Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Здравейте, колеги. Имам въпрос, свързан с турбината на гореописания автомобил, а именно - с променлива геометрия ли е същата, или не?
Благодаря предварително за предоставената информация.
Благодаря предварително за предоставената информация.
- malolitrajkata
- Мнения: 55
- Регистриран на: 04 Яну 2011 12:50
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS 2.2 D4D 150 T27
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
90 к.с е без променлива геометрия, другите варианти са с променлива съответно 110(на Авенсис най - често се слага) и 116к.с.
И най - мъдрия си е малко прост!
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Привет колеги, ще си позволя да използвам темата на колегата, за да питам следното нещо:
Карам Корола със същия двигател, но 110кс. питанката ми е възможно ли е да се сложи по-голяма турбина от друг модел двг. примерно от Версо 2.2 170кс. или друга модификация? Интересува ме има ли взаимнозаменяемост на турбините. Благодаря
Карам Корола със същия двигател, но 110кс. питанката ми е възможно ли е да се сложи по-голяма турбина от друг модел двг. примерно от Версо 2.2 170кс. или друга модификация? Интересува ме има ли взаимнозаменяемост на турбините. Благодаря
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Принципно е възможно всичко...
Обаче дефакто нещата навярно не са точно такива...
Дори и размер/форма на присъединителни размери (и навярно - тръбни пътища) да са еднакви, ще трябва да преминеш през промяна управлението на турбината, и достигнеш до управлението на двигателя (тунинг на горивните карти), нуждата да се провери дали инжекторите ще могат да бълват толкова гориво, издържливността на компонентите на самия двигател и т.н... Та нещата стават доста по-сериозни...
Ако колата не е нарочена само за експерименти, а искаш да си я караш ежедневно, съвета ми е да заменяш повредените компоненти с оригинални - предназначени точно за този двигател...
Обаче дефакто нещата навярно не са точно такива...
Дори и размер/форма на присъединителни размери (и навярно - тръбни пътища) да са еднакви, ще трябва да преминеш през промяна управлението на турбината, и достигнеш до управлението на двигателя (тунинг на горивните карти), нуждата да се провери дали инжекторите ще могат да бълват толкова гориво, издържливността на компонентите на самия двигател и т.н... Та нещата стават доста по-сериозни...
Ако колата не е нарочена само за експерименти, а искаш да си я караш ежедневно, съвета ми е да заменяш повредените компоненти с оригинални - предназначени точно за този двигател...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
В случая ще трябва да измисли нещо и за водната риза на турбото.
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Благодаря колеги за бързите отговори! Явно нещата не са просто plug and play!
Минавам на вариант ревизия не турбото:)

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Моята я усещам доста тромава под 1800 оборота и ми казаха, че това ще е нормално само в случай, че турбото е БЕЗ променлива геометрия. Ако било с променлива, трябвало да няма такава осезаема "дупка" до 1800-2000 оборота.
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
С променлива геометрия пак ще я усещаш тромава в ниски обороти, но силата ще идва по-плавно и при малко по-ниски обороти (например 1600об/мин)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
При мен идва на около 1800 и затова най-често я карам в интервала 1800-2500 оборота. Те дизелите така или иначе си имат тесен диапазон. Под 1800 - "дупка", от 1800 до 2800 е добре, на 3000 вече бучи доста, а след 3500 няма никой и само ръмжи. Мисля, че най-добре се чувства от 1800 до 2500-2800.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D 2006 - въпрос за турбото?
Така си е, но ако караш 2.2 177к.с. си е друго. 

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 6 госта