Питам и защото от месец чакам ТМ Ауто да ми доставят такава Корола. Като я поръчвах през април, дилъра провери и ми обеща, че могат да я доставят през август. Имало само една останала в определен цвят и ако ми харесвала можели да ме включат в тази доставка иначе - септември/октомври. Поради една смешна причина не можах да я тествам на момента, но обещаха да ми я "запазят" за един ден. Тествах я на другия ден и реших да я поръчам. Искаше ми се да я имам по-рано, но реших, че си струва да изчакам. Записахме доставка август в поръчката, капарирах и си стиснахме ръцете. Да, ама не. Онзи ден ме "зарадваха", че колата била потвърдена за септември. Имали били проблеми с доставките от Япония. Естествено в договора за поръчка е пълно със задължения и неустойки за купувача, но никакви при забавяне от страна на продавача?? Монопол, ако искаш. Наистина се дразня като се съсипва имиджа на качествен продукт заради посредствен и безхаберен местен дилър. Едно извинявай не казаха, все едно те ми плащат, а не аз на тях. Между другото, платил съм 50% авансово и никой не спомена за отстъпки. Нали се сещате колко други дилъри от конкурентни марки щяха вече да са ми взели всичките парички... Май е време да престанем да робуваме на марки, а да ценим повече обслужването, което в крайна сметка е част от сделката.
Хубав ден на всички
