Здравейте, колеги. Вчера, както си шофирах извънградско изведнъж колата започна да прекъсва, все едно работи на 2-3 цилиндъра. Спрях на място и целият двигател се тресеше. Оборотите са си нормални - около 800-850, но леко варират /с около 50-60 оборота/. Като дам газ целият двигател се клати, но иначе качва оборотите почти до прекъсвач. Прекъсва, както когато при бензиновия мотор изгорят свещи, бобина или кабели. Едвам се прибрах вкъщи /карах на разстояние около 10 километра/, понеже на трета и четвърта скорост колата едвам върви - прекъсва много. Излязох от колата и погледнах отзад - няма пушек от ауспуха. Гасих я, палих я, изчаках 6-7 часа, за да изстине напълно, но няма никакъв резултат. Чекът НЕ свети.
Маслото и всичките филтри са сменени преди 6000 километра. Подгревните свещи са сменени миналата година. Всичко стана изведнъж и се чудя къде е проблемът. Километражът показва 250 000 км., но не зная дали са реални. Сменил съм ангренажния комплект преди около 20 000 километра.
Единственото, за което се сещам, е че преди 2 месеца миришеше на масло и като я карах на майстор той каза че е отстранил теча и е сменил дихтунгите около дюзите. Да не би там да е станал някакъв проблем? Но пък все ми се струва, че той щеше да се прояви за тези 2 месеца.
Corolla E12, 2005г., 2.0д4д 116 к.с - прекъсва и едвам се движи
Corolla E12, 2005г., 2.0д4д 116 к.с - прекъсва и едвам се движи
Здравейте, закарах колата в сервиз на Тойота и вече има диагноза - дюзи. Две от дюзите били извън всякаква норма, а другите две били на границата на нормалното. Според тях проблемът е от това, макар че е странно всичко това да се случи изведнъж, по време на пътя.
Сега ще свалят дюзите и ще ги изпратят за рециклиране, с което се надявам проблемът да се реши.
Сега ще свалят дюзите и ще ги изпратят за рециклиране, с което се надявам проблемът да се реши.
Corolla E12, 2005г., 2.0д4д 116 к.с - прекъсва и едвам се движи
Сподели какво е станало след ремонта.
Corolla E12, 2005г., 2.0д4д 116 к.с - прекъсва и едвам се движи
Колеги, всичко вече е наред. Закарах дюзите за рециклиране. Установи се, че реално само една е работила както трябва. Две са били много зле, третата също зле. Рециклирах всички и ми излезе по 200 лева на дюза. Сменихме и всички уплътнения, гумички и дихтунги. Сега колата е супер. На празен ход работи по-меко, сутрин пали по-лесно, ускорява малко по-добре. Предполагам, че и разходът ще падне.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Corolla E12, 2005г., 2.0д4д 116 к.с - прекъсва и едвам се движи
Много добре колега! Честито и да нямаш повече проблеми.
Браво за това, че коректно описа справянето с проблема за сведение на колегите.
Браво за това, че коректно описа справянето с проблема за сведение на колегите.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 03 Фев 2018 18:28
- Местоположение: Разград
Corolla E12, 2005г., 2.0д4д 116 к.с - прекъсва и едвам се движи
Колега може ли малко инфо къде ти рециклираха дюзите и какви пари ти излезе всичкоnovell_hp написа: ↑11 Ное 2018 17:23 Колеги, всичко вече е наред. Закарах дюзите за рециклиране. Установи се, че реално само една е работила както трябва. Две са били много зле, третата също зле. Рециклирах всички и ми излезе по 200 лева на дюза. Сменихме и всички уплътнения, гумички и дихтунги. Сега колата е супер. На празен ход работи по-меко, сутрин пали по-лесно, ускорява малко по-добре. Предполагам, че и разходът ще падне.
Corolla E12, 2005г., 2.0д4д 116 к.с - прекъсва и едвам се движи
Иван от гара Яна, София област. Ремонтът ми излезе по 200 лева на дюза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта