Аз проблема си го оправих с ресет на ТПМС-а, ама да споделя. След като вчера в Софето рязко застудя ми светна индикаторчето на таблото и след 3 минутно псуване (понеже за последните 3 месеца, три пъти ходя да ми вадят рапидки от гумите), закачих лаптопа и не видях нищо ненормално в налягането - нямаше фрапантни разлики между гумите, ама от 2.5 бяха паднали на 2.2, въпреки че съм с азот! (което ме навежда на мисълта, че тука в БГ, азота явно е друг


Сега се чудя .. дали е възможно да се сетва трешхолд ... и да не ми светка заради рязка промяна в налягането, а да светка след като налягането падне под 1.5 примерно? Не съм се заравял на дълбоко, да видя как точно работи системата, ама все си мисля, че трябва да не е толкова куха ... и ако паднат и 4-те налягания да не светка веднага, а да изчака поне да паднат под някакъв минимум ... който не може да е 2.2, след като, по табелка, на толкова трябва да се помпат гумите (аз ги държа на повече, защото уж е по-икономично, пък и като съм с "азот", би следвало да не се притеснявам от свърх налягане в жегите).
Та ... ако някой може да метне повече светлина по темата, нека се изкаже

(съжалявам ако не е за правилния раздел, ама тука ми се стори удачно да я пусна)