Страница 1 от 1
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 20 Юли 2016 16:38
от novell_hp
Здравейте, колеги. Имам въпрос, свързан с турбината на гореописания автомобил, а именно - с променлива геометрия ли е същата, или не?
Благодаря предварително за предоставената информация.
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 08 Авг 2016 19:47
от malolitrajkata
90 к.с е без променлива геометрия, другите варианти са с променлива съответно 110(на Авенсис най - често се слага) и 116к.с.
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 20 Авг 2016 15:48
от dimytar
Привет колеги, ще си позволя да използвам темата на колегата, за да питам следното нещо:
Карам Корола със същия двигател, но 110кс. питанката ми е възможно ли е да се сложи по-голяма турбина от друг модел двг. примерно от Версо 2.2 170кс. или друга модификация? Интересува ме има ли взаимнозаменяемост на турбините. Благодаря
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 20 Авг 2016 18:08
от slowtraveler
Принципно е възможно всичко...
Обаче дефакто нещата навярно не са точно такива...
Дори и размер/форма на присъединителни размери (и навярно - тръбни пътища) да са еднакви, ще трябва да преминеш през промяна управлението на турбината, и достигнеш до управлението на двигателя (тунинг на горивните карти), нуждата да се провери дали инжекторите ще могат да бълват толкова гориво, издържливността на компонентите на самия двигател и т.н... Та нещата стават доста по-сериозни...
Ако колата не е нарочена само за експерименти, а искаш да си я караш ежедневно, съвета ми е да заменяш повредените компоненти с оригинални - предназначени точно за този двигател...
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 20 Авг 2016 19:09
от Iliyа Damyanov
В случая ще трябва да измисли нещо и за водната риза на турбото.
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 01 Сеп 2016 17:32
от dimytar
Благодаря колеги за бързите отговори! Явно нещата не са просто plug and play!

Минавам на вариант ревизия не турбото:)
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 24 Ное 2016 13:35
от novell_hp
malolitrajkata написа: 90 к.с е без променлива геометрия, другите варианти са с променлива съответно 110(на Авенсис най - често се слага) и 116к.с.
Моята я усещам доста тромава под 1800 оборота и ми казаха, че това ще е нормално само в случай, че турбото е БЕЗ променлива геометрия. Ако било с променлива, трябвало да няма такава осезаема "дупка" до 1800-2000 оборота.
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 24 Ное 2016 16:41
от slowtraveler
С променлива геометрия пак ще я усещаш тромава в ниски обороти, но силата ще идва по-плавно и при малко по-ниски обороти (например 1600об/мин)...
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 26 Ное 2016 14:31
от novell_hp
При мен идва на около 1800 и затова най-често я карам в интервала 1800-2500 оборота. Те дизелите така или иначе си имат тесен диапазон. Под 1800 - "дупка", от 1800 до 2800 е добре, на 3000 вече бучи доста, а след 3500 няма никой и само ръмжи. Мисля, че най-добре се чувства от 1800 до 2500-2800.
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Публикувано на: 27 Ное 2016 08:11
от Kiki
Така си е, но ако караш 2.2 177к.с. си е друго.
