Картерни газове
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Картерни газове
Здравейте. Тойота Превия, D4D, 2001. Протече масло от капака на клапаните и откъм турбото. Качи се разхода, стана по-мудна. Оптимистично предполагам, че нещо, свързано с картерните газове е запушено и вдига налягането, заради което и избива маслото. Планирам почистване на ЕГР, въпреки, че никога не съм го виждал проблемен, но и идея си нямам за картерните газове къде и какво да гледам...
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Картерни газове
Планирай и смяна на дихтунгите на дюзите и ще се оправи картерното налягане, и разхода, и мудността . 

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Картерни газове
Предпочитам да не ровя за теле под вола, че си имам и нови клапани на ГНП от последния път, когато всичко се оправи само и никой не разбра от какво е било. 1300 лева по-късно :(
Та да се върнем на картерните газове. Къде какво има за чоплене, че се тормозя наум, без колата пред мен, а като се сетя и за достъпа през това, дето му викат капак на двигателя, по-голямата част от който е под километража и зад жабката, а не под "капака" ...
Та да се върнем на картерните газове. Къде какво има за чоплене, че се тормозя наум, без колата пред мен, а като се сетя и за достъпа през това, дето му викат капак на двигателя, по-голямата част от който е под километража и зад жабката, а не под "капака" ...

Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- hallowe_en
- Мнения: 57
- Регистриран на: 06 Сеп 2015 03:55
- Местоположение: София
Картерни газове
Здравей колега, не съм виждал превия, но ако кода на двигателя е 1cd-ftv няма какво да се пипа по картерните газове. Това е отдушник който седи на капака на главата. Има цедка отвътре и след това маркуч който връща газовте в маркуча за въздух след въздушния филтър и преди турбото.Омасляването на турбото може да е от него. По-скоро имаш друг проблем - както каза колегата може дихтунгите на дюзите.
Поздрави,
Стани
Поздрави,
Стани
Тoyota Avensis II
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Картерни газове
А какво се случва през тези ми ти дихтунги? Защото първоначалната ми идея беше турбо, като видях, че тече черно масло от голямата тръба, която идва нейде отзад, завива надолу зад радиатора и там става на маркуч и отива един Бог знае къде. Тампона на двигателя и бронята отдолу в ляво са в масло. После се сетих за теча по главата и реших, че е малко вероятно да е съвпадение, та затова се замислих за повишено налягане в картера заради запушване.
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Картерни газове
Ето тази тръба

и ей там долу (в центъра на снимката) се вижда маркуча и маслото

Ако се виждат снимките...
След 2000 оборота колата си дръпва, върви си, но като цяло в целия диапазон се усеща мудна и с по-голям разход. 1-1,5/100 отгоре и градско и извън градско. Има моменти, в които сякаш пак я усещам добре, но са си моменти и не се отразява на повишения разход. Особено като закача караваната се усеща много. Има моменти, в които забравям, че има закачено нещо, но... В повечето време не е моята кола...

и ей там долу (в центъра на снимката) се вижда маркуча и маслото

Ако се виждат снимките...
След 2000 оборота колата си дръпва, върви си, но като цяло в целия диапазон се усеща мудна и с по-голям разход. 1-1,5/100 отгоре и градско и извън градско. Има моменти, в които сякаш пак я усещам добре, но са си моменти и не се отразява на повишения разход. Особено като закача караваната се усеща много. Има моменти, в които забравям, че има закачено нещо, но... В повечето време не е моята кола...
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- hallowe_en
- Мнения: 57
- Регистриран на: 06 Сеп 2015 03:55
- Местоположение: София
Картерни газове
Може турбото да заминава. А за дихтунгите - компресията избива през нея и се изпуска в цилиндровата глава. От там идва повишеното налягане. Този маркуч в масло отива в интеркулера който ще трябва да се свали и почисти защото сигурно е пълен с масло.
Защо не потърсиш мехаННика за диагностика и качествен ремонт?
Поздрави, Стани
Защо не потърсиш мехаННика за диагностика и качествен ремонт?
Поздрави, Стани
Тoyota Avensis II
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Картерни газове
Боже, интеркулера съвсем го забравих! Това обяснява загуба на мощност дори и без да си заминава турбото. А той всъщност няма ли си нещо измислено за отичане на гадостите?
Явно няма да мина по лесния начин, което е лошо, защото не беше добре да оставам без кола. Но, чисто информативно, как се диагностира повишено налягане? Мяркал съм преди време из темите, ама...
Явно няма да мина по лесния начин, което е лошо, защото не беше добре да оставам без кола. Но, чисто информативно, как се диагностира повишено налягане? Мяркал съм преди време из темите, ама...
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Картерни газове
Ами аз съм ти казал какво трябва да се направи, пък ти ако искаш само отвори предния капак, огледай и го затвори, после чакай, може и да се оправи от само себе си .

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Картерни газове
Да се отчета, че да не излезе, че питам и не слушам какво ми казват
Дихтунгата на дюзата на четвърти беше проблемна. Едва излезе (дюзата), за малко да изрева за нова. Всички гумени уплътнения бяха станали на трошаща се гнус. Всичко е сменено. След над 40000 км от последното сваляне ЕГР клапана е чист. Както винаги. Чак се чудя дали да го свалям друг път
Почти е готова, остава да запали 
Благодаря за включването!



Благодаря за включването!

Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Картерни газове
Значи все пак си го намерил телето и то под вола .bigchicken написа:Дихтунгата на дюзата на четвърти беше проблемна.

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 6 госта