Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 90HP - гори много масло - по 1 л / 2 000 км
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
- Местоположение: Гоце Делчев
- Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp
Corolla E12 2.0 D4D 1CD-FTV 90HP - гори много масло - по 1 л / 2 000 км
Здравейте колеги имам toyota corolla d4d 2.0 90hp.Колата гори много масло по 1л на 2000км пали много трудно през зимата и има теч на масло мисля,че е от семеринга на коляновия вал от към скоростите.Та въпроса ми е следния имам три вариянта да ремонтирам моя двигател,да го сменя с друг или да карам докато спре напълно.Благодаря ви за отговорите предварително!!!
Последно промяна от Akima на 21 Май 2019 22:28, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
- Местоположение: Гоце Делчев
- Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
- Местоположение: Гоце Делчев
- Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Дилема
Не мисля , че ремонта ще ри излезе евтино, но ако се направи както трябва ще караш още много.
Помисли добре дали си доволен от автомобила. Мислиш ли , че би му се радвал още 5 години? Купето би ли изкарало още 5 години?
Не си зазлужава да хвърляш много пари за ремонт, ако колата като цяло не става.
Аз лично втора ръка мотор трудно бих избрал. Там е като руска рулетка.
Да караш до последно не мисля , че не е добър вариянт, ако харесваш колата си. Бих карал до последно кола, която е към края на ресурса си.
Помисли добре дали си доволен от автомобила. Мислиш ли , че би му се радвал още 5 години? Купето би ли изкарало още 5 години?
Не си зазлужава да хвърляш много пари за ремонт, ако колата като цяло не става.
Аз лично втора ръка мотор трудно бих избрал. Там е като руска рулетка.
Да караш до последно не мисля , че не е добър вариянт, ако харесваш колата си. Бих карал до последно кола, която е към края на ресурса си.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Дилема
Вариант 3,Колега.На умрял изкуствено дишане да се прави......По сервизите ще ти скъсят и живота,и дебита.... Втора употреба мотор - най вероятно ще е като твоя,а може и още по зле да е. Колата вероятно е на доста години и още по-доста километри.Всичко си има някакъв край.наливай и някакво евтино масло докато изобщо
върви и после "сигктир бурда" . Ще си потърсиш друга - има в изобилие.Тез пари дето ще ги дадеш по сервизите по-добре си ги запази за следващата.
Като му дойде времето за друга е добре да знаеш принципа на автоджамбазите - "Света ще свърши,Будалите - няма да свършат".

Последно промяна от Akima на 21 Май 2019 22:30, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат.Моля прочетете правилата.
Причина: Съкратен цитат.Моля прочетете правилата.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Дилема
Имаш и четвърти вариант, който е най изгоден. Сменяш дихтунгите на дюзите и току виж разхода на масло изчезнал,
теча от семеринга също ще намалее още повече, защото сега картерното налягане ти е сигурно като на клипа който е качил колегата по горе, а току виж и паленето през зимата си дошло на местото, след като спре да бяга компресията от цилиндрите в картера .

Последно промяна от Akima на 21 Май 2019 22:31, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат.Моля прочетете правилата.
Причина: Съкратен цитат.Моля прочетете правилата.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
- Местоположение: Гоце Делчев
- Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Дилема
Това е много добра новина .
Не погледнах кой го е качил, но сега като казваш че е твой, на 100% работата е сигурна, ще се разминеш само с уплах и смяна на 4 дихтунги .
Добре че пусна тема, а не си тръгнал директно по сервизите, щяха да ти спретнат основен ремонт за 4 цифрена сума и ако при ремонта не подменят въпросните дихтунги с нови, разхода на масло пак щеше да е на лице .


Добре че пусна тема, а не си тръгнал директно по сервизите, щяха да ти спретнат основен ремонт за 4 цифрена сума и ако при ремонта не подменят въпросните дихтунги с нови, разхода на масло пак щеше да е на лице .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- valioman
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Дилема
Еми при тези двигатели дюзите не са отвън а вътре под капака на главата , следователно са окъпани в маслото което смазва разпределителните валове.
Погледни снимката http://www.japan-parts.eu/EU/3/220765B.png
Има едни гумени пръстени които би трябвало да спрат известно количество но обикновенно те изгниват или просто от годините си изгарят.
Дихтунгите са от мек материал (някаква медна сплав) която знаеш с времето се "калява" т.е. втвърдява и като включим и налягането от цилиндъра което действа и като "охлабване" на всеки такт на сгъстяване , следва проникване на масло което просто се стича от главата в цилиндъра.Отделно се и повишава картерното налягане (или по точно налягането в главата а и от каналите за стичане на масло и в картера) от там ефекта с духане в капачката и евентуално пропускане на семеринзите на коляновия вал .Разбира се подобен ефект е и при заминали сегменти така ,че всичко е тест проба грешка.
По-лекото е да смени дихтунгите и уплътнителите (визирам частите с номера от снимката : 23256B,96721-19017,11176,23760A)
Погледни снимката http://www.japan-parts.eu/EU/3/220765B.png
Има едни гумени пръстени които би трябвало да спрат известно количество но обикновенно те изгниват или просто от годините си изгарят.
Дихтунгите са от мек материал (някаква медна сплав) която знаеш с времето се "калява" т.е. втвърдява и като включим и налягането от цилиндъра което действа и като "охлабване" на всеки такт на сгъстяване , следва проникване на масло което просто се стича от главата в цилиндъра.Отделно се и повишава картерното налягане (или по точно налягането в главата а и от каналите за стичане на масло и в картера) от там ефекта с духане в капачката и евентуално пропускане на семеринзите на коляновия вал .Разбира се подобен ефект е и при заминали сегменти така ,че всичко е тест проба грешка.
По-лекото е да смени дихтунгите и уплътнителите (визирам частите с номера от снимката : 23256B,96721-19017,11176,23760A)
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 30 Мар 2017 20:04
- Местоположение: Гоце Делчев
- Автомобил: Toyota Corolla 2.0 D4D 90hp
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта