Свалих Кардана със 4 болта ,после със Въздушния пистолет развих огромната гаика (24-ка) ,смених семеринга и тръгнах да сглабям обратно. Стегнах гаиката със пистолета докъдето беше стегната преди - опитах да завъртя гумите - ХРЪЦ не изка ,мноогоо трудно се позавъртяха (на ръка) обаче гледам диференциала не предава НИКАКЪВ момент към Кардана т.с. не се върти.
Разгвих гаиката (тя се беше поли развила сама сякаш?) ,взех да стегам на ръка - въсем леко да почна да затягам и диференциала всякаш блокира при което гумите много трудно се въртят ръка - не смея да ги напъвам.
Диференциала през цялото време е със източено масло.
Заебах го така и се върнах да ровя из форумите на Супра ,тук-там казват че тез гаики се стягали така както са били стегнати предо това. Отворих книгата и са уплаших какво пише вътре:

Та да поясна ,там пише че тая шибана ГЕЙ-ка са стегала със 181 Н/М???
СТО И ОСЕМДЕСЕТ НЮТОНА ,че аз на динометричния ключ нямам скала до толкова?
Маи диференциала е заминал ми се струва ,освен да трябва масло вътре (което вече набавих) или да правя някаква друга грешка?
Некои правил ли е подобни диференциал и кво се праи там?
Утре ша ходя да налее масълце и да видя кво ша стане ,а до тогава всякаки идеи ша бъда благодарен щото много неприятна ситуациа - колата требе да напусне сервиза до други ден 6 часа заранта ,а без диференциал нема да върви много много...
P.S. Ето тука се намира пълния текст от книгата на производителя за Задния Диференциал - ехх какъв Супорт имат само тези коли...
http://www.cygnusx1.net/supra/library/T ... RA_23.html