

Измери пАда между минуса на акумулатора и корпуса на стартера/алтернатора/двигателя. Също плюса и съответните клеми, но внимавай да не направиш късо. Ако имаш лоша връзка при загряване съпротивлението се увеличава. Направи измерванията на студен и загрял двигател, при зареждане и при стартиране да разбереш дали има проблем.Svetlozar Stankov написа:... Замерих зареждането на акумулатора, на студен двигател е 14.2 волта, на загрял двигател 13 волта...
Както си го описал новият акумулатор е преодолял загубите в стартера. На твое място бих почнал от профилактика на стартера , почистване на разсъхнатата смазка , нова смазка и евентуално втулки или каквото там е тругнало да ти прави провлем. Провери си и клапана на помпата и чак тогава се занимавай с дюзите.Svetlozar Stankov написа: Уж е с ремък двигателя... Вчера сложих за пробва нов акумулатор, докато моя се зарежда, наистина имаше разлика. Направих си тест да повторя ситуацията при която не запали преди няколко дена. Оставих колата да работи както е загряла да работи на място 10тина минути на пуснат климатик, след това да загася и да пробвам пак да запаля. Запали си нормално, както попринцип пали като е студена. Та... може и от акумулатора да е .. Само че идва въпроса, ако динамото е заминало дали няма да си пали безпроблеми, само докато акумулатора все още е нов... И друга питанка, като гледам алтернатора е на много кофти място, като достъп към него май има само отдолу. На едно клипче гледах че трябва да се махне полуоската за да се смъкне алтернатора... това дали е така, или може да се излъже и без да се смъква полуоската ??? Поздрави ;)
Ако проблема е в избягала центровка то и на студен двигател ще пали проблемно.angelina написа: Велоятно двигателят е с верига. Ако е така, трябва да се измери отклонението в ъгъла на въртене на разпределинелните валове. Вероятно закъсняват. По числото на градусите извън границите на променливите стойности, може да се определи какъв е ресурса на веригата и евевтуално да се подмени, ако е избягала от заводските граници.
Имах друга марка и от безхаберие на майсторите, след 2 г мъка подобна на твоята, двигателят ми удари клапан в бутало и счупи блока. При мене също нов акумулатор подобри положението. Издържа 2г и си купих друга кола.
Принципно би следвало да е така, но на практика не е и си обяснявам, че има температурен датчик, който обогатява горивото при студен двигател и му е по-лесно. Разбира се, че проблема може да е в този датчик също, но моите проблеми дойдоха от веригата/ така пишеше и по форумите/, а по-късно и се удари клапан в буталото. То счупи цилиндъра и мотовилката излезе през блока. А аз си купих друг автомобил. щото съм имал всички признаци да ми се смени веригата- Чуваше се и едно прещракване, което не съответстваше на въртенето на двигателя. Не можахме да го установим/ а трябваше да се сетим, защото няма какво друго да е/. Измина с него 60 хил км и....стана каквато стана. Преди всичко това, започнат трудния старт на топъл двигател, който изчезна с подмяната с нов акумулатор. /първоначално/. След това и нов не помагаше. След това свикваш, след това...нямаше кой да каже от хубавите ни майстори. Сега не съм ги виждал/моите приятели/. Вместо един немски и един френски, имам 2 японски- нови и ги забравих.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта