проблем с корола 2,0 д4-д
проблем с корола 2,0 д4-д
Здравейте, имам следният проблем с моята корола - това лято както шофирах, някъде на 130-140 км/ч автомобилът премина в сервизен режим и направо заби, двигателят си работи но не може да се форсира. Спрях изгасих двигателя и след като го запалих всичко си беше наред - продължих си пътя,като чека светеше, но в последствие /след двадни си изгасна сам/
Същият проблем ми го направи след около месец - при шофиране при ускоряване минава в сервизен режим и трябва да върна контактният ключ и пак да я запаля за да продължа. Мина известно време като всичко си беше нареди онзи ден на връщане от варна в разстояние от 60-70 км ми го направи този номер поне 5-6 пъти на ниски скорости при ускоряване и на високи скорости при изпреварване.
Минах през един приятел който има сервиз и тестер, закачи я като видяхме че има някаква грешка P0093 Fuel System Large Leak Detected
Имал ли е някой подобен проблем!!??
Тойота корола 2,0 д4-д - 2005 г.
Същият проблем ми го направи след около месец - при шофиране при ускоряване минава в сервизен режим и трябва да върна контактният ключ и пак да я запаля за да продължа. Мина известно време като всичко си беше нареди онзи ден на връщане от варна в разстояние от 60-70 км ми го направи този номер поне 5-6 пъти на ниски скорости при ускоряване и на високи скорости при изпреварване.
Минах през един приятел който има сервиз и тестер, закачи я като видяхме че има някаква грешка P0093 Fuel System Large Leak Detected
Имал ли е някой подобен проблем!!??
Тойота корола 2,0 д4-д - 2005 г.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
проблем с корола 2,0 д4-д
Пробвай първо с почистване и смяна на горивния филтър.Ако не стане,тогава смяна.Тук има някои неща:
http://www.toyotabg.eu/search.php?keyw ... %5B0%5D=23
http://www.toyotabg.eu/search.php?keyw ... %5B0%5D=23
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
проблем с корола 2,0 д4-д
По темата: Днес ходих на сервиз при една група които се занимават само с мерцедес, БМВ и VW. Зор беше да ме приемат, но какво се случи! Действително показва пак грешка Р0093 теч на гориво. Решиха да пробват някои от датчиците по горивната системаа и когато откачиха датчика за температура на горивото, спря да прави проблеми автомобила. Сега е със свалена букса на този датчик и чакаме в понеделник да го доставят такъв нов! дано да се окаже от него само!
проблем с корола 2,0 д4-д
на загрят двигател и каране повече от 50 градуса не показва на нафтата, а колко ли трябва да е?
проблем с корола 2,0 д4-д
Няма точно определена температура. До 80 градуса е нормално.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
проблем с корола 2,0 д4-д
днес сменихме датчика за температура на горивото, и пк същият проблем. сложа ли клемата на датчика и прави проблеми, без него си върви нормално???
проблем с корола 2,0 д4-д
Здравейте колеги. Имам Корола Версо дизел 2.2/136к.с. от 2006-та година на около 180 000 км. Започна да влиза в авариен режим при по-големи натоварвания (когато колата е пълна и се опитам да изпреваря или като вдигне високи обороти даже и на място). Грешката която показва е Р0093 и след няколко гасения и паления изчезва и лампите угасват, но се пази в паметта и може да се прочете. Проблема се задълбочи през зимата. Отдадох го на лоши горива, въпреки че зареждам само от големи вериги бензиностанции. Сложих добавки, смених горивен филтър - нищо. Ходих на диагностика и ми казаха SCV за смяна. Смених го (SCV) - нищо. Времето се затопли и инцидентите намаляха, но ги има. Разглобих и почистих EGR клапана - има голямо подобрение, пак го има проблема, но вече при наистина душманско форсиране. Клоня към почистване на турбо компресора и цедката в резервоара но не съм намерил още подходящ майстор (сервиз) - ТМ ауто ги изключвам засега, но накрая май ще стигна и до тях. Очаквам съвети и ще споделям резултати!
- kaizera_93
- Мнения: 17
- Регистриран на: 24 Авг 2016 20:35
- Местоположение: Видин
проблем с корола 2,0 д4-д
Здравей! Това с почистването на турбото има смисъл, също така може да провериш маркучите на излишната нафта. Щом при натоварване влиза в авариен режим, значи при натоварване нещо (въздух или гориво) не достига на този двигател. Обикновено тези проблеми дизелите след 2000г ги правят от много елементарни неща. Проблема идва там, че много трудно се намира кадърен майстор, който е на ясно с дизеловите двигатели. Успех!
проблем с корола 2,0 д4-д
Направих и аз, като колегата по-горе:извадих кабела на датчика за температура на горивото. Сега светна грешка (не помня номера) на точно този датчик, но колата върви без проблеми. Каране по магистралата с много багаж и никакви проблеми! На връщане бях сам и без багаж, закачих датчика само за проба, изчистих грешките и щом потеглих и настъпих газта малко повече и лампите светнаха и колата "заби". Пак откачих кабела и отново колата върви като нова с изключение на светещите контролни лампи на таблото. Притеснявам се от възникване на по-тежка повреда и не знам към кого да се обърна за помощ.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
проблем с корола 2,0 д4-д
Напиши от къде си,за да те насочим правилно.spiriotis написа: Притеснявам се от възникване на по-тежка повреда и не знам към кого да се обърна за помощ.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта