е точно за нулиране на системата за налягане в гумите. В книжката трябва да е описано в кои случаи се натиска. Честно казано не ги помня, но не се е и налагало.
За разглобяването на жабката. Реално жабката и капак, който се вижда на снимките са едно цяло и се вадят заедно.
На тази снимка:

вдясно се вижда "амортисьорчето". То се отщипва от вратичката. Става с дърпане на страни, т.е. навън към дясната врата.
След като го отщипнеш, вече жабката пада още 10-15 см надолу.
Ще видиш едни ограничители вляво и вдясно, те ще спрат жабката да падне още по-надолу. Ограничителите са на самите стени на жабката (лявата стена и дясната стена).
Стените са сравнително меки и може да се натиснат към средата на жабката и по този начин ограничителите се прибират и може да извадиш изцяло жабката като я дърпаш леко към теб.
Нямам идея заключващия механизъм как може да се ремонтира. Може би може да се поръча нова пластмаса, сигурно може и да се залепи нещо, но чак след като свалиш капака и разглоиш вътрешността му ще може да видиш целия механизъм.