Здравейте, предварително се извинявам за въпросите, знам ,че е много коментирано и има много теми , но не успях да разбера конкретно някои неща. От скоро ( няколко месеца) разглеждам обяви за Corolla 1.6, 1.4 VVTi 2005, 2006,2007 с по-различната маска ( https://goo.gl/images/aGRpyR ).
Може ли да се приеме ,че тази версия която е от тези години , няма проблем или е по - рядко срещан, със сегментите на буталата и горенето на масло 1л/1000км? . При евентуален оглед, какво е важно да се гледа при нея което може да се види преди да се отиде в сервиз на оглед ( все пак е на 10,11 години). Интересувам се и от D4D 90hp и 116 ,но там ще прочета повече, защото в момента карам стар френски дизел, но той няма нищо общо, разбира се..
Corolla 1.6 VVTI 2006-2007
- Toyota Fan Forever
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
- Местоположение: Sofia
Corolla 1.6 VVTI 2006-2007
Здравейте!
Правило за всеки производител е да подобрява надежността на произвежданите изделия, Тойота като голям такъв го прави непрекъснато. Често само практиката разкрива определени несъвършенства в проектираната надежност и натрупването на определен брой откази (гаранционни случаи) кара марката да вземе мерки, като подлага всички на обстоен анализ. Сиреч автомобил произведен в края на модела е най-надежден на проектно и производствено ниво, макар и демоде. При Вас разбира се проблема с престижа на чисто новия автомобил не съществува (засега), така че подбирайте си спокойно. И тъй като в поста си сте писали и за бензин и за дизел - замислете се колко хиляди километра правите за година и ако са под 40 хиляди си търсете бензинова кола!
Успех
Правило за всеки производител е да подобрява надежността на произвежданите изделия, Тойота като голям такъв го прави непрекъснато. Често само практиката разкрива определени несъвършенства в проектираната надежност и натрупването на определен брой откази (гаранционни случаи) кара марката да вземе мерки, като подлага всички на обстоен анализ. Сиреч автомобил произведен в края на модела е най-надежден на проектно и производствено ниво, макар и демоде. При Вас разбира се проблема с престижа на чисто новия автомобил не съществува (засега), така че подбирайте си спокойно. И тъй като в поста си сте писали и за бензин и за дизел - замислете се колко хиляди километра правите за година и ако са под 40 хиляди си търсете бензинова кола!
Успех
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта