Здравейте колеги!
Струва ми се че колата ми е малко тромава и се съмнявам в катализатора. Колеги и приятели ме съветват да махна катализатора. Колата е авенсис т250 2.0 D4D 116 к.с. 300 000 km.
Интересуваме ако ги махна дали ще имам проблем с колата (светване на чек или авариен режим)?
Някой да е свалял и мнения!
Благодаря предварително и поздрави!
Сваляне на катализатор авенсис d4d 116 к.с
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21 Юни 2016 15:12
- Местоположение: Gabrovo
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21 Юни 2016 15:12
- Местоположение: Gabrovo
Сваляне на катализатор авенсис d4d 116 к.с
Някой свалял ли е катализатори на такава тойота?
Благодаря и поздрави!
Благодаря и поздрави!
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
Сваляне на катализатор авенсис d4d 116 к.с
Здравейте, карал съм моята без катализатори (само че става въпрос за 2,2 150к.с. д4д), ето и защо в темата ми : http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=30&t=32337 .
Двигателя стана чувствително по-шумен(по-твърдо взе да работи), в частност турбината започна да вие постоянно , пушеци и миризми не е имало ,светкане на чека и други лампи-не е имало.Карах я така няколко месеца като ми струваше ,че става по-шумна, особено турбината...., закупих втора употреба цялата изпускателна система с катализаторите и отново двигателя утихна и заработи по-меко, както в началото при покупката на колата, турбината също утихна, но сякаш е една идея по-шумна от преди.Със и без катализатори разлика във вървенето и разхода не виждам. Моя съвет е със сигурност да не пипаш катализатора , който е след турбината(ако има такъв на този двигател) , за другия катализатор, който е отдолу , предполагам че няма да има проблема ако се махне.
Проблемът , че не върви колата може да се крие на още сто места и въобще да не е свързан с катализаторите.Бих те насочил първо към диагностика-показания на дюзи, прогонване въздушни, горивни пътища;почистване на егр, дебитомер;проверка на турбината и чак тогава да мислиш за рязане на катализатори.Успех!
Двигателя стана чувствително по-шумен(по-твърдо взе да работи), в частност турбината започна да вие постоянно , пушеци и миризми не е имало ,светкане на чека и други лампи-не е имало.Карах я така няколко месеца като ми струваше ,че става по-шумна, особено турбината...., закупих втора употреба цялата изпускателна система с катализаторите и отново двигателя утихна и заработи по-меко, както в началото при покупката на колата, турбината също утихна, но сякаш е една идея по-шумна от преди.Със и без катализатори разлика във вървенето и разхода не виждам. Моя съвет е със сигурност да не пипаш катализатора , който е след турбината(ако има такъв на този двигател) , за другия катализатор, който е отдолу , предполагам че няма да има проблема ако се махне.
Проблемът , че не върви колата може да се крие на още сто места и въобще да не е свързан с катализаторите.Бих те насочил първо към диагностика-показания на дюзи, прогонване въздушни, горивни пътища;почистване на егр, дебитомер;проверка на турбината и чак тогава да мислиш за рязане на катализатори.Успех!

Т25 Комби 2ADFTV non dpf
Сваляне на катализатор авенсис d4d 116 к.с
Не съм свалял. Свалиха /свиха/ ми го. Става дума точно за катализатора. Намира се има-няма под подлакътника на предните седалки. Сложих резонаторно гърне. Разлика във вървежа няма. Малко е по-шумно, но чак след 3000 оборота. При рязко натискане има и припушване. На този модел няма нищо като дюзи, датчици или, каквото и друго да си помислиш по катализатора, което да доведе до поява на грешки. Ако наистина е задръстен, след премахването му и замяна с нов или резонаторно гърне, турбото ще ти работи осезаемо по-добре следствие нарастване скоростта на потока изходящи газове.
Toyota Avensys D4D T25 116hp - 08.2003
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта