Страница 4 от 5

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 24 Юли 2018 20:00
от veso_hds
Qiliev написа: 24 Юли 2018 18:37 ....Странното е че пали докато и покажа ключа, държи стабилни обороти на празен ход-единствено от време на време загубва мощност и става много мудна и се оправя от само себе си. Не записва грешка и не е влизала в авариен режим до сега. Няма пушеци бели, черни, сиви и т.н....
Това са типични симптоми при начален проблем с SCV.Идеята да пробваш с друг клапан не е лоша,стига да намериш.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 25 Юли 2018 12:46
от Qiliev
Днес взех от автоморгата клапан и го адаптирахме. Автомобила се държи по същия начин, даже два пъти изгасна както е на свободна и се движа по инерция. Два са вариантите или клапана от моргата е по-зле от моя или при мен проблема не е този клапан. Направо ще ми се пръсне главата дали да дам 340 лв за нов клапан и след като се реша да го купя ами ако колата не се оправи. Някой от по-смелите може ли да даде съвет.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 25 Юли 2018 13:31
от kalkam
В Спектроматик го има за 170 лв.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 25 Юли 2018 14:22
от biro
Qiliev, защо се притесняваш дали новия клапан ще оправи колата? Аз преди време имах проблем с пушене на дизелов авенсис, закарх си колата на сервиз при мой човек. Той се усъмни за дебитомер, поръча, монтира го, покарах малко без подобрение. Откачи го и го върна без да ми иска пари.
Просто закарай колата на сервиз, опиши проблема и като ти я опарвят плащай ако не я оправят не плащай. Сервизите и търговците на части се разбират добре и ако поръчана част не става се връща без главоболие за клиента.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 25 Юли 2018 15:58
от Qiliev
Така е. Но питахме за този клапан и казаха че веднъж поставен не подлежи на връщане. Иначе до сега да бях опитал с нов клапан.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 25 Юли 2018 16:42
от Qiliev
Някой от вас купувал ли е този клапан от спектроматик и доволен ли е

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 26 Юли 2018 12:37
от Qiliev
Колеги вече се видях в чудо-днес дойде новия клапан Денсо (от дългите уж по-нови) сложихме го, адаптирахме го и отново от време на време автомобила губи мощност. Не съм на себе си вече. Какво ли не направих няма оправия. дай съвет какво да търся и преглеждам още.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 26 Юли 2018 13:17
от slowtraveler
Просто заложи на свестен сервиз, който да може да прочете живи данни в момента на проява на дефекта...
Така с проба-грешка резултатът няма да е финансово изгоден без добра диагностика...

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 26 Юли 2018 13:59
от biro
А като загуби мощност беше ли закачен компа?

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 26 Юли 2018 14:34
от Qiliev
Да беше закачен компа. Има разлика между зададеното и измереното налягане. И с моя регулатор работи по съкия начин като със стария. Трябва ли да обновявам софтуер някакъв като съм с дългия по-нов scv? Или е достатъчна само адаптация

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 28 Юли 2018 09:44
от Qiliev
Ходенето по мъките продължава-имам записан час в Тойота-Русе за обновяване на софтуера. Като върнах обаче лентата назад: ходих на почивка с автомобила и си вървеше перфектно. Както е и заглавието на настоящата тема единствената ми забележка беше че от време на време изпушваше бяло. След многократни диагностики на дюзи помпа, турбо и т.н. се установи че колата се опитва често да направи регенерация но неуспешно. Заключението беше да се отстрани механично и софтуерно ДПФ. Направиха ми го но от тук започна моето ходене по мъките. Оказа се че съм бил с откачена букса на петата дюза и автомобила нямаше въобще мощност. Закачиха ми я и се оправи (стана си автомобила с които отидох и се върнах от почивка само преди 3 дни). Да, обаче се появи това губене на мощност от време на време. Нова диагностика и беше набеден SCV, защото налягането на горивото се меняло в широки граници. Опитах с почистване след изчетени и изгледани много клипчета в нета но положението не се промени. Реших да купя SCV и то Денсо и то от по-дългия подобрен вариант. Поставяне и пак положението без грам промяна. На живите данни майстора отчете че в момента на промяна налягането на горивото пада и напрежението към SCV. След 5-6 секунди се оправя и автомобила а по някога и след 10 секунди и си тръгва да върви както си го познавам. След като ми обновят софтуера на компютъра пак ще го правят софтуерно да е без ДПФ и ще пиша за развитие. Ако някой му стана ясно какво обясних и желае да изкаже мнение съм готов да изслушам всеки. Моето заключение е че няма как на перфектно работещ автомобил без абсолютно никакви притеснителни признаци след интервенциите по ДПФ да се е повредило друго. На правилна посока ли съм? Хубав ден

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 28 Юли 2018 13:08
от Karaboev
Точно интервенцията по DPF променя целите горивни карти в компа, и много е вероятно и нещо друго да се обърка и както е в твоя случай да пада напрежението към соленоида. Скоро имаше проблем с една хонда icdt-i след намеса на неграмотен и сляп майстор колата беше за моргата почти, всички се бяха поопражнявали на нея и си беше чудо точно от един DPF. Моят съвет е да се допиташ до Vrperformance Русе познаваме се, мога да ти дам телефон на лично ако искаш. Каквото и да се касае за софтуер, знаят как да бутат.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 28 Юли 2018 13:53
от babata
Karaboev написа: 28 Юли 2018 13:08 Точно интервенцията по DPF променя целите горивни карти в компа, и много е вероятно и нещо друго да се обърка и както е в твоя случай да пада напрежението към соленоида.
Както писах по-горе, имам същите симптоми, но ДПФ-а ми е наред и няма интервенции по него.
Само споделям.
При вчерашното ми пътуване, колата беше празна и тази липса на мощност не бе така осезаема, но пак се усеща едно забавяне на ускорението след натискане на педала в някои случаи. Сравнявам спрямо служебното Кади тди, което като настъпя, веднага поема, независимо с каква скорост и на каква предавка е.

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 28 Юли 2018 14:54
от Qiliev
И аз мисля че нещо не е донаправено като хората по ДПФ. Ще изчакам до вторник да ми обновят софтуера на компютъра и тогава пак да се обработи че автомобила е без ДПФ. Ако и тогава не стане ще се допитвам вече до VRP. Интересно ми стана с тази Хонда-в крайна сметка оправиха (съживиха) ли я?

d4d 2.0 126кс припушва бяло при загрял двигател

Публикувано на: 28 Юли 2018 16:47
от Karaboev
Qiliev написа: 28 Юли 2018 14:54 И аз мисля че нещо не е донаправено като хората по ДПФ. Ще изчакам до вторник да ми обновят софтуера на компютъра и тогава пак да се обработи че автомобила е без ДПФ. Ако и тогава не стане ще се допитвам вече до VRP. Интересно ми стана с тази Хонда-в крайна сметка оправиха (съживиха) ли я?
Да да, оправиха я. Понеже имам досег то тяхната работа най малкото защото сме колеги, затова и на моите клиенти с мисли за премахване на DPF или писане на нов софт(чип), ги пращам там. Всичко се прави както по книга