Страница 1 от 1

Тойота корола версо 2.2 dcat понякога гасне като работи на място

Публикувано на: 14 Окт 2016 19:50
от dochko1980
Здравейте.Купих версото преди 2месеца. Всичко беше наред първия месец,докато не ми угасна на един светофар. На следващия ден я закарах в сервиза на тойота в Русе и ми казаха след диагностиката ,че няма никакъв проблем. Почистили ми егр филтъра и това е. Като се прибрах я оставих да работи на място и след 2-3 мин. Пак угасна. Сега ми прави същият проблем през 2-3 дни. Интересното е че го прави само на място никога в движение. Дайте акъл какво да правя.

Тойота корола версо 2.2 dcat понякога гасне като работи на място

Публикувано на: 17 Ное 2016 18:50
от Woknim
Кога за последно си сменял горивен филтър?

Тойота корола версо 2.2 dcat понякога гасне като работи на място

Публикувано на: 17 Ное 2016 20:10
от dochko1980
Преди да стане проблема съм направил пълно обслужване- масла филтри и всички други консумативи

Тойота корола версо 2.2 dcat понякога гасне като работи на място

Публикувано на: 17 Ное 2016 21:56
от slowtraveler
На друга японска марка подобен ефект май се получаваше от проблем с SCV...

Тойота корола версо 2.2 dcat понякога гасне като работи на място

Публикувано на: 17 Ное 2016 22:20
от Hursa
► Виж съдържание

Тойота корола версо 2.2 dcat понякога гасне като работи на място

Публикувано на: 17 Ное 2016 22:52
от Iliyа Damyanov
А като угасне после как пали?

Тойота корола версо 2.2 dcat понякога гасне като работи на място

Публикувано на: 18 Ное 2016 06:50
от dochko1980
После пали нормално все едно нищо не е станало. Странна работа

Тойота корола версо 2.2 dcat понякога гасне като работи на място

Публикувано на: 18 Ное 2016 10:09
от Iliyа Damyanov
Както ги описваш нещата прилича на проблем с инсталацията. Естествено дистанционо правим догадки и даваме идеи в разни насоки които не е задължително да са правилните. Този мотор макар и да има балансиращи валове на тихи обороти тресе повече от нормално и предполагам имаш някъде лош контакт който при по-силни вибрации прави магарии. Огледай окабеляването на инсталацията дали си стои добре на оригиналните крепежни елементи и евентуално за протрити изолации. При работещ двигател размърдай поне достъпните куплонзи и ги огледай за скъсани предпазни уплътнения. Особено внимание обърни в зоните където са работили по обслужването на колата. Възможно е да не са включили добре някоя букса особено ако е на неудобно място. На финала огледай за окиси и почисти с контактен спрей. Ако опишеш по-подробно проблема сигурно ще получиш и други насоки от колегите.

ПС. Потърси следи дали е ровено по исталацията от предния собственик.