вода в гърнето

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

вода в гърнето

Мнение от niki60 » 29 Май 2007 18:26

здравейте ,днес ходих да заварявам едни ламарини на ЦО в една работилница за смяма на ауспуси и гърнета и реших си проверя катализатора ..размонтира го майстора погледна през отвора и каза 4е е добре още(виждаше се керамичната решетка ).На въпроса ми защо катализатора и тръбата до задното гърне са придобили медено4ервен цвят той обясни 4е гърнето се пълни с вода в следствие на преработката на въглеродния окис или двуокис (зле съм по химия) от катализатора вследствие на което този двуокис влизал в реакция с незнам си кво и ставал на вода а тази вода се събира в задното гърне -за доказателство бръкна в ауспуха и наистина има6е вода).Та тази вода пре4ела на пътя на изгорелите газове вследствие на което температурата на изпускателната система нараствала и затова се получавал този меден цвят на ауспусните тръби.Въпроса ми е ..правилна ли е тази трактовка на въпроса или може би температурата на газовете е висока поради някакви неправилни настройки по двигателя ?

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 29 Май 2007 20:28

a ti siguren li si che temperaturata na dvigatelia ti e razlichna ot tova koeto triabva da e. vodata si e normalno neshto. ... e az niamam shtoto niamam katalizator ama vse pak cool.gif

ne se pritesniavai.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
evgsto
Мнения: 94
Регистриран на: 11 Ное 2006 09:07
Местоположение: Sofia

Мнение от evgsto » 29 Май 2007 22:24

az imam katalizator ama trabite sa mi normalni na cvqt, a tazi voda mislq 4e e prosto kondenz
TOYOTA PASEO

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 29 Май 2007 23:00

Конденза е нещо нормално, но голямото количество вода в ауспуха показва, че я караш бавно и на ниски обороти или за съвсем кратко разстояние (или имаш газово).
Ако я понастъпиш за няколко минути ауспуха ще загрее и ще ти изпари водата.
Т.е. ако искаш да нямаш вода в гърнето - ГАААААЗЗЗЗЗ biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 30 Май 2007 02:24

вземаш една бормашина, една много тънка бургийка и правиш дренажна дупка отдолу на задното гърне - проблемът с конденза е решен smile.gif случва се, особено на коли, които не се карат достатъчно или стоят дълго време на едно място
status: за БАН

b_d

Мнение от b_d » 30 Май 2007 08:06

maggkrabar написа:вземаш една бормашина, една много тънка бургийка и правиш дренажна дупка отдолу на задното гърне - проблемът с конденза е решен smile.gif случва се, особено на коли, които не се карат достатъчно или стоят дълго време на едно място
И започва да дрънчи колата. По-добре да я ръчка чат пат.

П.С. Следи си нивото на охл. течност и маслото за всеки случай

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Мнение от niki60 » 30 Май 2007 09:30

колата си я настъпвам-120-160 на магистрала няколко пъти до 200 и не я карам на ниски обороти-за седенето вярно е 4е е седяла много защото от 2003 до тази година почти не е карана-когато я взех ауспусните тръби и гърнетата бяха като нови дори ме усъмни 4е са сменяни но на фона на общото състояние на колата изключих тази възможност..всъщност това което ме навежда на мисълтта 4е може би нещо не е наред с температурта(въпреки няколкократната диагностика на двигателя)е 4е венттилатора на охлаждането се включва прекалено често..стрелката на температурата иначе си стои на средат и не мърда нагоре..та възможно ли е наистина да се е събрала вода в гърнето и ако е така идеята със свредлото ми се вийда добра идея

niki60
Мнения: 147
Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
Обратна връзка:

Мнение от niki60 » 30 Май 2007 19:28

не става с дупка ..майстора каза 4е за 3 месеца 3 мм дупка ще стане поне 5 см..да сваля тогава гърнето о да го изто4а няма ли да е добре

Аватар
evgsto
Мнения: 94
Регистриран на: 11 Ное 2006 09:07
Местоположение: Sofia

Мнение от evgsto » 30 Май 2007 20:36

a maistora kakvo predlojenie ti dava , da ne bi da te glasi ne6to
TOYOTA PASEO

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 30 Май 2007 22:47

мъничка дупчица, вервайте ми smile.gif особено на кола, която дълго време не е карана. пробиваш и отвътре изтича водичка. 3мм дупка е голяма, 1мм е достатъчен
status: за БАН

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 30 Май 2007 23:17

Аз не бих рискувал с дупка.
Най-малкото ауспуха е галванизиран, а ти ще разрушиш галванизацията в мястото на дупката и дупката наистина ще почне да се увеличава заради ръждата.
Ако я изръчкаш малко по-продължително би трябвало да изчезне водата, щото ще се изпари от високата температура на газовете.
Пара и малко вода в началото на карането е нормално.
Какво разбираш под много вода в ауспуха?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
ozy
Мнения: 14
Регистриран на: 29 Май 2007 00:53

Мнение от ozy » 30 Май 2007 23:27

А случайно да не караш на газ? И аз не съм добър по химия, но съм чувал че при изгаряне се отделя освен CO2, а и H2O, това ще рече водичка или както му казват конденз.
За това дали имаш проблем с двигателя... аз поне мисля че водата не е от някакъв проблем, но мога да те посъветвам да не си дупчиш гърнето, защото наистина дупката ще стане по голяма поради няколко причини... 1-во защото ще започне да се разяжда там ламарината и 2-ро ще дадеш път на газовете от там.
За цвета на тръбите (и моите са такива) си е от температурата и от правилната работа на двигателя а и мисля че щом цвета е такъв, то не ти гори масло. wink.gif
Поздрави.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта