Corolla e11 swap на двигател.
Corolla e11 swap на двигател.
Здравейте.Имам е11 хечбек 1.4 и се чудя дали може да и вейна двигател и скорости от селика.Някой тук дали е правил подобен swap?Ако да,то къде и ,колко му се е вързала цялата история.
Corolla e11 swap на двигател.
Комбито, което е 4х4 нали е с такъв 7A-FE. Не би трябвало да има проблем. Продадох два такива, които ги сложиха точно в такава. Имам още един в идеално състояние за продан 

Corolla e11 swap на двигател.
3S GE 2.0 177коняяяя
със се скоростите.Дали ще се събере? Има ли някой,който е правил това упражнение?

Corolla e11 swap на двигател.
Да, събира се, но трябва да го прави някой, който разбира. Аз ще слагам, дори 3S-GTE ;) в такава ;)
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19 Мар 2018 21:08
- Местоположение: varna
Corolla e11 swap на двигател.
Здравейте, на въпроса дали ще пасне аз мисля че няма да има проблем, има доста такива проекти, но тези коне можеш да ги постигнеш с по малко усилия мисля, като например ако имаш блок от 7AFE без проблем може да сложиш глава от 4AGE AЕ82 или АЕ92 , дори мога да те свържа с човек който има портвана такава глава. Така може да ги докаташ прилични кончета(you can do is to devise a hybrid engine of the 4AGE and 7AFE. You will need a cylinder block, crankshaft, connecting rods (all for 7A-FE) and to buy pistons, a cylinder head, and a gasket for the 4A-GE cylinder head (all for 4A-GE) . You will have to assemble all those things and adjust them on the ECU Megasquirt. Finally, you will achieve 180 horsepower) прочетох доста руски и щатски форуми, понеже аз също съм се заел с един проект, като в началото имах същата идея, но да добавя скорости и раздатка от 7AFE и така да стане 4х4. Така обаче въпросителните за мен станаха повече
затова наскоро ми изподна една корола 4АGE с blacktopкупих я на доста прилична цена. Сега ще добавя кутия, кардан и мост от корола 4х4, но мисля че ще имам проблем с полуоските и главините, ако искам отзад да е с дискове
. Разбира се това е само мнение и идея, като не мисля че имам кой знае какви познания, затова и аз ще се радвам на малко помощ от публиката. Тези дни ще пусна тема с малко снимки и аз ще се радвам на малко помощ 



- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla e11 swap на двигател.
Колеги, само за информация! В англиската фейсгрупа на МР2 един юнак продава 3SGE само за 50 паунда. Пише, че до последно е работил, но препоръчва проверка и обновяване тук-там. Ако имате интерес, мога да му пиша да даде кординати, докато брекзитът още не е станал, че тогава ще има мито... 

Corolla e11 swap на двигател.
ufer написа: ↑21 Яну 2019 08:40 Колеги, само за информация! В англиската фейсгрупа на МР2 един юнак продава 3SGE само за 50 паунда. Пише, че до последно е работил, но препоръчва проверка и обновяване тук-там. Ако имате интерес, мога да му пиша да даде кординати, докато брекзитът още не е станал, че тогава ще има мито...![]()
При англичаните това,че е работил нищо не означава. Уникални глупости съм видял от Обединеното кралство

Corolla e11 swap на двигател.
Здравейте,
Аз още не съм я взел (Corolla e12 1.4 или 1,6 бензин) но... да попитам само за 1.6 (3ZZFE) или и 1.4 (4ZZ-FE-по-масовия двигател) ще може да му се направи конверсията с 1Zzfe/ Celica:
- intake, инжекторите, дросел, спортен филтър ... изпускателната с-ма предполагам ще трябва да се преправи. Което възлиза колкото един чип (от него четох че нямало много смисъл за атмосферни), но ще вдигне до 140 коня

До тук звучи супер.
Разходът аналогично и на двете кубатури - как би се вдигнал (осезаемо ли) при този тунинг (също и конете пропорционално ли ще са, за да знам към кой двигател да се съсредоточа при покупка)?
Ако за 500лв вдигна с 30 коня - без да сменям шенкели, носачи... и да минавам технотестове - ми е напълно достатъчно.
Аз още не съм я взел (Corolla e12 1.4 или 1,6 бензин) но... да попитам само за 1.6 (3ZZFE) или и 1.4 (4ZZ-FE-по-масовия двигател) ще може да му се направи конверсията с 1Zzfe/ Celica:
- intake, инжекторите, дросел, спортен филтър ... изпускателната с-ма предполагам ще трябва да се преправи. Което възлиза колкото един чип (от него четох че нямало много смисъл за атмосферни), но ще вдигне до 140 коня


До тук звучи супер.
Разходът аналогично и на двете кубатури - как би се вдигнал (осезаемо ли) при този тунинг (също и конете пропорционално ли ще са, за да знам към кой двигател да се съсредоточа при покупка)?
Ако за 500лв вдигна с 30 коня - без да сменям шенкели, носачи... и да минавам технотестове - ми е напълно достатъчно.
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Corolla e11 swap на двигател.
Блокът е един (всички ZZ без 2ZZ), но за 140 коня ми се струва, че ще трябва да смениш всичко, освен него (и главата - освен ако не минаваш на MR-S глава, където има особености) 
Разход - доколкото бях чел, при читаво каране няма разлика. Какво съм чел - само анекдотни сведения, но не ми се струва много невъзможно.
ECU - уж няма проблеми 3ZZ->1ZZ.
Ако ще взимаш 3ZZ, според мен не бързай да конвертираш - върви приятно добре за това, което е. Ако се окаже, че подхарчва масло - знаеш какво я чака
Това май е за друга тема

Разход - доколкото бях чел, при читаво каране няма разлика. Какво съм чел - само анекдотни сведения, но не ми се струва много невъзможно.
ECU - уж няма проблеми 3ZZ->1ZZ.
Ако ще взимаш 3ZZ, според мен не бързай да конвертираш - върви приятно добре за това, което е. Ако се окаже, че подхарчва масло - знаеш какво я чака


Това май е за друга тема

gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост