
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
<t>Здравейте съфорумци! Не съм писал от известно време поради липсата на сериозни проблеми с МПС-то
. За съжаление безгрижието приключи и преди две седмици забелязах омасляване по картера и полуоската докато ми ремонтираха предна дясна гума. В сервиза ми казаха, че не се вижда от къде точно тече и изчистиха място, за да го прегедат след като измина няколко стотин км. След пътуването през почивните дни, закарах колата отново в сервиза. Майстора каза, че теча е от семеринга на маслената помпа и реших да я сменят заедно с ангренажен комплект и водната помпа, които и без това бяха за смяна. След ремонта изминах около 2к км и наблюдавах мястото периодично, за да видя дали всичко е наред. За съжаление мазното петно продължаваше да се увеличава. Закарах колата отново в сервиза. Майстора каза, че според него теча е от някакъв О-пръстен на маслената помпа, който той не може да намери и трябвало да се смени цялата помпа. Според вас има ли такова уплътнение, което се продава отдело или трябва да се смени цялата помпа наистина?

Toyota Corolla d4d 2.0 2002 wagon 250 000 км
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
Не знам каква е конструкцията ѝ, ако се касае за о-пръстен, има десетки фирми произвеждащи по задание на клиента.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
Според мен, щом майстора трябва да прави "ремонт на ремонта",

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
Малко тъпа изработка, ето и О ринга, без шаси, естествено:
15193-27010
Като цена е около 12 лв, и да го спестиш, си е меко казано тъпо. Налягането стига до 3,5 - 4,0 бара на студено, при проблем може да забива на максимално налягане 5,5 - 6,0 бара и да надува даже и филтъра, и да протича навън. Даже и при 3 бара пак може да протече. По принцип вината е на монтьора, редно е било да се консултира с теб, да те предупреди, ако бързаш и си му казал събирай така ... си е друго. Сега пак следва ангренаж, демонтаж, монтаж , смяна на О ринга. И ако намаже едно хубаво със силикон да влезе в каналите, филма ще продължи.
15193-27010
Като цена е около 12 лв, и да го спестиш, си е меко казано тъпо. Налягането стига до 3,5 - 4,0 бара на студено, при проблем може да забива на максимално налягане 5,5 - 6,0 бара и да надува даже и филтъра, и да протича навън. Даже и при 3 бара пак може да протече. По принцип вината е на монтьора, редно е било да се консултира с теб, да те предупреди, ако бързаш и си му казал събирай така ... си е друго. Сега пак следва ангренаж, демонтаж, монтаж , смяна на О ринга. И ако намаже едно хубаво със силикон да влезе в каналите, филма ще продължи.
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
Според мен о-пръстен може да се купи по размер и вид гума не е проблем.Помпата дали е за смяна става ясно след измерване на хлабина но и при това положение се продава ремонтен комплект семеринг и двойка.А този о-пръстен без да се маже обилно със силикон може и да се обърне на другата страна но това в краен случай.
П.П.Тази помпа не се ли сменяше като консуматив при смяна ангренажен?
П.П.Тази помпа не се ли сменяше като консуматив при смяна ангренажен?
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 62 пъти
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
Особеното при 1CD-FTV е, че Тойота не предлагат оригинално семеринг за маслената помпа. Въпросното уплътнение за което говорите след това, не е о-пръстен, въпреки, че сечението му е кръг, формата му не е окръжност. Обикновено точно то е причината да има теч на масло от помпата, особено ако започва веднага след запалване на двигателя. Разбира се, не бива да се забравя, че това уплътнява само около работните колела на помпата, а корпуса към блока се уплътнява със съответния силикон.
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
Благодаря ви за мненията! Явно ще търся друг сервиз, в който ремонтират по-често Тойота и имат повече опит с тези автомобили. Имате ли препоръки за София?
Наистина ще е глупаво да дам още 300-400 лв за смяна на нещо, ковто струва 12лв, но не съм склонен да оставя пак колата в същия сервиз и да объркат още нещо.
Наистина ще е глупаво да дам още 300-400 лв за смяна на нещо, ковто струва 12лв, но не съм склонен да оставя пак колата в същия сервиз и да объркат още нещо.
Toyota Corolla d4d 2.0 2002 wagon 250 000 км
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
Аз испаднах в същата ситоация... Накрая се оказа чак като си поръчах нова помпа че теча е от гарнитурата на маслената помпа.Която струва 7 лв мисля беше. А на мен ми излезе 300 лв
след като се разкачи андренажа и може да се види къде точно е теча...

след като се разкачи андренажа и може да се види къде точно е теча...
Toyota Avensis 2.0 D4D Wagon CDT250L-AWMEYW 10/2005
Смяна на маслена помпа 2.0 d4d?
Здравейте отново! След консултация с експерт по тези двигатели се оказва, че смяната на това уплътнение за 12 лв. съвсем не е лесна задача. За да се направи както трябва такъв ремонт и да има гаранция, че теча няма да се повтори в близко бъдеще, се разглобява половината двигател и се разскача от скоростната кутия. Това включва и отваряне на двойния картер. Явно в сервиза са счели, че е твърде голям ремонт и са сменили само семерингите на маслената помпа и коляновия вал, като са се надявали теча да е само от там. Засега съм решил да карам така, докато теча не се засили осезаемо, защото в момента е само омазняване по картера без да прави петна на земята.
Toyota Corolla d4d 2.0 2002 wagon 250 000 км
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта