На моя стар Авенсис Т27.2010 год, дизел д4д, вече втора година се мъча с ръчната спирачка с копче.Проблема идва при потегляне от наклон.Аз се справям като задържам крачната спирачка до тръгване ,като правя фокуси с един крак на газта и спирачката,но винаги има малко връщане назад. но жена ми не се справя така . Проблема е че като е влючено копчето за спирачката и подам газ да преоделея наклона, винаги като се изключва автоматичната спирачка , се появява грешка на компютара, като повреда на ръчната спирачка. На равно не става тоя гаф. Изключва се нормално спирачката. Доколкото разбрах , моя стар авенсис няма функция за потегляне от наклон, търкаля се винаги назад.
Имам и друг въпрос ... Как да ги регулирам ръчните спирачки поравно между двете задни колела, при смяна на задните накладки. Сега задържа само дясната.
Авенсис Т27 ръчна спирачка с копче
Авенсис Т27 ръчна спирачка с копче
Трябва да имаш отвор или през дупките за болтовете за джантата се регулира - върти се едно колелце и се натяга или отхлабва. Натягаш докато накладките не започнат да опират леко.
Иначе за потеглянето по наклон по-добре научи жената да кара, стига с тия глезотий като потегляне по наклон и т.н.!
Успех!
Иначе за потеглянето по наклон по-добре научи жената да кара, стига с тия глезотий като потегляне по наклон и т.н.!
Успех!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Авенсис Т27 ръчна спирачка с копче
Прочети каква е грешката и след това може да се съди как да се реши проблема.
Аз досега не съм видял жена, която да ползва обикновенна ръчна спирачка при тръгване по наклон.
Нямам идея как работи електрическата ръчка при тръгване по наклон, но както каза Стефо, потренирайте малко спокойно на някой баир и ще се научи да тръгва само със съединител и газ.
Аз досега не съм видял жена, която да ползва обикновенна ръчна спирачка при тръгване по наклон.
Нямам идея как работи електрическата ръчка при тръгване по наклон, но както каза Стефо, потренирайте малко спокойно на някой баир и ще се научи да тръгва само със съединител и газ.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 13 Сеп 2019 15:06
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 2.0 d4d 126kc.
Авенсис Т27 ръчна спирачка с копче
Здравейте колеги как да изключва Автоматичната ръчна, Т27, 2.0 д4д 2013, 124кс.
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 04 Дек 2013 20:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 e210
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Авенсис Т27 ръчна спирачка с копче
В упътването най вероятно пише, а най вероятният начин поне при моята тойота е като задържиш копчето за ръчната в положение на изключване за по дълго време
Toyota Corolla 1.6 e210
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 17 Мар 2018 10:32
- Местоположение: Велико Търново
- Автомобил: Т271L
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Авенсис Т27 ръчна спирачка с копче
10 секунди натиснато - деактивира и светва жълта индикация на таблото.
10 секунди дръпнато - активира
10 секунди дръпнато - активира
Toyota Avensis T271L - 2WW
Авенсис Т27 ръчна спирачка с копче
Здравете,
Ще използвам темата за да задам и моя въпрос отново за Авенсис Т27 (ръчни скорости).
Изключил съм автоматичното задействане на ръчната спирачка, но въпреки това при всяко запалване/гасене на колата чувам мотора, който задейства ръчната (или поне звучи като него), самата спирачка не се задейства и не светва индикация че е задействана, но се чува мотора. Ако след това вече настисна копчето мотора се чува отново и ръчната се задейства (както и се очаква да бъде).
Та въпроса ми е защо всеки път чувам този мотор и какъв е той? Има ли подобно нещо и при вас? Някой хора ми казват, че мотора може да си прави някакви проверки/калибрации?
П.С. Задавам въпроса тъй като имам друг проблем с ръчната и искам да разбера дали това е симптом от него или го има при всички коли.
Ще използвам темата за да задам и моя въпрос отново за Авенсис Т27 (ръчни скорости).
Изключил съм автоматичното задействане на ръчната спирачка, но въпреки това при всяко запалване/гасене на колата чувам мотора, който задейства ръчната (или поне звучи като него), самата спирачка не се задейства и не светва индикация че е задействана, но се чува мотора. Ако след това вече настисна копчето мотора се чува отново и ръчната се задейства (както и се очаква да бъде).
Та въпроса ми е защо всеки път чувам този мотор и какъв е той? Има ли подобно нещо и при вас? Някой хора ми казват, че мотора може да си прави някакви проверки/калибрации?
П.С. Задавам въпроса тъй като имам друг проблем с ръчната и искам да разбера дали това е симптом от него или го има при всички коли.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта