Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Колеги на Авенсиса ми почнаха трудно да се включват предавките при студен старт, сякаш не си натиснал съединителя докрай, изтеглих гумената стелка назад, не е от нея. В топлото време не е давала ядове, взех я Август и като я обслужихме ми казаха, че скоростната кутия е сменяна и не е оригиналната. Взех я нов внос от Италия на Драгичево, Перник. 2.0 дизел 116 к.с. 2004 г. комби Т25. Дали ще се оправи само със смяна на маслото се надявам?
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Когато я обслужвахте сменихте ли маслото на кутията? Какво сложихте? Сигурни ли сте че съединителя наистина отделя до край? Възможно е горната помпа на съединителя да си заминава. Точно в студено време се проявява износването на помпата. Напомпете съединителя няколко пъти без да връщате педала до горе. Ако педала пропада и омеква това е причината.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Не знам каква друга скоростна кутия, която не е оригинална за този автомобил, може да са сложили, но, ако смениш маслото и сложиш добавка за скоростна кутия, има голяма вероятност да се оправи.superpav написа: като я обслужихме ми казаха, че скоростната кутия е сменяна и не е оригиналната.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Аз също като купих колата смених маслото на скоростната кутия (читаво масло съм сложил) и сега в студа втора ми влиза малко по-трудно. Оставя ли колата да поработи минутка нямам никакъв проблем. Просто иска малко да загрее. На старата кола на жената пак си искаше малко да загрее а колата си беше бензин и купувана на 10к км (почти чисто нова).
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
На яриса трудно влиза втора под 0 градуса , но на королата го няма това. Двете кутии са с еднакво масло.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Днес на топло време се включват нормално без забележки. Снощи в студа - с усилие всички предавки, но като угасих мотора си се включват нормално, а съм карал само 3 км, дори не успява да загрее мотора и трансмисионното масло, него не съм го сменял с първоначалното обслужване щото в Бг така е прието. Кутията просто не е фабричната, иначе пак трябва да си е оригинална, просто от някоя морга е взета вероятно. Ще видим нивото на маслото вдругиден и ще го сменя с оригинално, предложения за вида и марката колеги? 

- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Щом ще го сменяш с оригинално - 2 туби от сервиза на тойота ще ти стигнат. Там знаят какво се налива.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
С маслото не си правете експерименти ами си наливайте оригинално каквото е преписано. Всякакви Кастроли, мастроли и темподобни най-много да дадът ядове. Изглежда Тойотското си е с някаква добавка по подходяща за техните синхронизатори. Аз например съм с някакъв Кастрол GL4 подходящ уж за тази скоростна. Но при смяната някои симптоми се усилиха. Сипах добавка Хадо и нещата се подобриха. Взех че добавих и Polytron и тотално нещата с 3-та отшумяха, но пък втора изостри проблема с включването. Понякога се налага да я пропусна на студено, а на топло се изчаква около секунда - две при нормално каране. Сега обмислям някои ремонти, и ако преценя необходимостта от смяната на съединител, така и така скоростите са долу, ще сменя синхронизаторите на втора и трета, и сипвам оригинално масло. Повече експерименти няма да правя. Цената на Масло+ добавки надхвърля цената на Toyot-ското, че да си играя пак.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Точно така. Смяна с оригинално на 100-150 000 км , а вече което е решило да се троши , ще се строши.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Как може новозакупена кола дори да не и погледнеш маслото на кутията.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Е то не е като двигателното, няма какво да му стане, масово хората среден клас коли не са го сменяли никога, пък си има и датчици за понижено ниво на същото, няма как да се изпари, както и да е карана досега. Ще го сменям по всяка вероятност де, няма да се скъпим на триците я...

-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Никой не може да ме обеди, че маслото на кутията не се сменяло често. Ти да не мислиш, че тая тойота е под 200000км.?
Ти си направил компромис до сега , даже нивото му не си проверил, вече ще го сменяш. За мен отношението ти е несериозно към автомобила, а той е като жженат.

Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Колеги само ще кажа едно, работя в сервиз на Кия Моторс, на всички абсолютно всички нови коли след 2013г скоростните ръчни кутий са НЕОБСЛУЖВАЕМИ, нито се сменя масло нито се ремонтират, а се заменят.
Както и каза горе колегата си има датчик за нивото, маслото няма къде да се изпари, ако няма видими течове аз също съветвам моите клиенти да не бутат. От Германия е пристигнала колата на 400хил. и не е бутана никога кутията, ние я земаме и почваме да ровим и проблемите започват.
А до въпроса е нормално на студено да влизат по трудно все пак маслото се е по гъсто. А ако има проблем с "влизането" на някоя скорост или хъркане каквото и масло да сложиш няма да се оправи.
Както и каза горе колегата си има датчик за нивото, маслото няма къде да се изпари, ако няма видими течове аз също съветвам моите клиенти да не бутат. От Германия е пристигнала колата на 400хил. и не е бутана никога кутията, ние я земаме и почваме да ровим и проблемите започват.
А до въпроса е нормално на студено да влизат по трудно все пак маслото се е по гъсто. А ако има проблем с "влизането" на някоя скорост или хъркане каквото и масло да сложиш няма да се оправи.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Е да, но колеги многократно споделяха, че при използване на неоригинално масло са се появявали проблеми, и след връщане към оригиналното (май бе само 75W ? ) нещата са се оправяли...
Освен това при Тойота смяната на масло на скоростна кутия бе вписана в книжката - поне на Авенсиса ми бе вписано задължителна смяна на 75х.км....
С оригиналното масло не съм имал проблеми и при -28С... Влизаше си от раз..
Между другото и аз преди Авенсиса имах Опел, и там не се сменяше маслото...
Освен това при Тойота смяната на масло на скоростна кутия бе вписана в книжката - поне на Авенсиса ми бе вписано задължителна смяна на 75х.км....
С оригиналното масло не съм имал проблеми и при -28С... Влизаше си от раз..
Между другото и аз преди Авенсиса имах Опел, и там не се сменяше маслото...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Трудно влизане на предавките на Авенсис 2004 дизел 2.0 при студен старт
Не може да сравнявате кутия 2017 г. с кутия 2006 г. Мотото на автомобилостроенето е друго вече... Аз на три Японски автомобила наливам трансмисионно масло неоригинално, а по спецификация. Първия автомобил го карах 80хил. км. Втория вече 40хил. Км. Третият тепърва започвам да му навъртам. При всички автомобили не съм имал проблеми с превключването на студено.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта