Автомобил на газ течна фаза
Автомобил на газ течна фаза
Иска ми се да отворя една дискусия относно използването на система за газификация на автомобил,но в течна фаза.Според вас приложима ли е в България?На доста места прочетох,че в България газта не е много хубава и не става за тази система.Тук при нас в газта се добавял графит за смазване,а в другите страни се използвала добавка масло в газта за смазване на системата.Точно заради това изгаряла помпата,която се намирала в бутилката.Също така доколкото се запознах тази система не се влияе от външната температура и пали при всякакви условия,дори и в доста студено време не би трябвало да има проблем.Ще се радвам да чуя и вашите мнения по въпроса.
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Автомобил на газ течна фаза
Темата май е за общи технически въпроси;).
Не виждам причина течната фаза да не е приложима в България. Vialle май имаха дертове със старите си помпи но мисля, че концепцията им беше променена. Сиатемата минава на газ определено време след стартирането и, и зависи донякъде от температурата на ДВГ-то(максимално изчакване около 5 минути при -20гр и повече). Колата си пали първо винаги на бензин. Когато двигателя е топъл има едноминутен тест, и минава на газ. При директното пръскване не знам там как е. Може би цикъла е същия. Наскоро четох, че едва ли не помпата стартирала с отключването на колата и минаването в режим на газ ставало почти моментално след запалването, но не съм задълбавал.
Ако не говорим за директно пръскване, цените на течната фаза са 2 пъти по-високи от газовия инжекцион.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ... - тук малко е разисквано.
Не виждам причина течната фаза да не е приложима в България. Vialle май имаха дертове със старите си помпи но мисля, че концепцията им беше променена. Сиатемата минава на газ определено време след стартирането и, и зависи донякъде от температурата на ДВГ-то(максимално изчакване около 5 минути при -20гр и повече). Колата си пали първо винаги на бензин. Когато двигателя е топъл има едноминутен тест, и минава на газ. При директното пръскване не знам там как е. Може би цикъла е същия. Наскоро четох, че едва ли не помпата стартирала с отключването на колата и минаването в режим на газ ставало почти моментално след запалването, но не съм задълбавал.
Ако не говорим за директно пръскване, цените на течната фаза са 2 пъти по-високи от газовия инжекцион.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ... - тук малко е разисквано.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта