Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени ?
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 18 Окт 2014 23:18
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 7 пъти
Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени ?
Здравейте колеги,
Имам счупени кори под двигателя, които трябва да ремонтирам или подменя. Автомобила е Авенсис д4д, седан, 2007, 126 кс.
Както си шофирах и корите, точно под фаровете, се обърнаха обратно и започнаха да чегъртат в асфалта.
Възможно ли е да се сложат някакви по-големи шайби на изтърбушените дупки или отивам на варианта нови кори.
Някой може ли да ме упъти къде в София могат да, демонтират счупените кори и да монтират нови и приблизително колко ще струва това?
Ако пък някой може да поправи старите, нека пише, също е решение.
Благодаря ви предварително.
Имам счупени кори под двигателя, които трябва да ремонтирам или подменя. Автомобила е Авенсис д4д, седан, 2007, 126 кс.
Както си шофирах и корите, точно под фаровете, се обърнаха обратно и започнаха да чегъртат в асфалта.
Възможно ли е да се сложат някакви по-големи шайби на изтърбушените дупки или отивам на варианта нови кори.
Някой може ли да ме упъти къде в София могат да, демонтират счупените кори и да монтират нови и приблизително колко ще струва това?
Ако пък някой може да поправи старите, нека пише, също е решение.
Благодаря ви предварително.
Toyota Avensis 2.0 d4d , 1AD-FTV, 2007, седан
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Моите ги строших още когато колата беше нова. Сложих по-големи шайби на дупките, но след време отново започнаха да падат. Последва ремонт с оплитане на тел под корите и закрепването й за дупките на самите кори, които са хванати с винтове за бронята. Реших си трайно проблема и съм сигурем, че повече няма дс виснат. Нови кори не са решение, защото в първия коловоз през зимата ще са отново на земята.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Източноевропейско решение:
Тел и свински опашки.
Централноевропейско решение:
Големи шайби и други щипки/опашки.
Западноевропейско решение:
Подмяна с оригинални пластмасови кори.
Мое решение:
Изработка на метални кори по поръчка от лист алпака - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=28035.
Тел и свински опашки.
Централноевропейско решение:
Големи шайби и други щипки/опашки.
Западноевропейско решение:
Подмяна с оригинални пластмасови кори.
Мое решение:
Изработка на метални кори по поръчка от лист алпака - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=28035.

- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Akima написа:
Централноевропейско решение:
Големи шайби и други щипки/опашки.
Малко по-горе съм написал , че шайбите не помагат. Дефектът на тези кори се състои в малкото пластмаса между отвора за винтовете и края на самата кора.Разстоянието е може би 10мм и е крайно недостатъчно. При най-малкия напън тази тънка пластмаса се къса и вече нищо не държи най-предните кори за предната броня. При вдигане над 120-130 км/ч , въздушната струя ги сваля надолу и ги обръща под колата. Решението е само оплетка с тел или нови кори.А относно металните кори , аз поне не бих сложил такива , защото ще тежат повече на предната броня , която така или иначе е хваната доста кекаво за предницата и при удар в металните кори отдолу е много вероятно да падне и цялата броня (моята вече се е откачала няколко пъти при леко опиране на пластмасовия нож в земята).
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Извинявам се ,че ще използвам темата на колегата,но да попитам някой знае ли какъв е размера на копчетата за корите под двигателя?Видях че има едни по-големи и едни по-малки дупки за копчета,а на мен ми липсват общо 8бр.Колата е от подписа ми.
АВЕSIS WAGON T25 2.2 D4D-2005г
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Не тежи чак толкова... Цял лист 2м х 1м х 1мм ламарина е около 16кг... Т.е. дори и да направиш от 1мм ламарина корите ще тежат някъде около 10-12кг...iovkito написа:....
А ако ги направиш 0.8, то теглото ще спадне още с килограм-два...
Оригиналните пластмасови кори при мен тежаха ако не се лъжа някъде 5-7 кг...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Корите на авенсиса са много големи и проблемът е само в предната им част . В по-задната се държат добре и се чупят по-трудно. Всеки сам си решава , моите съм ги направил точно за 10 минути и карам вече 6 години така .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
На кашкая също едва ли са по-малки (виж на снимката в линка на Акима)...
А станаха от малко повече от половин лист ламарина...
Т.е. тежат някъде 8 кг
А станаха от малко повече от половин лист ламарина...
Т.е. тежат някъде 8 кг
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Добре са се получили , но както казах по-горе , тези неща изискват време , за да бъдат направени , а лично аз предпочитам да вложа времето си в ремонта на нещо по тракторите отколкото по колите. На рав4-ката поне са ги направили от дебела пластмаса и ще се строшат по-трудно. Наложи се да ги свалям всичките , защото след едно каране по черно всичко под двигателя беше пълно с плява + радиаторите и нямаше как да се мине без почистване. Който кара по такива пътища , да го има предвид .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
За времето - реалното общо време бе под час...
Около петнадесет минути чертане и рязане с ъглошлайф...
Известно време да го натисна с крак за да му предам ъгловата форма (огъването)...
И навярно около половин час да пробием рамата (да разширим дупките на правилните места) и да сложим поп-гайките...
Монтажа - 2-3 минути...
Това - от хора, които не го бяхме правили преди...
Просто не е голяма философия...
Около петнадесет минути чертане и рязане с ъглошлайф...
Известно време да го натисна с крак за да му предам ъгловата форма (огъването)...
И навярно около половин час да пробием рамата (да разширим дупките на правилните места) и да сложим поп-гайките...
Монтажа - 2-3 минути...
Това - от хора, които не го бяхме правили преди...
Просто не е голяма философия...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 18 Окт 2014 23:18
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 7 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Благодаря на всички за коментарите.
В крайна сметка нямах късмет с наличностите по магазините и всичко приключи с подръчни материали.
Ако някой види кори за моя модел, нека драсне един ред.
Поздрави
В крайна сметка нямах късмет с наличностите по магазините и всичко приключи с подръчни материали.
Ако някой види кори за моя модел, нека драсне един ред.
Поздрави
Toyota Avensis 2.0 d4d , 1AD-FTV, 2007, седан
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Здравейте, колеги. Да се включа и аз по темата.
Моята кора отпред в дясно също е леко виснала заради счупената въпросна шайба. По-досадното е, че като се е откачила е отпуснала леко калника от вътрешната страна на гумата в дясно и при даване на заден с навъртян пълен ляв волан, от дясно се чува стържене на гумата в пласмасата на калника... Ужас!
Опитах да я вържа със свинска опашка за да я прибера от към калника и да не виси, но след 900км по магистралата вчера отново чух "приятния" шум при паркиране. Нямам никакви условия да вдигна колата на канал или да я гледам като хората отдолу, но уикенда ще опитам отново да се мушна и да видя дали опашката се е скъсала или е станало нещо друго. Доста са досадни тези пластмаси.
Моята кора отпред в дясно също е леко виснала заради счупената въпросна шайба. По-досадното е, че като се е откачила е отпуснала леко калника от вътрешната страна на гумата в дясно и при даване на заден с навъртян пълен ляв волан, от дясно се чува стържене на гумата в пласмасата на калника... Ужас!

Опитах да я вържа със свинска опашка за да я прибера от към калника и да не виси, но след 900км по магистралата вчера отново чух "приятния" шум при паркиране. Нямам никакви условия да вдигна колата на канал или да я гледам като хората отдолу, но уикенда ще опитам отново да се мушна и да видя дали опашката се е скъсала или е станало нещо друго. Доста са досадни тези пластмаси.

2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Дано да си ползвал от дебелите опашки - лесно се късат,ако ги пренатегнеш.
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Днес се мушнах да погледна, опашката е здрава. Явно глупавия калник все пак успява при раздрусване да дръпне назад и пак да опре в гумата при пълен ляв.
Трябва или да успея да захвана пластмасата на второ място някъде за друга кора, или да захвана самия калник някъде за бронята... Много глупава разправия за една пластмаса.
Трябва или да успея да захвана пластмасата на второ място някъде за друга кора, или да захвана самия калник някъде за бронята... Много глупава разправия за една пластмаса.
2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Кори под двигателя на Avensis Т25 2.0 D4D 2007 - счупени
Виж дали е монтирана правилно...
Аз ядох такъв след пълно пребоядисване на мой автомобил... В един дъжд подкалника направо се обърна върху гумата...
Като погледнах отблизо проблема, се оказа, че са разменили подредбата на пиновете/капсите....
Например вместо подредба - броня/подкалник/калник, бяха ги наредили броня/калник/подкалник, и така подкалника винаги успяваше да излезе от фиксаторите...
Пренаредих захвата (кое под кое е подпъхнато) и въпроса се реши...
Аз ядох такъв след пълно пребоядисване на мой автомобил... В един дъжд подкалника направо се обърна върху гумата...
Като погледнах отблизо проблема, се оказа, че са разменили подредбата на пиновете/капсите....
Например вместо подредба - броня/подкалник/калник, бяха ги наредили броня/калник/подкалник, и така подкалника винаги успяваше да излезе от фиксаторите...
Пренаредих захвата (кое под кое е подпъхнато) и въпроса се реши...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта