Страница 2 от 2

EV режим - кога се включва? Макс. разстояние,изминато на ток

Публикувано на: 02 Апр 2019 10:20
от ToyotaPassion
Сигурно не съм представил темата по добрия начин, за да има такъв коментар :) Нито се мъча да строша батерията, нито съм чичо Скруч, нито нещо подобно :) Истината е само една - любопитството от нещо ново за мен. Занимавам се и с програмиране, та е нормално да ми е интересно :)
Иначе по офтопика - чета една много кратка тема в лексус форума за vline от grom, рових се и по чужди форуми, но така и не се убеждавам да си го купя към момента....

EV режим - кога се включва? Макс. разстояние,изминато на ток

Публикувано на: 02 Апр 2019 11:38
от nikdel
Лошото е че всички нови техники са "заключени" за експерименти, за да са дуракоустойчиви за гаранционния период. Може би е правилно, защото много изпростяха консуматорите, а други тарикати умишлено дефектират машините. Иначе ми хареса една екстра в някаква киа за тристепенно нагласяне на силата на спирачната регенерация от волана.

EV режим - кога се включва? Макс. разстояние,изминато на ток

Публикувано на: 02 Апр 2019 13:58
от WoLF
nikdel написа: 02 Апр 2019 11:38 тристепенно нагласяне на силата на спирачната регенерация от волана
Много добра екстра, да... Ние имаме само двустепенна :thumbsup: Мен ме блажи управлението с един педал, както почти карам и моята happy.gif

EV режим - кога се включва? Макс. разстояние,изминато на ток

Публикувано на: 02 Апр 2019 15:52
от biro
Как намаляш и спираш с един педал?

EV режим - кога се включва? Макс. разстояние,изминато на ток

Публикувано на: 02 Апр 2019 15:56
от M5kov
Отпуснеш ли газта, колата спира :)
Използваш педала на спирачката само в екстремни моменти.

EV режим - кога се включва? Макс. разстояние,изминато на ток

Публикувано на: 02 Апр 2019 17:23
от biro
Абе ясно, возил съм се в електричка. Ама П2 с един педал wacko.gif

EV режим - кога се включва? Макс. разстояние,изминато на ток

Публикувано на: 02 Апр 2019 17:50
от M5kov
Предполагам, че колегата се старае да използва максимално инерцията, без спирачка, въпреки че при П2 нещата май са по друг начин - когато е натисната спирачката, генерира повече ток, отколкото само по инерция.

EV режим - кога се включва? Макс. разстояние,изминато на ток

Публикувано на: 02 Апр 2019 19:41
от WoLF
При всички хибриди е така. При натисната спирачка порсто усилва регенерацията до желаното ниво на намаляване на скоростта. Реално спирачките се ползват под определена скорост и при аварийно спиране... Освен инерцията и често използвам двигателната спирачка като втора степен на регенерация по простата причина, че ме кефи повече само с едно лостче и един педал да си действам през повечето време tooth.gif

EV режим - кога се включва? Макс. разстояние,изминато на ток

Публикувано на: 02 Апр 2019 21:22
от Lwerewolf
ToyotaPassion написа: 02 Апр 2019 10:20 Сигурно не съм представил темата по добрия начин, за да има такъв коментар :) Нито се мъча да строша батерията, нито съм чичо Скруч, нито нещо подобно :) Истината е само една - любопитството от нещо ново за мен. Занимавам се и с програмиране, та е нормално да ми е интересно :)
Иначе по офтопика - чета една много кратка тема в лексус форума за vline от grom, рових се и по чужди форуми, но така и не се убеждавам да си го купя към момента....
Не бе, не се опитвам да ти се заяждам, просто уточнявам (надявам се, де) :D
Извинявай, ако е "прозвучало" като "не се прави така бе" или там подобни.

За Grom-а - vline 2? clublexus темата предполагам.
nikdel написа: 02 Апр 2019 11:38 Лошото е че всички нови техники са "заключени" за експерименти, за да са дуракоустойчиви за гаранционния период. Може би е правилно, защото много изпростяха консуматорите, а други тарикати умишлено дефектират машините. Иначе ми хареса една екстра в някаква киа за тристепенно нагласяне на силата на спирачната регенерация от волана.
Не са чак толкова заключени, особено ако имаш правилните инструменти. Ако говориш за fail-safes тип да ти убива мощност/регенерацията/т.н. при небезопасни условия - ясно. Иначе HSD не е толкова велико, има разнообразни модове, просто трябва много да се ровиш, за да видиш примери. Има prius-и с компресор (особено един доста известен prius 1st gen), highlander hybrid (rx400h) със turbo, ct200h със компресор (колко е достоверно дали не throttle-ва не е ясно). Разни хора са си играли по инвертера и ECU-тата около батерията, с цел повишение на тягата през MG2. Има редица plug-in китове и индивидуални разработки (последната май е във френските форуми, plug-in). Има gen2 prius-и със 1NZ-FE валове, даже е наоколо (Гърция). Има го и обратното - някой беше сложил 1NZ-FXE валове на... MR2 ?! https://ecomodder.com/forum/showthread. ... 27266.html :D :D :D
За съжаление не съм намирал никаква информация някой да си е играл да reverse engineer-ва hybrid control ECU-то.