Страница 1 от 2
Avensis T25 2.2 D4D 2008 - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 31 Дек 2015 14:16
от ichoooo
Привет,
преди 2 седмици ми падна акумулатора (странен ми беше звука, като оптивах да запаля - стържещ),дадоха ми ток, запалих и всичко си беше ок до днес.
Запали нормално сутринта, после след около час пак, после отидох до още едно място и там запали трудно и след 2 минути загасна в движение.
Пак ми дадоха ток, пали трудно и след 1,2 минути гасне (на място и в движение).
Купих нов акумулатор, смених го, запали без проблем, доволен тръгнах към къщи и след 5 минути в движение пак загасна.
После трудно запали и така няколко пъти докотао се добрах до вкъщи.
Моля, ако някой има някаква идея да сподели.
Филтри масла съм сменял преди 3000км.
Не знам, дизела може ли да е проблем?
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 31 Дек 2015 15:06
от jkisiov
Здравей,колега.Така както описваш ситуацията,си мисля,че може да е от калпава нафта и при тези ниски температури да създава проблеми.Горивният филтър сменя ли го заедно с другите?Ако имаш възможност вкарай я някъде на по топло и да постой 1,2 дни.Весели празници и пиши какъв е бил проблема.
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 31 Дек 2015 15:16
от ichoooo
Няма къде да я намърдам, освен я някой мол

Горивния филтър го смених преди 3000
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 31 Дек 2015 18:40
от veso_hds
А някакви лампички светят ли на таблото преди да угасне и след това.Причините може да са много(например scv клапан),затова най-добре диагностика.Попълни си профила.
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 01 Яну 2016 11:04
от kalkam
Проблемът е калпава нафта. Вкарай я в мол /примерно/ да се затопли. След това я покарай и ако не загасне, то смени горивото. Ако загасне - проблем с SCV клапан. Не бързай да го сменяш, а го отвори и почисти, ако след това пак го прави, то трябва да се ориентираш към смяна. Възможно е горивният филтър пак да е за смяна от лошото гориво.
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 02 Яну 2016 12:37
от ichoooo
ЧНГ на всички, много здраве и късмет !!
Днес запали без проблем, около 15мин на празен ход не угасна, после подадох газ до към 4000 оборота и угасна.
Видях че и изпуши черно от ауспуха, иначе на празен ход не излизаше никакъв пушек.
Ако е от нафтата, какво се прави в подобна ситуация, трябва ли да я източа ?
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 02 Яну 2016 19:54
от ichoooo
Проблема (90%) се оказа в това от снимката, дето съм оградил в рамка.
Може ли някой да ми каже какво е ?
Реално, като палех, черната гума се залепваше върху метала, като силен вакум се получава.
Иначе, като се натисне потъва и се връща в старото си положение
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 02 Яну 2016 20:18
от TATI
Това е помпичката за пълнене на горивния филтър.
Огледай откъде засмуква въздух, заради това гасне.
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 02 Яну 2016 20:48
от ichoooo
Мерси, ще погледна утре, но не видях да има нещо странно.
След като спря да залепва за метала, нямам проблеми, дори покарах около 50км.
Помпата свързана ли е към горивния филтър, в смисъл с него ли се сменя
и изобщо сменя ли се ?
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 02 Яну 2016 20:58
от TATI
Гледай за омазнени места по маркучетата за гориво, както и по самия филтър.
Помпичката има общо с филтъра, доколкото той се навива под нея и самия филтър се пълни с нея чрез помпене, за да не въртиш на стартер като откачен след смяна на филтъра.
Сменя се ако има проблем с нея, иначе не.
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 03 Яну 2016 09:17
от kaloian311
Щом гумичката потъва при подаване на газ има недостиг на гориво,залагам на мръсна цедка в резервоара.
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 03 Яну 2016 17:33
от gena_bs
Така и не написа какво гориво и откъде си заредил!
Ако има вода в горивоподаващата система пак резултатът е същия.
Какво е количеството дизел в резервоара?
Колегите вече са ти написали - вкарай колата някъде на топло. Поне 10 градуса, за да се размрази.
След това - зимна добавка за дизел (колегите дизелисти могат да ти препоръчат) или качествено "зимно" гориво от проверена бензиностанция.
Чист спирт в резервоара за извличане на водата - не помня вече съотношението спирт/дизел.
Успех!
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 03 Яну 2016 17:51
от slowtraveler
Съгласен съм с Гената...
Прилича ми на замръзнала магистрала...
Колата има ли достатъчно мощност преди да изгасне? При мен бе замръзнала магистралата и колата плавно започваше да губи мощност... На празен ход работеше добре, но в момента на подаване на газ (и нужда от повече нафта) умираше... Със затоплянето проблема изчезна...
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 03 Яну 2016 19:21
от ichoooo
Зареждам от една бензиностанция на Мадрид, до театър зад канала.
Не съм имал никога проблеми (от година приблизително), има 2,3 в София, не си спомням името
От вчера нямам проблеми с колата.
Един ден преди, да загасне бях напълнил резервоара целия (дори малко повече от нужното ми се строи), сега има поне 45л.
Мощност не е губила изобщо, просто угасваше от раз.
Сигурен съм, че пак ще угасне, ако гумичката потъне.
Според вас, трябва ли да предприемам някакви мерки или !?
Re: Avensis 2.2 D4D - Трудно пали и гасне след 1 минута
Публикувано на: 03 Яну 2016 19:42
от gena_bs
ichoooo,
С колегите ти написахме вече какви мерки да вземеш. За да няма неприятни изненади после.
Но явно не ти харесват или настояваш проблемът да е по-скъп и труден за отстраняване?
Изпълни това, което те посъветвахме - примерно допълни резервоара с MaxxMotion Diesel на OMV
http://www.omv.bg/portal/01/bg/omv_bg/A ... rez-zimata . Давам линка заради клипа. В него подробно са обяснени проблемите с дизела при ниски температури.
Най-добре напълни горивото в тубичка, за да ти е по-лесно после.
Но първо размрази колата в сравнително топло! После допълни резервоара от тубата, която трябва да е престояла при същите условия. За да не налееш студено гориво във вече относително затопления резервоар.