МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
Публикувано на: 28 Мар 2018 14:11
Здравейте,
Моля за помощ и съвет относно проблем с първи цилиндър който не пали ( misfire) на Toyota Corolla 1.6 автоматик с АГУ .Преди две години светна сервизна лампа за тази грешка след диагностика ,грешката беше премахната .Преди една година се появи отново след същата процедура всичко беше наред .Сега проблемът е по-сериозен ,тъй като преди два месеца сервизната лампа светна работата на двигателя при ниски обороти се влоши или са ниски или играят и се започна ходене по мъките:
-диагностика 3 бр. и отпадане на варианта дефектирала бобина
-смяна на свещи -никаква промяна
-пълно обслужване масло филтри-никаква промяна
-преглед и обслужване на АГУ филтри масло за калпаните-никаква промяна
-демонтиране и почистване на клапата за въздух и проверка на дебитомера-никаква промяна
-добавка за вдигане на октанавото число на горивото
и 600 км. преход на бензин по съвет на майстор-никаква промяна
-Диагностика в сервиз на Toyota 4 часа
-резултат -тук е момента да споделя разочарованието си от опита да бъда подведен че проблемът е в бобината и до следобед ще им бъде доставена и сменена срещу 200 лв. без труд.По мое настояване след разяснение че това е отпаднало като вариант размениха бобините проблема остана в първи цилиндър ( ако не го знаех 200лв. на вятъра).Последва още 2 часа преглед резултат-слаба компресия -6 в първи цилиндър и 11 във всички останали
ДИАГНОЗА- вероятно натегнат клапан но не е доказуемо преди да отворим главата и да измерим луфт -200лв. фтулка, гарнитура,пластина без труд.
Очакванията ми бяха по големи за сервиз лицензиран и цената 108лв.за диагностика двигател и ходова част .Очаквах точна информация за всички проблеми по автомобила да си намеря сервиз да платя и стегна всичко.
Получих - най-вероятно е клапана за проблема с двигателя и предни дискове и накладки за смяна
Но както и да е,толкова за сервиза Toyota Ст. Загора.
Моля ако някой може да помогне или се е сблъсквал с този проблем нека напише.
Благодаря.
Моля за помощ и съвет относно проблем с първи цилиндър който не пали ( misfire) на Toyota Corolla 1.6 автоматик с АГУ .Преди две години светна сервизна лампа за тази грешка след диагностика ,грешката беше премахната .Преди една година се появи отново след същата процедура всичко беше наред .Сега проблемът е по-сериозен ,тъй като преди два месеца сервизната лампа светна работата на двигателя при ниски обороти се влоши или са ниски или играят и се започна ходене по мъките:
-диагностика 3 бр. и отпадане на варианта дефектирала бобина
-смяна на свещи -никаква промяна
-пълно обслужване масло филтри-никаква промяна
-преглед и обслужване на АГУ филтри масло за калпаните-никаква промяна
-демонтиране и почистване на клапата за въздух и проверка на дебитомера-никаква промяна
-добавка за вдигане на октанавото число на горивото
и 600 км. преход на бензин по съвет на майстор-никаква промяна
-Диагностика в сервиз на Toyota 4 часа
-резултат -тук е момента да споделя разочарованието си от опита да бъда подведен че проблемът е в бобината и до следобед ще им бъде доставена и сменена срещу 200 лв. без труд.По мое настояване след разяснение че това е отпаднало като вариант размениха бобините проблема остана в първи цилиндър ( ако не го знаех 200лв. на вятъра).Последва още 2 часа преглед резултат-слаба компресия -6 в първи цилиндър и 11 във всички останали
ДИАГНОЗА- вероятно натегнат клапан но не е доказуемо преди да отворим главата и да измерим луфт -200лв. фтулка, гарнитура,пластина без труд.
Очакванията ми бяха по големи за сервиз лицензиран и цената 108лв.за диагностика двигател и ходова част .Очаквах точна информация за всички проблеми по автомобила да си намеря сервиз да платя и стегна всичко.
Получих - най-вероятно е клапана за проблема с двигателя и предни дискове и накладки за смяна
Но както и да е,толкова за сервиза Toyota Ст. Загора.
Моля ако някой може да помогне или се е сблъсквал с този проблем нека напише.
Благодаря.