И гадно се набива в мозъка, и пречи на радиото, и никаква полза от това до сега не съм видял.И го елиминирах!
Просто и лесно е:
1.Свалят се корите около кормилната колона - кръстата отвертка - два самонареза и едно болтче.
2.В задната лява част на колоната е монтиран един куплунг с четири кабела.
Ето го разкачен:

Както се вижда, в него влизат 4 кабела, като ние се интересуваме от два от тях:

един бяло-черен, и един червено-син.
Прекъсването им води до желания резултат.
Понеже на мен сърце не ми даде да режа ( клъц, и стана жена...), разглобих куплунга, и извадих пина на бяло-черния кабел от куплунга.

Естествено, изваденият пин беше изолиран и вързан към кабелния сноп, за евентуално връщане в изходно положение някога...
Оказа се, че това е достатъчно, за да се премахне бипкането, като същевременно се запазва звуковия сигнал при забравени фарове, операцията не влияе върху работата на плафоните в купето, и каквото и да е функционалност не се губи по никакъв начин.
Чудя се как толкова проста операция може толкова да облекчи ежедневието.
Още утре ще приложа същото решение и върху Паджерото, което успя да ми скъса нервите с това досадно бипкане.