Нафта в маслото
Нафта в маслото
Здравейте, смених колата и си взех корола версо 2007 2.2 д4д 136кс. Наложи се да шлайфам глава, добре направих го.Но след това пали трудно, докато е студен двигателя. И се почна както се сещате ходене по мъките.Навсичкото отгоре маслото на щеката е доста над макса, нафта в маслото? А сега накъде?
- G.Panayotov
- Мнения: 153
- Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 1 път
Нафта в маслото
Най-вероятно имаш проблем с дюзи.
И като за начало щом не е открит до сега проблем, смени сервиза с някой препоръчан от форума.
И като за начало щом не е открит до сега проблем, смени сервиза с някой препоръчан от форума.
°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Нафта в маслото
Коцето, сигурен ли си, че в маслото има нафта? Повишеното ниво не винаги означава смесване с нафта или бензин. Нерядко се дължи на калпав маслен филтър, чийто клапан не държи и след по-продължителен престой маслото от филтъра се излива в картера. Конкретизирайте проблема преди да се хвърлите в сложни и скъпи манипулации. Успех
!

Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Нафта в маслото
Ако при свлянето на главата не са ти сменили дифтунгите на дюзите, сега от там влиза нафта в мслото.Коцето написа: Наложи се да шлайфам глава, ?
При всяко свляне на главата, здължително се сменят тези медни шайби, защото старите вече са смачкани.
Ако наистина е това, оправи веднага проблема, защото тази нафта промива цилиндрите и ще съсипеш целия двигател.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Нафта в маслото
Благодаря за бързата реакция! Да преди да шлайфат главата нямах проблеми с паленето и маслото, но след шлайфането голяма мъка да запаля а и щеката показва доста над макса за маслото. А колата си има мощност и не пуши, двигателя работи нормално! Всеки "майстор" веднага казва дюзи! Е как се развалят дюзи след шлайфане на главата?
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Нафта в маслото
Няма страшно, свалят се!Коцето написа: Е как се развалят дюзи след шлайфане на главата?
Преди това си поръчай всички необходими уплътнений за смяна от"Toyota forever", защото не са само медните дифтунги.
Ще му намериш телефона в "Сервизи / Магазини"
И отиди при читав майстор - примерно мехаННика от форума.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Нафта в маслото
Да не би да са разменили дюзи? Маслото проверено ли е било веднага след смяната - да не би да са наляли повече?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Нафта в маслото
Освен че нивото на Маслото е високо, а ми е рядко и намирисва на нафта! Дали се е случило нещо заради това, че доста време пали доста трудно или .....?
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Нафта в маслото
Това е почти невъзможно, когато са прецакани дихтунгите по скоро маслото нахлува в цилиндрите и тогава има загуба на масло .

Дюзи се развалят много лесно след такива процедури,Коцето написа: Да преди да шлайфат главата нямах проблеми с паленето и маслото, но след шлайфането голяма мъка да запаля а и щеката показва доста над макса за маслото. А колата си има мощност и не пуши, двигателя работи нормално! Всеки "майстор" веднага казва дюзи! Е как се развалят дюзи след шлайфане на главата?

Не знам как стоят нещата точно при този мотор, но понеже е с горивна система Денсо, се сещам за една друга по-вероятна причина при тебе, просто да не са затегнали добре изходите за обратната нафта при дюзите .
При Денсо те са по принцип под капака на клапаните и ако има нещо разхлабено част от обратното гориво отива директно в маслото, при по дълъг престой от там се губи и налягането в системата , и за това е може би и затруднения първоначален старт на двигателя .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Нафта в маслото
Благодаря отново на всички! Вчера си взех колата от сервиза. Послушах съвета на "kiki" за което съм му безкрайно благодарен, попитох същият майстор които ми шлайфа главата дали са сменяли дифтунги! Е не ги бяха сменили!!! От вчера сутринта пробвам постоянно да ще пали нормално колата и одааааа, олекна ми след три месеца мъка. Сега ще следя маслото дали ще има мизерии. Отново благодаря на всички. Надявам се с моя проблем да съм бил полезен и на други колеги. ;)
Нафта в маслото
Привет на всички съфорумци, имам проблем с двигателя . Колата е рав4 2.0 d4d 116к. 2004г. Проблема е следния, масло от одушника на капака на двигателя влиза във бъздуховода преди турбото, минава през нето, през интеркулера и отива в двигателя. Бях на "майстор" , той каза че като смени дифтунгите на дюзите проблема ще се реши. Смени въпросните дифтунги но маслото продължава да излиза. Появи се и друг проблем, започна нафтата да влиза в маслото и нивото на щеката се покачи над максимума. Някой може ли да даде съвет откъде идват проблемите и как да ги реша.
Благодаря предварително .
Благодаря предварително .
Toyota RAV4 D4D 2.0/116 к.с. 2004
Нафта в маслото
Някой в темата беше споменал за незатегнати нафтопроводи за излишното гориво иначе няма откъде да влезе нафта е маслото
Нафта в маслото
Мисля да прегледам бегло и на външен вид какво е положението.....
Късмета ми е ужасен, попадам вече на трети "майстор" и все прехвален, на думи като го слушаш все едно той е създал колата а като почне да работи не знае как да развие болта...
Toyota RAV4 D4D 2.0/116 к.с. 2004
Нафта в маслото
Само искам да уточня, че дифтунките нямат нищо общо с нафтата в маслото. Обяснението е, че след смяната им са стегнали както трябва захранването им 
Проблема с маслото във въздухопровода е от високо картерно налягане, което се дължи на износени сегменти или на проблем с вентилацията на картера и кондензацията на маслото.

Проблема с маслото във въздухопровода е от високо картерно налягане, което се дължи на износени сегменти или на проблем с вентилацията на картера и кондензацията на маслото.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Нафта в маслото
Недков, те дихтунгите нямат нищо общо с нафтата в маслото, но имат много общо с картерната вентилация, като не уплътняват добре компресията от цилиндрите бяга директно в главата, така че не бързай да го пращаш на основен ремонт .
Може майстора да е сложил за икономия неподходящи дихтунги, може да не е почистил леглата на дюзите, може и да не ги е стегнал, и т.н.... защото както се разбира от написаното, май е забравил да стегне и щуцерите за обратното гориво щом се е появила и нафта в маслото, абе специалисти всякакви . 


СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта