странен шум не "полусъединител"
странен шум не "полусъединител"
Колеги все се каня да напиша, че в определени моменти чувам странен шум, подобен на приплъзване на ремък, нещо като леко виене... Това се случва, когато потеглям на ВТОРА (случва се понякога на светофарите, когато ми светне залено, а почти съм спрял, но не съвсем, та направо включвам ВТОРА) и подам газ и съм на полусъединител... При нормално потегляне от място на ПЪРВА няма никакъв шум, съединителя си е наред, колата си има нормална мощност, т.е. надали е от съединителя... Аз допусках, че би могло да е от съединителя, но впоследствие по-скоро си мисля, че е от ремък... Миналата пролет смених ангренажен ремък и ролката и всички други ремъци...
Някакви идеи?
Някакви идеи?
Tova za proverkata jasno, ama shte izchakam malko da se pozatopli, che tuk e strashen stud i ne mi se povdiga kapaka v momenta...ALTEZZA написа:po vaprosa s logvaneto, kato pishesh mnenie, vuj gore sred obciite kakvo pishe na nai-diasnoto kopche, ako pishe izhod, nachi si lognat, ako pishe vhod, nachi ima nujda da se lognesh parvo![]()
inache za svisteneto, ako mislish che moje da e ot remaci, vuj dali sa zategnati dostatachno.
Tova, koeto mi se struva stranno e, che tova "viene", ako moga da go nareka taka, ako e prichineno ot pripluzvane na remuk se projavjava samo pri podavane na gaz, kogato sum na povisoka predavka, a oborotite, respektivno skorostta e niska za tazi predavka...
men mi zvuchi kato turugnal sinhronizaor na 2-ra skorost, ili lager na suedinitelya. misli za tova, sled kato si ubeden che remucite sa v red.ToyotaFan написа:Tova za proverkata jasno, ama shte izchakam malko da se pozatopli, che tuk e strashen stud i ne mi se povdiga kapaka v momenta...ALTEZZA написа:po vaprosa s logvaneto, kato pishesh mnenie, vuj gore sred obciite kakvo pishe na nai-diasnoto kopche, ako pishe izhod, nachi si lognat, ako pishe vhod, nachi ima nujda da se lognesh parvo![]()
inache za svisteneto, ako mislish che moje da e ot remaci, vuj dali sa zategnati dostatachno.
Tova, koeto mi se struva stranno e, che tova "viene", ako moga da go nareka taka, ako e prichineno ot pripluzvane na remuk se projavjava samo pri podavane na gaz, kogato sum na povisoka predavka, a oborotite, respektivno skorostta e niska za tazi predavka...

Punky, проблема се появява и на 3-та, ако подам газ на полусуединител, когато оборотите и скоростта не са за ТРЕТА предавка, тествал сум го, просто на ВТОРА се проявява най-често, понеже ми се случва да потеглям понякога така... Казваш лагер на съединителя, това ми е минавало през главата, имам усещане като че нещо приплъзва, но шума оределено бих го нарекъл ВИЕНЕ, би могло да е и лагер...punkara написа:men mi zvuchi kato turugnal sinhronizaor na 2-ra skorost, ili lager na suedinitelya. misli za tova, sled kato si ubeden che remucite sa v red.ToyotaFan написа:Tova za proverkata jasno, ama shte izchakam malko da se pozatopli, che tuk e strashen stud i ne mi se povdiga kapaka v momenta...ALTEZZA написа:po vaprosa s logvaneto, kato pishesh mnenie, vuj gore sred obciite kakvo pishe na nai-diasnoto kopche, ako pishe izhod, nachi si lognat, ako pishe vhod, nachi ima nujda da se lognesh parvo![]()
inache za svisteneto, ako mislish che moje da e ot remaci, vuj dali sa zategnati dostatachno.
Tova, koeto mi se struva stranno e, che tova "viene", ako moga da go nareka taka, ako e prichineno ot pripluzvane na remuk se projavjava samo pri podavane na gaz, kogato sum na povisoka predavka, a oborotite, respektivno skorostta e niska za tazi predavka...
Благодаря за мненията, ще я "заведа" на преглед, а ако я покарам още малко така мога ли да си докарам някоя по-сериозна беля? Все ми се иска да се запролети малко, че тъкмо и да стане време за смяна на маслото, да не ходя два пъти...
НЕ БАРАЙ КОЛАТА!!!
Скърца ти съединителя, и моя проскръцва, но на първа, когато потеглям с много малко газ, чувства се в точно определено положение на педала на съединителя, нали, даже ако го преминеш и го върнеш обратно, пас се чува. Мисля, че това са демферните пружини, или просто разминаването на демферните дискове или лагера опира в слънцето в някакво определено положение. Ходих специално за това в ТМ Ауто (и аз като тебе много се бях панирал). Приемчика ми каза, че това се среща при Карините, но не е никакъв проблем да се кара. Каза ми, че ако искам, могат да ми го премахнат чрез смяна на съединител, но не си заслужава да сменям здрав съединител само заради този шум. От тогава карам над 10 000 км. - никакъв проблем, нито задълбочаване на скърцането. Карай си колата и не го мисли. Като дойде време да сменяш съединител, ше се оправи заедно с него.
Скърца ти съединителя, и моя проскръцва, но на първа, когато потеглям с много малко газ, чувства се в точно определено положение на педала на съединителя, нали, даже ако го преминеш и го върнеш обратно, пас се чува. Мисля, че това са демферните пружини, или просто разминаването на демферните дискове или лагера опира в слънцето в някакво определено положение. Ходих специално за това в ТМ Ауто (и аз като тебе много се бях панирал). Приемчика ми каза, че това се среща при Карините, но не е никакъв проблем да се кара. Каза ми, че ако искам, могат да ми го премахнат чрез смяна на съединител, но не си заслужава да сменям здрав съединител само заради този шум. От тогава карам над 10 000 км. - никакъв проблем, нито задълбочаване на скърцането. Карай си колата и не го мисли. Като дойде време да сменяш съединител, ше се оправи заедно с него.
Вярно е, понякога се чува и при потегляне на първа, не винаги, при определено положение само, но на мен ми се струва, че дори усещам лека вибрация на педала... не знам дали си внушавам, но като че ли този звук, скърцане ли, или виене ще го нарека, но сякаш се увеличи през зимата...the_rider написа:НЕ БАРАЙ КОЛАТА!!!
Скърца ти съединителя, и моя проскръцва, но на първа, когато потеглям с много малко газ, чувства се в точно определено положение на педала на съединителя, нали, даже ако го преминеш и го върнеш обратно, пас се чува. Мисля, че това са демферните пружини, или просто разминаването на демферните дискове или лагера опира в слънцето в някакво определено положение. Ходих специално за това в ТМ Ауто (и аз като тебе много се бях панирал). Приемчика ми каза, че това се среща при Карините, но не е никакъв проблем да се кара. Каза ми, че ако искам, могат да ми го премахнат чрез смяна на съединител, но не си заслужава да сменям здрав съединител само заради този шум. От тогава карам над 10 000 км. - никакъв проблем, нито задълбочаване на скърцането. Карай си колата и не го мисли. Като дойде време да сменяш съединител, ше се оправи заедно с него.
Вярно е, понякога се чува и при потегляне на първа, не винаги, при определено положение само, но на мен ми се струва, че дори усещам лека вибрация на педала... не знам дали си внушавам, но като че ли този звук, скърцане ли, или виене ще го нарека, но сякаш се увеличи през зимата...the_rider написа:НЕ БАРАЙ КОЛАТА!!!
Скърца ти съединителя, и моя проскръцва, но на първа, когато потеглям с много малко газ, чувства се в точно определено положение на педала на съединителя, нали, даже ако го преминеш и го върнеш обратно, пас се чува. Мисля, че това са демферните пружини, или просто разминаването на демферните дискове или лагера опира в слънцето в някакво определено положение. Ходих специално за това в ТМ Ауто (и аз като тебе много се бях панирал). Приемчика ми каза, че това се среща при Карините, но не е никакъв проблем да се кара. Каза ми, че ако искам, могат да ми го премахнат чрез смяна на съединител, но не си заслужава да сменям здрав съединител само заради този шум. От тогава карам над 10 000 км. - никакъв проблем, нито задълбочаване на скърцането. Карай си колата и не го мисли. Като дойде време да сменяш съединител, ше се оправи заедно с него.
Точно това си мислех и аз, дали пък малко не се увеличава през зимата, но щом и ти си го забелязал сигурно е така. Предполагам, че от влагата и студа вътре се образува конденз и хваща помалко ръжда и от там се увеличава. По същия начин го усещам и аз - на педала и се чува и звук. Още по телефона като го описах на приемчика и той вика - "сещам се, няма проблем, но за всеки случай дайте да я видим"
и после я видя и ми каза това което ти писах. Не си губи парите и времето. Не е никакъв проблем.
Е ако карахме опели или пежа, да им текат яко семерингите от към маховика, нямаше да скърца
и после я видя и ми каза това което ти писах. Не си губи парите и времето. Не е никакъв проблем.
Е ако карахме опели или пежа, да им текат яко семерингите от към маховика, нямаше да скърца

Е добре де, толкова ли няма начин това да се спре? Дразнещо е! Не може ли да се смаже нещо, знам ли?the_rider написа:Точно това си мислех и аз, дали пък малко не се увеличава през зимата, но щом и ти си го забелязал сигурно е така. Предполагам, че от влагата и студа вътре се образува конденз и хваща помалко ръжда и от там се увеличава. По същия начин го усещам и аз - на педала и се чува и звук. Още по телефона като го описах на приемчика и той вика - "сещам се, няма проблем, но за всеки случай дайте да я видим"
и после я видя и ми каза това което ти писах. Не си губи парите и времето. Не е никакъв проблем.
Е ако карахме опели или пежа, да им текат яко семерингите от към маховика, нямаше да скърца
Е сигурно има...сваляш шарнирите, полуоските, скоростите, съединителя, смазваш...а дали не е по добре направо да сложиш новToyotaFan написа:Е добре де, толкова ли няма начин това да се спре? Дразнещо е! Не може ли да се смаже нещо, знам ли?the_rider написа:Точно това си мислех и аз, дали пък малко не се увеличава през зимата, но щом и ти си го забелязал сигурно е така. Предполагам, че от влагата и студа вътре се образува конденз и хваща помалко ръжда и от там се увеличава. По същия начин го усещам и аз - на педала и се чува и звук. Още по телефона като го описах на приемчика и той вика - "сещам се, няма проблем, но за всеки случай дайте да я видим"
и после я видя и ми каза това което ти писах. Не си губи парите и времето. Не е никакъв проблем.
Е ако карахме опели или пежа, да им текат яко семерингите от към маховика, нямаше да скърца


tezi shumove stavat ili ot defekten lager, ili ot izhabeni plastini na pritiskatelniyat disk, ili ednata prosto e ogunata, kato cyalo NE E DOBRE DA SE KARA TAKA, shtot moje da dovede do po-golemi beli, i da vi ostavi na put kolata.ToyotaFan написа:Е добре де, толкова ли няма начин това да се спре? Дразнещо е! Не може ли да се смаже нещо, знам ли?the_rider написа:Точно това си мислех и аз, дали пък малко не се увеличава през зимата, но щом и ти си го забелязал сигурно е така. Предполагам, че от влагата и студа вътре се образува конденз и хваща помалко ръжда и от там се увеличава. По същия начин го усещам и аз - на педала и се чува и звук. Още по телефона като го описах на приемчика и той вика - "сещам се, няма проблем, но за всеки случай дайте да я видим"
и после я видя и ми каза това което ти писах. Не си губи парите и времето. Не е никакъв проблем.
Е ако карахме опели или пежа, да им текат яко семерингите от към маховика, нямаше да скърца

slabiyat i kriv pritiskatelen disk vodi dom burzo iznosvane na ferodoviyat, i moje da dovede do probleni na samiay mahovik, togava shte se nalozi da bude shlaifan.
taka che vnimavaite.

Здравейте.И при мен се яви този проблем. Колата е Тойота Авенсис 99г.Има го някъде от около 10000км.От тогава няма промяна в звука, но може би през зимата наистина се засилва. Засега все отлагам да го оправям, пък и от никъде не чух разумно предположение.Мненията варират от "карай си я" до "този проблем го имат и други тойоти" или "трябва да свалиме скоростната кутия и да видиме".Какво е вашето мнение по въпроса. Каква е вероятността да настъпят усложнения?Може ли да ми посочите добър сервиз към който да се обърна?Благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта