RAV4 XA20 2.0 1CD-FTV D4D 116HP 2002 - трудно запалване ?
RAV4 XA20 2.0 1CD-FTV D4D 116HP 2002 - трудно запалване ?
Колата е рав4 2002 година.
Четох и ползвах търсачката, но не намерих подобен проблем.
Откакто я имам, колата пали със замисляне и това много ме дразни.
Сутрин, на студено, върти по няколко оборота, преди да запали. Не е като умиращ акумулатор, нито стартер - съвсем свежо си върти на слух. Няма как да е и от свещи, защото лятото при над 30 градуса жеги си палеше пак така.
Освен това, когато загрее проблемът става още по-осезателен - върти по 3-4 секунди.
Другите ми две коли пак са дизели на по 250хил км, но палят от четвърт.
Четох из чуждоезични форуми, има го този проблем, но никой не предлага решение. На едно място решението беше смяна на стартера, но там колата изобщо не искаше да пали загряла. Други говореха за клапан SVC, но доколкото прочетох тук той е решение за друга болка.
Ще бъда благодарен за мнения и съвети.
Четох и ползвах търсачката, но не намерих подобен проблем.
Откакто я имам, колата пали със замисляне и това много ме дразни.
Сутрин, на студено, върти по няколко оборота, преди да запали. Не е като умиращ акумулатор, нито стартер - съвсем свежо си върти на слух. Няма как да е и от свещи, защото лятото при над 30 градуса жеги си палеше пак така.
Освен това, когато загрее проблемът става още по-осезателен - върти по 3-4 секунди.
Другите ми две коли пак са дизели на по 250хил км, но палят от четвърт.
Четох из чуждоезични форуми, има го този проблем, но никой не предлага решение. На едно място решението беше смяна на стартера, но там колата изобщо не искаше да пали загряла. Други говореха за клапан SVC, но доколкото прочетох тук той е решение за друга болка.
Ще бъда благодарен за мнения и съвети.
Последно промяна от Akima на 16 Фев 2017 13:29, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: 2.0 D4D 1CD-FTV пали трудно
Тук ходи ли:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=24292
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=24292
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: 2.0 D4D 1CD-FTV пали трудно
И моята така пали и мен ме дразни.Е,не върти по 3-4 секунди,по -бързо пали,но старата ми Фелиция 1,9D палеше от четвърт,буквално.Не чувах стартера да върти,направо взривяваше.
RAV 4- D4D 2004г.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: 2.0 D4D 1CD-FTV пали трудно
Dekata,равката ти 2004 или 2014г. е? Щото в подписа си написал 2014г. 

Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: 2.0 D4D 1CD-FTV пали трудно
Има разлика в паленето между помпа -дюза и комън рейл.dekata написа:И моята така пали и мен ме дразни.Е,не върти по 3-4 секунди,по -бързо пали,но старата ми Фелиция 1,9D палеше от четвърт,буквално.Не чувах стартера да върти,направо взривяваше.
Re: 2.0 D4D 1CD-FTV пали трудно
Ще ми се biggrin.gif 2004 е.Сигурно има разлика...Фелата е чист дизел.
RAV 4- D4D 2004г.
Re: 2.0 D4D 1CD-FTV пали трудно
memorex написа:Има разлика в паленето между помпа -дюза и комън рейл.dekata написа:И моята така пали и мен ме дразни.Е,не върти по 3-4 секунди,по -бързо пали,но старата ми Фелиция 1,9D палеше от четвърт,буквално.Не чувах стартера да върти,направо взривяваше.
Искаш да кажеш, че е нормално да върти повече?
Можеш ли да се аргументираш?
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: 2.0 D4D 1CD-FTV пали трудно
Градски,аз затова те пращам при Яни.От 32г. карам коли.Равката я имам точно 6г и 20 дена.Купих я с този акумулатор,с който е сега.Пали на четвърт дет се вика.Затова не е лошо да се попрегледат някои неща-акумулатор,алтернатор,стартер... 

Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
2.0 D4D 1CD-FTV пали трудно
Общо казано при комънрейла ЕКУ то трябва да сравни стойностите на няколко сигнала което няма как да стане преди един пълен оборот на коляновия вал /като минимум/преди да разреши запалване/впръскване/.Така че,накойто комънрейла му пали от 1/4 оборот това не е така ,това е нарицателно което се използува за да изразиш задоволството си от добрата работа на мотора.единак написа:Можеш ли да се аргументираш?

http://www.autoelectrics.net/common_rail_diesel.html
Тука табличката може да послужи за откриване на евентуална причина за трудното палене .
Последно промяна от Akima на 16 Фев 2017 13:27, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат.
Причина: Съкратен цитат.
- Akima
- Мнения: 7444
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - трудно запалване ?
1.SCV.
2.Rail pressure sensor.

И още една камара неща и то,ако приемем,че посочените от теб компоненти/агрегати са изправни/нови/подменени.
Успех с диагностиката.
П.С.Дизела евтин излизал.
2.Rail pressure sensor.
И още една камара неща и то,ако приемем,че посочените от теб компоненти/агрегати са изправни/нови/подменени.
Успех с диагностиката.

П.С.Дизела евтин излизал.
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - трудно запалване ?
Приятел от един месец притежавам рав4 2004 D4D 116 и имам същия проблем.
Сутрин, на студено, върти по няколко оборота, преди да запали МОЛЯ пиши ми ако си решил проблема.
Предварително ти благодаря.
Последно промяна от Akima на 16 Фев 2017 13:25, променено общо 1 път.
Причина: Правопис.
Причина: Правопис.
Доверен/проверен сервиз в София - съвети за майстор в София ?
Здравейте,
И аз се опитвам от близо две години да оправя един сериозен проблем с палене при топъл двигател на Toyota RAV4 D4d, 2005, 116hp.
При студен двигател колата пали доста бързо, но след час или два каране след като се изгаси двигателя е почти невъзможно да се запали отново. Колкото по-топло е времето, толкова по-трудно и по-дълго отнема следващо запалване. Обикновено след покой на двигателя от 15ина минути (може би необходими за за охлаждането му) макар и не лесно се пали отново.
Посещавах сервиза на Toyotа Плевен няколко пъти и 1 път този в Габрово. Правиха диагностики при които не откриха проблем при датчици и дюзи. Почнаха да сменят масло и филтри , почиствахме резервоар, покрай тия посещения в сервиза им смениха ангренажен ремък, ролки с опъващи ремъци, водна помпа и т.н. Почти всички части дето сложихме са все оригинални...
Доста парички им дадох и накрая ми дадоха съвет да си сменя дюзите на високото налягане на дизеловата помпа. Купих оригинални за близо 450лв, от НамалениАвточасти.com и ги смених преди 3 месеца.
Е, проблема ми с паленето въобще не се оправи и ако ще спирам някъде за по-малко от 10 минути предпочитам да не гася колата...
Още на няколко сервиза ходих само за диагностика, пак няма грешки...
Та си търся някой съвестен майстор дето обича Истинските предизвикателства и е оправял подобен проблем и ако имате препоръка към някого може да ми пишете...
И аз се опитвам от близо две години да оправя един сериозен проблем с палене при топъл двигател на Toyota RAV4 D4d, 2005, 116hp.
При студен двигател колата пали доста бързо, но след час или два каране след като се изгаси двигателя е почти невъзможно да се запали отново. Колкото по-топло е времето, толкова по-трудно и по-дълго отнема следващо запалване. Обикновено след покой на двигателя от 15ина минути (може би необходими за за охлаждането му) макар и не лесно се пали отново.
Посещавах сервиза на Toyotа Плевен няколко пъти и 1 път този в Габрово. Правиха диагностики при които не откриха проблем при датчици и дюзи. Почнаха да сменят масло и филтри , почиствахме резервоар, покрай тия посещения в сервиза им смениха ангренажен ремък, ролки с опъващи ремъци, водна помпа и т.н. Почти всички части дето сложихме са все оригинални...
Доста парички им дадох и накрая ми дадоха съвет да си сменя дюзите на високото налягане на дизеловата помпа. Купих оригинални за близо 450лв, от НамалениАвточасти.com и ги смених преди 3 месеца.
Е, проблема ми с паленето въобще не се оправи и ако ще спирам някъде за по-малко от 10 минути предпочитам да не гася колата...
Още на няколко сервиза ходих само за диагностика, пак няма грешки...
Та си търся някой съвестен майстор дето обича Истинските предизвикателства и е оправял подобен проблем и ако имате препоръка към някого може да ми пишете...
Последно промяна от Akima на 16 Фев 2017 13:28, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.
- Akima
- Мнения: 7444
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
RAV4 XA20 2.0 1CD-FTV D4D 116HP 2002 - трудно запалване ?
И отговорът още в първото мнение на темата:
Накратко има партиди стартери, които се оказват с дефект - май беше в оста и при загрял двигател стартът е мъка.
В последствие TMC пуска бюлетин и подменя стартерите - не сте дали VIN - толкова от мен.
Успех.

RAV4 XA20 2.0 1CD-FTV D4D 116HP 2002 - трудно запалване ?
Здр.,
Нямам опит в такива форуми и затова не съм писал Vin-a, който е JTEHG20V500083734.
Не съм споменал че преди година купих и нов акумулатор Bosch S6 май беше 85Аh... едва се събра на мястото за акумулатора отпред. Колата я купих Ноември,2012 от Kris Auto в Плевен и тогава си палеше доста добре и първите 2 години нямаше такъв проблем.
Ако това е от значение.
Бих закарал на някой свестен майстор да прегледа стартера щото май само това не са проверявали по-нея, но не искам повече да е дилър на Тойота.
Нямам опит в такива форуми и затова не съм писал Vin-a, който е JTEHG20V500083734.
Не съм споменал че преди година купих и нов акумулатор Bosch S6 май беше 85Аh... едва се събра на мястото за акумулатора отпред. Колата я купих Ноември,2012 от Kris Auto в Плевен и тогава си палеше доста добре и първите 2 години нямаше такъв проблем.
Ако това е от значение.
Бих закарал на някой свестен майстор да прегледа стартера щото май само това не са проверявали по-нея, но не искам повече да е дилър на Тойота.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27 Авг 2018 17:35
- Местоположение: Pernik
- Автомобил: Rav4 d4d
RAV4 XA20 2.0 1CD-FTV D4D 116HP 2002 - трудно запалване ?
В крайна сметка какъв е бил проблема при теб с теудното палене при загряла кола колега щот в момента аз имам същият проблем??? Въпросът е към колегата mishematza
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта