Страница 1 от 2

Електрическото стъклото на пасажера отказа

Публикувано на: 07 Май 2007 19:38
от sth
Натискам аз днес копчето за сваляне/качване на пасажерското стъкло и .. ни звук ни стон. Пробвах с копчето, дето е до шофьора - същата работа. А иначе стъклото на шофьора се сваля и качва без проблем. Нещо на изгоряло моторче май отива работата ...

На някой случвало ли му се е такова нещо и ако да - в кой сервиз да отида да погледнат стъклото и колко струва моторчето (психически да се проготвя).

Иначе колата е Toyota Avensis модел 2001 г.

:help:

Публикувано на: 07 Май 2007 22:43
от sluchaen_fen
Пробвай дали от дясната врата се чува звук при максимална тишина.
Погледни ел. схема за Корола Е12 (2002 - 2006 година). Предполагам, че принципната ел. схема за стъклоподемниците не е различна.

Може ли да се изключи акумулатора за десетина секунди?

Публикувано на: 07 Май 2007 23:39
от ugabuga
moje niakoia jica da se e otkachila ili skusala niakade. razglobi vratata iv ij

Публикувано на: 08 Май 2007 00:10
от sth
sluchaen_fen написа:Пробвай дали от дясната врата се чува звук при максимална тишина.
Погледни ел. схема за Корола Е12 (2002 - 2006 година). Предполагам, че принципната ел. схема за стъклоподемниците не е различна.

Може ли да се изключи акумулатора за десетина секунди?
Ми за съжаление нищо не се чува - до колкото чувам аз.

Това за акумулатора за RESET ли става дума ? Дайте моля Ви идея в кой сервиз да отида някой да разглоби вратата, а не да я разбие ...

Публикувано на: 08 Май 2007 22:02
от tntony
ако искаш аз мога да ти махна кората и след това може да видиме от къде ти е проблема
моторче в ТМ струва около 450 - 500 лева иначе е около 100 -150
има по голяма вероятност да ти е изгоряо управлението на моторчето

Публикувано на: 08 Май 2007 22:30
от sth
tntony написа:ако искаш аз мога да ти махна кората и след това може да видиме от къде ти е проблема
моторче в ТМ струва около 450 - 500 лева иначе е около 100 -150
има по голяма вероятност да ти е изгоряо управлението на моторчето
Какво точно се включва под понятието управление на моторчето и колко струва ?

Публикувано на: 09 Май 2007 00:05
от ALTEZZA
kopchetata. motorcheto riadko se razvalia, i predi da se razvali napalno, parvo pochva da pravi problemi(v mnogo ot sluchaite), t.e. da spira da raboti sled kat kachish i svalish prozoreca niakolko pati(motorcheto zagriava). skasani jici edva li imash. bih proveril parvo kopchetata. moje da e tova na shofiorskata vrata, no moje i da e tova na samata vrata(po evtinia variant). v obshti linii nai lesnia nachin da se proveri e da svalish korata i da zamerish dali poluchavash naprejenie do motorcheto kogato natiskash kopcheto. ako poluchavash naprejenie, togava ti triabva motor. ako ne poluchavash naprejenie, togava triabva da se vidi koe ot kopchetata e vinovnika.

Публикувано на: 09 Май 2007 02:37
от hyankov
ALTEZZA написа:kopchetata. motorcheto riadko se razvalia, i predi da se razvali napalno, parvo pochva da pravi problemi(v mnogo ot sluchaite), t.e. da spira da raboti sled kat kachish i svalish prozoreca niakolko pati(motorcheto zagriava). skasani jici edva li imash. bih proveril parvo kopchetata. moje da e tova na shofiorskata vrata, no moje i da e tova na samata vrata(po evtinia variant). v obshti linii nai lesnia nachin da se proveri e da svalish korata i da zamerish dali poluchavash naprejenie do motorcheto kogato natiskash kopcheto. ako poluchavash naprejenie, togava ti triabva motor. ako ne poluchavash naprejenie, togava triabva da se vidi koe ot kopchetata e vinovnika.
Ами точно това стана при мен. Задния ми ляв прозорец може да се свали на половина. След това спира и трябва да го оставя да си почине 5 минути, после може още малко нагоре или надолу. Явно е моторчето...

Публикувано на: 09 Май 2007 10:09
от sth
ALTEZZA написа:kopchetata. motorcheto riadko se razvalia, i predi da se razvali napalno, parvo pochva da pravi problemi(v mnogo ot sluchaite), t.e. da spira da raboti sled kat kachish i svalish prozoreca niakolko pati(motorcheto zagriava). skasani jici edva li imash. bih proveril parvo kopchetata. moje da e tova na shofiorskata vrata, no moje i da e tova na samata vrata(po evtinia variant). v obshti linii nai lesnia nachin da se proveri e da svalish korata i da zamerish dali poluchavash naprejenie do motorcheto kogato natiskash kopcheto. ako poluchavash naprejenie, togava ti triabva motor. ako ne poluchavash naprejenie, togava triabva da se vidi koe ot kopchetata e vinovnika.
Ама нали Ви казах, че и 2-те копчета с които се управлява стъклото не работят, така че най-вероятно (1000%) не е от тях - иначе поне едното щеше да работи. Остава някаква електроника или май моторчето. Пак моля някой да каже къде да отида да отворят вратата.

Публикувано на: 09 Май 2007 10:24
от hyankov
sth написа:Пак моля някой да каже къде да отида да отворят вратата.
Ей слава Богу, не съм само аз дето не посмях да си отворя вратата... laugh.gif

Публикувано на: 09 Май 2007 19:16
от ALTEZZA
sth написа:Ама нали Ви казах, че и 2-те копчета с които се управлява стъклото не работят, така че най-вероятно (1000%) не е от тях
tova ne e viarno! v povecheto sluchai e dostatachno ednoto kopche da se razvali i spira da raboti i ot dvete. ako ne mi viarvash, izvadi kopcheto ot edin ot raboteshtite prozorci i probvai da opravliavash prozoreca s kopcheto ot shofiorskata strana, vij dali prozoreca shte se mradne.

Публикувано на: 09 Май 2007 19:26
от max-2
ALTEZZA написа:
sth написа:Ама нали Ви казах, че и 2-те копчета с които се управлява стъклото не работят, така че най-вероятно (1000%) не е от тях
tova ne e viarno! v povecheto sluchai e dostatachno ednoto kopche da se razvali i spira da raboti i ot dvete. ako ne mi viarvash, izvadi kopcheto ot edin ot raboteshtite prozorci i probvai da opravliavash prozoreca s kopcheto ot shofiorskata strana, vij dali prozoreca shte se mradne.
Nqma da mrydne, probvano. Ima vryzka m/u dvete kop4eta. Kogato kop4eto na dqsnata vrata mi beshe propadnalo go bqh izvadil ot kuplunga, ne mojah da vdigna dqsnoto styklo ot shofiorskata vrata

Публикувано на: 09 Май 2007 20:21
от sth
max-2 написа:
ALTEZZA написа:
sth написа:Ама нали Ви казах, че и 2-те копчета с които се управлява стъклото не работят, така че най-вероятно (1000%) не е от тях
tova ne e viarno! v povecheto sluchai e dostatachno ednoto kopche da se razvali i spira da raboti i ot dvete. ako ne mi viarvash, izvadi kopcheto ot edin ot raboteshtite prozorci i probvai da opravliavash prozoreca s kopcheto ot shofiorskata strana, vij dali prozoreca shte se mradne.
Nqma da mrydne, probvano. Ima vryzka m/u dvete kop4eta. Kogato kop4eto na dqsnata vrata mi beshe propadnalo go bqh izvadil ot kuplunga, ne mojah da vdigna dqsnoto styklo ot shofiorskata vrata
Мерси за инфото - сега вече ми е много по-ясно.

Публикувано на: 09 Май 2007 22:00
от sluchaen_fen
В този случай можеш да размениш копчетата на десните врати, за да си сигурен, че десните копчета работят. Ако след размяната се окаже, че задно дясно стъкло не работи, а предно дясно стъкло работи, причината е ясна.
Не прави този експеримент, ако предно дясно копче има функцията автоматично сваляне/вдигане с еднократно натискане/повдигане на копчето.
На Сточна гара има ключарско ателие до пункта за маркиране на Бул Инс. Там ключарите са сваляли всякакви кори от вратите и ще свалят твоята кора с минимални щети по щипките.
Късмет!

Публикувано на: 10 Май 2007 19:44
от sth
sluchaen_fen написа:В този случай можеш да размениш копчетата на десните врати, за да си сигурен, че десните копчета работят. Ако след размяната се окаже, че задно дясно стъкло не работи, а предно дясно стъкло работи, причината е ясна.
Не прави този експеримент, ако предно дясно копче има функцията автоматично сваляне/вдигане с еднократно натискане/повдигане на копчето.
На Сточна гара има ключарско ателие до пункта за маркиране на Бул Инс. Там ключарите са сваляли всякакви кори от вратите и ще свалят твоята кора с минимални щети по щипките.
Късмет!
Аз има само предни електрически ( май за щастие )