O2 sensor?

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

O2 sensor?

Мнение от Japanese_fever » 10 Апр 2007 06:57

Moje li da se precaka lambdata, ako nivoto na masloto e nad max. ili, ako kolata gori pove4ko maslo?

Blagodarq predvaritelno! smile.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 10 Апр 2007 08:19

ako gori poveche maslo, mislia da
->

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 10 Апр 2007 15:48

istochi malko maslo. otvarti leko probkata kolkoto da pochne da kape malko i kato stigne deto triabva ia zavii.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 10 Апр 2007 18:11

ugabuga написа:istochi malko maslo. otvarti leko probkata kolkoto da pochne da kape malko i kato stigne deto triabva ia zavii.
Tova trqbva li da zna4i, da ne e hubavo za O2 sensora?

Ina4e tuka postoqnno mi sipvat nad max. i az sum se otkazal ve4e da se zanimavam s tqh. dry.gif Predi to4eh, no sega nito imam vreme, nito mi se zanimava.
A puk i pove4eto otzivi iz foruma bqha, 4e ot pove4e maslo ni6to mu nqma na engina, osven pri po-visoki oboroti i spuvalo max. speed, no men ne me kasae tova.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 10 Апр 2007 18:34

При горене на масло скапваш ламбда сондата (която по принцип си е консуматив с живот около 100-150х.км, въпреки мнението на някои специалисти).
Освен това задръстваш и съсипваш катализатора.
При повишено ниво на маслото е възможно да си скочи малко и 'горенето' на масло, но при изправен двигател не мисля, че 1-2мм ще са от значение.

При горене на масло изгорялото масло попада в ламбда сондата и зацапва сензора и. Сондата започва да реагира 'вяло' - сигнала й 'бедна/богата' смес става не толкова отчетлив и достига до ниво, при което компютъра не я разбира...
От там ти светва check engine и разхода ти скача заради аварийния режим на ECU.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта