Здравейте,
Планирам да стана собственик на Авенсис 2.0 D4D 2011-2012 година и затова започнах да проучвам дали има от какво да се притеснявам (мога ли да очаквам неприятни изненади с дюзи, помпи турбини и т.н) и срещнах главно в чужди форуми един сериозен за мен проблем свързан с електронната ръчна спирачка.
Видях, че на много места включително и в някакви технически проучвания се казва, че предвид мястото, на което е разположен модула на ръчната спирачка (между 2 задни гуми над задния мост) се мокри и респективно се прецаква. Получава се късо съединение от разхерметезиране или от конденз в кутийката му. Проучвах няколко екземпляра в TM Ауто и наистина единия беше сменял този модул в гаранция и цената му беше почти 2000 лева. В ebay го видях втора употреба за 400-500 паунда, което като вземеш предвид, че купуваш нещо, за което няма гаранция, че работи си е доста.
Въпросът ми е дали някой има идея дали този модул подлежи на ремонт и на каква цена, както и дали няма начин това нещо да се изолира по някакъв начин така, че да се предпази максимално от външни влияния защото цената му е меко казано сериозна.
Много ми е важно ако някой има информация да сподели защото разбрах, че други сериозни неща няма по тези коли и двигател (вкл. дюзите подлежали на ремонт)а да изръси човек 18-20 хил. лева за кола и да цъфне не маховик, не турбина а модул за ръчна спирачка е гадничко.
Поздрави и благодаря!
електронна ръчна спирачка - ремонтира ли се
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 12 Фев 2016 10:49
електронна ръчна спирачка - ремонтира ли се
Здравей , колега по въпроса за модула на ръчната намери ли информация ,че и мен ме интересува.Благодаря предварително!
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
електронна ръчна спирачка - ремонтира ли се
Колегата е питал това преди 4 години и повече не се е мяркал. Ако някой знае ще ти отговори в другата тема...



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта