Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 08 Ное 2017 17:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla e12 2.0 d4d
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Здравейте колеги и честито Рождество !
Пиша по повод едно ходене до хижа Алеко, точно се качих днес и видях, че ми тече антифриз, отварям капака и какво да видя разширителния съд балбука като чайник и хвърля антифриз през преливника, а перката не се беше включила нито един път, нито температурата за водата беше мръднала изобщо от нормалната.
Нямах наличен антифриз и след 4 часа по живо по здраво се спуснах надолу, обаче нямах никакво парно и от там ме обзе притеснението и карах много бавно, без да я форсирам. Отидох до кауфланд и налях 1250 мл. антифриз, спазих стъпките предписани за обезвъздушаване и воала, перката се върна, колата както и преди и сега си беше кротка.
Но питането ми е, ЗАЩО се случи това ? Да не би да е тръгнала гарнитура ?
Пиша по повод едно ходене до хижа Алеко, точно се качих днес и видях, че ми тече антифриз, отварям капака и какво да видя разширителния съд балбука като чайник и хвърля антифриз през преливника, а перката не се беше включила нито един път, нито температурата за водата беше мръднала изобщо от нормалната.
Нямах наличен антифриз и след 4 часа по живо по здраво се спуснах надолу, обаче нямах никакво парно и от там ме обзе притеснението и карах много бавно, без да я форсирам. Отидох до кауфланд и налях 1250 мл. антифриз, спазих стъпките предписани за обезвъздушаване и воала, перката се върна, колата както и преди и сега си беше кротка.
Но питането ми е, ЗАЩО се случи това ? Да не би да е тръгнала гарнитура ?
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Гарнитура, може и водна помпа или термостат. Определено имаш въздух в системата, щом не се пуска перката - въздушна възглавница и не може да отчете датчика за температура. Търси сервиз , или разрешавай проблема сам, но при тези симптоми не я карай колата.
Весели празници !
Весели празници !
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Само предположение и само защото е евтино за отстраняване - да не би капачката да не държи налягане.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 08 Ное 2017 17:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla e12 2.0 d4d
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Капачката държи налягане, изхвърляше антифриз и въздух под налягане през преливника отстрани на гърлото му през една трабичка.
А пък сега и помпа или съединител ми замина, направо луда работа
не знам дали да пускам нова тема, за съединител и частите около него 
https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A463E6B
А пък сега и помпа или съединител ми замина, направо луда работа


https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A463E6B
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Какво му има? На Аудито ми уж помпа ми се счупи (всички майтори така твърдяха), а се оказа че педала се държи на нещо като щифт, който се е счупил. Ако не бях разглобил всички пластмаси за да съм сигурен преди да отида на сервиз щях да се разделя с доста грешни левчета. За 2 лева от моргата и бях пак в играта. Затова провери всичко . Ако е помпа трябва спирачната ти течност да я няма, или поне да е намаляла.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 08 Ное 2017 17:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla e12 2.0 d4d
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Качвах баир, бях се засилил на 2ра и точно преди баира се гмурна (кракът ми не е бил на съединителя), загуби обороти, педала тръгна да потъва и в този момент бързо го натиснах, върнах скорост и до там, пробвах с ръчна да потегля, но изобщо не пожела да зацепи и замириса силно на феродо, отказах се и се спуснах надолу. Обаче по пътя забелязах, че отделя много високо и тръгва много мудно, няма го рязкото зацепване ако се пусне внезапно.
+ това от както стана тази случка усещам чукащите вибрации на двигателя в педала
Отидох на сервиз, той ми вика, че всичко ми е било в главата - и реално ми показа, дърпа ръчна, 3та, пуска съединителя и изгасна.
Изобщо се чудя дали да пътувам с нея, че ме чакат 300 км.
+ това от както стана тази случка усещам чукащите вибрации на двигателя в педала
Отидох на сервиз, той ми вика, че всичко ми е било в главата - и реално ми показа, дърпа ръчна, 3та, пуска съединителя и изгасна.
Изобщо се чудя дали да пътувам с нея, че ме чакат 300 км.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Не тръгвай с тази кола, поне докато не провериш всичко. Две сериозни възможни диагнози, всяка от които може да те остави на пътя. Ако се потвърдят и двете хубавото е че ще минеш с едно сваляне на мотора, тоест ще платиш по малко труд.
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Кажи ги тия диагнози. Или в форума не споделяш такива неща? Нали е форум - да си помагаме.
Откога за смяна на съединител се сваля мотор? То може и купето да се разреже с ъглошлайфа, но не е редно,нали?
Откога за смяна на съединител се сваля мотор? То може и купето да се разреже с ъглошлайфа, но не е редно,нали?
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Може би споделя съмненията и за гарнитура - от там от където тръгна темата. Но, че трябва сериозна диагностика преди да се тръгне към едва ли не основен ремонт.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Откога се сваля двигател за гарнитура или за съединител?
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Ако ще се отваря двигателя за смяна на гарнитура не е ли по добре да се мине към основен ремонт?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Вземи да ги направиш двете едно след друго и ще разбереш сам. Ако пък си толкова печен, помощ от форуми не ти трябва. А кое е редно за конкретен ремонт решавам сам. Ако имам въпроси и съмнения ще питам първо теб.
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
Просто ако отидеш при някой за смяна на съединител и после за смяна на гарнитура ще дадеш двойно за механик. При свалянето на кутията е по - лесно да се свали мотора за пълна ревизия. Не дай си боже смениш гарнитурата без да ревизираш и стане пак нещо ще усетиш как си дал повече за механик, от колкото за части.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 08 Ное 2017 17:09
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla e12 2.0 d4d
Toyota Corolla E12 2.0 D4D почна да изхвърля антифриз
В крайна сметка май се разминах с почти нищо, направих си 300 км. пробег
Относно съединителя, нали Е12-те са с помпи на педала и от жегата предполагам съединителя се е разширил и помпата е почнала да го отделя по-високо - след грубо 20 часа си зацепваше нормално
Другия казус ще питам като ходя до сервиза, иначе не ми е правила никъкви мизерии, минах през Монтана - Лъкатник - Своге - София и не даде никъкви колебания по пътя (относно отново да се превръща в чайник
)
Относно съединителя, нали Е12-те са с помпи на педала и от жегата предполагам съединителя се е разширил и помпата е почнала да го отделя по-високо - след грубо 20 часа си зацепваше нормално
Другия казус ще питам като ходя до сервиза, иначе не ми е правила никъкви мизерии, минах през Монтана - Лъкатник - Своге - София и не даде никъкви колебания по пътя (относно отново да се превръща в чайник

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта