Страница 1 от 1

O2 sensor?

Публикувано на: 10 Апр 2007 06:57
от Japanese_fever
Moje li da se precaka lambdata, ako nivoto na masloto e nad max. ili, ako kolata gori pove4ko maslo?

Blagodarq predvaritelno! smile.gif

Публикувано на: 10 Апр 2007 08:19
от ALTEZZA
ako gori poveche maslo, mislia da

Публикувано на: 10 Апр 2007 15:48
от ugabuga
istochi malko maslo. otvarti leko probkata kolkoto da pochne da kape malko i kato stigne deto triabva ia zavii.

Публикувано на: 10 Апр 2007 18:11
от Japanese_fever
ugabuga написа:istochi malko maslo. otvarti leko probkata kolkoto da pochne da kape malko i kato stigne deto triabva ia zavii.
Tova trqbva li da zna4i, da ne e hubavo za O2 sensora?

Ina4e tuka postoqnno mi sipvat nad max. i az sum se otkazal ve4e da se zanimavam s tqh. dry.gif Predi to4eh, no sega nito imam vreme, nito mi se zanimava.
A puk i pove4eto otzivi iz foruma bqha, 4e ot pove4e maslo ni6to mu nqma na engina, osven pri po-visoki oboroti i spuvalo max. speed, no men ne me kasae tova.

Публикувано на: 10 Апр 2007 18:34
от slowtraveler
При горене на масло скапваш ламбда сондата (която по принцип си е консуматив с живот около 100-150х.км, въпреки мнението на някои специалисти).
Освен това задръстваш и съсипваш катализатора.
При повишено ниво на маслото е възможно да си скочи малко и 'горенето' на масло, но при изправен двигател не мисля, че 1-2мм ще са от значение.

При горене на масло изгорялото масло попада в ламбда сондата и зацапва сензора и. Сондата започва да реагира 'вяло' - сигнала й 'бедна/богата' смес става не толкова отчетлив и достига до ниво, при което компютъра не я разбира...
От там ти светва check engine и разхода ти скача заради аварийния режим на ECU.