вода в гърнето
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
вода в гърнето
здравейте ,днес ходих да заварявам едни ламарини на ЦО в една работилница за смяма на ауспуси и гърнета и реших си проверя катализатора ..размонтира го майстора погледна през отвора и каза 4е е добре още(виждаше се керамичната решетка ).На въпроса ми защо катализатора и тръбата до задното гърне са придобили медено4ервен цвят той обясни 4е гърнето се пълни с вода в следствие на преработката на въглеродния окис или двуокис (зле съм по химия) от катализатора вследствие на което този двуокис влизал в реакция с незнам си кво и ставал на вода а тази вода се събира в задното гърне -за доказателство бръкна в ауспуха и наистина има6е вода).Та тази вода пре4ела на пътя на изгорелите газове вследствие на което температурата на изпускателната система нараствала и затова се получавал този меден цвят на ауспусните тръби.Въпроса ми е ..правилна ли е тази трактовка на въпроса или може би температурата на газовете е висока поради някакви неправилни настройки по двигателя ?
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Конденза е нещо нормално, но голямото количество вода в ауспуха показва, че я караш бавно и на ниски обороти или за съвсем кратко разстояние (или имаш газово).
Ако я понастъпиш за няколко минути ауспуха ще загрее и ще ти изпари водата.
Т.е. ако искаш да нямаш вода в гърнето - ГАААААЗЗЗЗЗ biggrin.gif
Ако я понастъпиш за няколко минути ауспуха ще загрее и ще ти изпари водата.
Т.е. ако искаш да нямаш вода в гърнето - ГАААААЗЗЗЗЗ biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
И започва да дрънчи колата. По-добре да я ръчка чат пат.maggkrabar написа:вземаш една бормашина, една много тънка бургийка и правиш дренажна дупка отдолу на задното гърне - проблемът с конденза е решенслучва се, особено на коли, които не се карат достатъчно или стоят дълго време на едно място
П.С. Следи си нивото на охл. течност и маслото за всеки случай
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
колата си я настъпвам-120-160 на магистрала няколко пъти до 200 и не я карам на ниски обороти-за седенето вярно е 4е е седяла много защото от 2003 до тази година почти не е карана-когато я взех ауспусните тръби и гърнетата бяха като нови дори ме усъмни 4е са сменяни но на фона на общото състояние на колата изключих тази възможност..всъщност това което ме навежда на мисълтта 4е може би нещо не е наред с температурта(въпреки няколкократната диагностика на двигателя)е 4е венттилатора на охлаждането се включва прекалено често..стрелката на температурата иначе си стои на средат и не мърда нагоре..та възможно ли е наистина да се е събрала вода в гърнето и ако е така идеята със свредлото ми се вийда добра идея
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Аз не бих рискувал с дупка.
Най-малкото ауспуха е галванизиран, а ти ще разрушиш галванизацията в мястото на дупката и дупката наистина ще почне да се увеличава заради ръждата.
Ако я изръчкаш малко по-продължително би трябвало да изчезне водата, щото ще се изпари от високата температура на газовете.
Пара и малко вода в началото на карането е нормално.
Какво разбираш под много вода в ауспуха?
Най-малкото ауспуха е галванизиран, а ти ще разрушиш галванизацията в мястото на дупката и дупката наистина ще почне да се увеличава заради ръждата.
Ако я изръчкаш малко по-продължително би трябвало да изчезне водата, щото ще се изпари от високата температура на газовете.
Пара и малко вода в началото на карането е нормално.
Какво разбираш под много вода в ауспуха?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
А случайно да не караш на газ? И аз не съм добър по химия, но съм чувал че при изгаряне се отделя освен CO2, а и H2O, това ще рече водичка или както му казват конденз.
За това дали имаш проблем с двигателя... аз поне мисля че водата не е от някакъв проблем, но мога да те посъветвам да не си дупчиш гърнето, защото наистина дупката ще стане по голяма поради няколко причини... 1-во защото ще започне да се разяжда там ламарината и 2-ро ще дадеш път на газовете от там.
За цвета на тръбите (и моите са такива) си е от температурата и от правилната работа на двигателя а и мисля че щом цвета е такъв, то не ти гори масло.
Поздрави.
За това дали имаш проблем с двигателя... аз поне мисля че водата не е от някакъв проблем, но мога да те посъветвам да не си дупчиш гърнето, защото наистина дупката ще стане по голяма поради няколко причини... 1-во защото ще започне да се разяжда там ламарината и 2-ро ще дадеш път на газовете от там.
За цвета на тръбите (и моите са такива) си е от температурата и от правилната работа на двигателя а и мисля че щом цвета е такъв, то не ти гори масло.

Поздрави.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта