МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28 Мар 2018 11:22
- Местоположение: Стара Загора
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
Здравейте,
Моля за помощ и съвет относно проблем с първи цилиндър който не пали ( misfire) на Toyota Corolla 1.6 автоматик с АГУ .Преди две години светна сервизна лампа за тази грешка след диагностика ,грешката беше премахната .Преди една година се появи отново след същата процедура всичко беше наред .Сега проблемът е по-сериозен ,тъй като преди два месеца сервизната лампа светна работата на двигателя при ниски обороти се влоши или са ниски или играят и се започна ходене по мъките:
-диагностика 3 бр. и отпадане на варианта дефектирала бобина
-смяна на свещи -никаква промяна
-пълно обслужване масло филтри-никаква промяна
-преглед и обслужване на АГУ филтри масло за калпаните-никаква промяна
-демонтиране и почистване на клапата за въздух и проверка на дебитомера-никаква промяна
-добавка за вдигане на октанавото число на горивото
и 600 км. преход на бензин по съвет на майстор-никаква промяна
-Диагностика в сервиз на Toyota 4 часа
-резултат -тук е момента да споделя разочарованието си от опита да бъда подведен че проблемът е в бобината и до следобед ще им бъде доставена и сменена срещу 200 лв. без труд.По мое настояване след разяснение че това е отпаднало като вариант размениха бобините проблема остана в първи цилиндър ( ако не го знаех 200лв. на вятъра).Последва още 2 часа преглед резултат-слаба компресия -6 в първи цилиндър и 11 във всички останали
ДИАГНОЗА- вероятно натегнат клапан но не е доказуемо преди да отворим главата и да измерим луфт -200лв. фтулка, гарнитура,пластина без труд.
Очакванията ми бяха по големи за сервиз лицензиран и цената 108лв.за диагностика двигател и ходова част .Очаквах точна информация за всички проблеми по автомобила да си намеря сервиз да платя и стегна всичко.
Получих - най-вероятно е клапана за проблема с двигателя и предни дискове и накладки за смяна
Но както и да е,толкова за сервиза Toyota Ст. Загора.
Моля ако някой може да помогне или се е сблъсквал с този проблем нека напише.
Благодаря.
Моля за помощ и съвет относно проблем с първи цилиндър който не пали ( misfire) на Toyota Corolla 1.6 автоматик с АГУ .Преди две години светна сервизна лампа за тази грешка след диагностика ,грешката беше премахната .Преди една година се появи отново след същата процедура всичко беше наред .Сега проблемът е по-сериозен ,тъй като преди два месеца сервизната лампа светна работата на двигателя при ниски обороти се влоши или са ниски или играят и се започна ходене по мъките:
-диагностика 3 бр. и отпадане на варианта дефектирала бобина
-смяна на свещи -никаква промяна
-пълно обслужване масло филтри-никаква промяна
-преглед и обслужване на АГУ филтри масло за калпаните-никаква промяна
-демонтиране и почистване на клапата за въздух и проверка на дебитомера-никаква промяна
-добавка за вдигане на октанавото число на горивото
и 600 км. преход на бензин по съвет на майстор-никаква промяна
-Диагностика в сервиз на Toyota 4 часа
-резултат -тук е момента да споделя разочарованието си от опита да бъда подведен че проблемът е в бобината и до следобед ще им бъде доставена и сменена срещу 200 лв. без труд.По мое настояване след разяснение че това е отпаднало като вариант размениха бобините проблема остана в първи цилиндър ( ако не го знаех 200лв. на вятъра).Последва още 2 часа преглед резултат-слаба компресия -6 в първи цилиндър и 11 във всички останали
ДИАГНОЗА- вероятно натегнат клапан но не е доказуемо преди да отворим главата и да измерим луфт -200лв. фтулка, гарнитура,пластина без труд.
Очакванията ми бяха по големи за сервиз лицензиран и цената 108лв.за диагностика двигател и ходова част .Очаквах точна информация за всички проблеми по автомобила да си намеря сервиз да платя и стегна всичко.
Получих - най-вероятно е клапана за проблема с двигателя и предни дискове и накладки за смяна
Но както и да е,толкова за сервиза Toyota Ст. Загора.
Моля ако някой може да помогне или се е сблъсквал с този проблем нека напише.
Благодаря.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28 Мар 2018 11:22
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28 Мар 2018 11:22
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
Не мога да помогна, само разсъждавам...
Може и клапан да е пукнат, не е невъзможно, дали е пренатегнат, не му разбирам, но с 20 грама масло, са можели да кажат дали е клапан/и или цилиндъра/бутало/сегменти... Иначе 11 гледам е гранична стойност на някой модел мотор, (от 14 до 11; макс. разлика 1 атм) .
Може и клапан да е пукнат, не е невъзможно, дали е пренатегнат, не му разбирам, но с 20 грама масло, са можели да кажат дали е клапан/и или цилиндъра/бутало/сегменти... Иначе 11 гледам е гранична стойност на някой модел мотор, (от 14 до 11; макс. разлика 1 атм) .
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28 Мар 2018 11:22
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28 Мар 2018 11:22
- Местоположение: Стара Загора
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25 Май 2016 17:27
- Местоположение: plovdiv
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
Колега аз имах същия проблем с тойота карола версо1.6 110 коня.проблема беше в 3-цил.след това на 1-ви цил. Когато измерихме компресия на 1-ви 9 , на 2- ри 12, на 3- ти 5, на 4 -ти 14. Отворихме мотора нагорели клапани за напасване.буталата загорели с запекли сегменти но колата взе да гори масло последните 3000 км.преди това., от смяна до смяна съвсем нормално 200-300 ml.така че колега ти ще си прецениш какво ще правиш .надявам се да съм бил полезен.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28 Мар 2018 11:22
- Местоположение: Стара Загора
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
До Николай Ангелов
Благодаря за включването .При мен маслото не е проблем при смяната е чисто и е колкото съм сложил.Колата има мощност проблем са само ниските обороти на място и при скорост 80 км/ч претриса мине ли 90 няма проблем до 140 никаква.
Въпрос може ли само един клапан да е дефектирал.
На АГУ има система за смазване на калпавите която уж трябва да предотврати това.няма и шум от мотора който да е подозрителен.Колата до 70 000 км и карана само на бензин сега е 140 000 .има ли вариант да е от електроника датчици сонди.Някой знае ли как се проверяват тези части.
Благодаря на всички които се отзоваха.
Благодаря за включването .При мен маслото не е проблем при смяната е чисто и е колкото съм сложил.Колата има мощност проблем са само ниските обороти на място и при скорост 80 км/ч претриса мине ли 90 няма проблем до 140 никаква.
Въпрос може ли само един клапан да е дефектирал.
На АГУ има система за смазване на калпавите която уж трябва да предотврати това.няма и шум от мотора който да е подозрителен.Колата до 70 000 км и карана само на бензин сега е 140 000 .има ли вариант да е от електроника датчици сонди.Някой знае ли как се проверяват тези части.
Благодаря на всички които се отзоваха.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
Стига пълнете форума с глупости. Какви датчици при разлика в компресията от 5 бара? 20 гр масло...и като му кажат какво.
- slowtraveler
- Мнения: 6185
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 337 пъти
- Получена благодарност: 367 пъти
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
Мдааа, мехаННика както винаги си е прав
В такъв случай се казва 'козата си сака пръч' - не се занимавайте с 'хомеопатия' ами сваляйте главата долу и почвайте по същество диагностиката

В такъв случай се казва 'козата си сака пръч' - не се занимавайте с 'хомеопатия' ами сваляйте главата долу и почвайте по същество диагностиката

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25 Май 2016 17:27
- Местоположение: plovdiv
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6

- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
Аз го имах този проблем - но на Аудито ми. Два сцепени изпускателни клапана - по един на първи и втори цилиндър. Компресия 3 4 12 12 . Един компресомер китайски е 25 лева. Разсглобих я и я сглобих - сега е пушка. Гарнитура глава, гарнитура капак клапани, болтове, 4 клапана нови изпускателни и така. Намери си читав майстор , аз не намерих и си я правих сам с лека помощ от един сервиз за заключването на клапаните че нямам скоба. Най- вероятно е клапан, защото ако са сегменти ще ти гори много масло. МехаННика е прав - сипи масло , докато мериш компресията и виж дали вдига компресията. Ако вдига само 1-2 атм. е клапан, ако вдигне до 10-12 са сегменти. Може и да се надуе с компресор да се види дали е изпускателен или смукателен, но няма смисъл. Така или иначе ще трябва да го обезглавяваш.
Успех.
Успех.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 28 Мар 2018 11:22
- Местоположение: Стара Загора
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
Благодаря на всички за включванията бяхте много полезни .Сега намирам читав майстор и я почваме ще публикувам резултат .Поздрави
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 03 Дек 2017 17:16
- Местоположение: Елин Пелин
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1.8 vvti
МОЛЯ Помощ проблем с първи цилиндър наToyota Corolla 2005 1.6
Здрасти Георги.
Аз имах абсолютно същия проблем със същата грешка. Смениха свещите и размениха бобините,нищо не се промени. Както в твоя случай
.
Премериха компресията на 1-ви и 4-ти цилиндър много лоши, не си спомням стойностите. Свалиха главата,обслужиха я и сега всичко е ОК.
Посъветваха ме да не я карам на газ. За сега карам на бензин.
П-с.
Надявам се вече да си я оправил, и всичко да е ОК.
Поздрави!!
Аз имах абсолютно същия проблем със същата грешка. Смениха свещите и размениха бобините,нищо не се промени. Както в твоя случай

Премериха компресията на 1-ви и 4-ти цилиндър много лоши, не си спомням стойностите. Свалиха главата,обслужиха я и сега всичко е ОК.
Посъветваха ме да не я карам на газ. За сега карам на бензин.
П-с.
Надявам се вече да си я оправил, и всичко да е ОК.
Поздрави!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта