Колко надеждна е една Тойота
- alexstrahilov
- Мнения: 39
- Регистриран на: 12 Яну 2015 21:30
- Местоположение: Разлог
- Автомобил: RAV4 III Gen
Колко надеждна е една Тойота
Един Линк, който съм сигурен че ще се зарадвате да видите (ако не сте го видели още ;-)
http://www.dnevnik.bg/skorost/2013/12/1 ... renciia_v/
Германската асоциация са техническа инспекция (TÜV) разпространи поредния си доклад за най-здравите и най-проблемни употребявани автомобили. При изработването на документа са събрани данни за почти 8 млн. коли, проверени в Германия в периода юли 2012 - юни 2013 година.
Всеки от тях е преминал задължителната основна техническа проверка, за да получи сертификат, разрешаващ му да се движи по пътната мрежаq и подреждането е направено на базата на така събраните данни. Колите са класифицирани в пет категории според възрастта им (до 3 години, до 5 години, до 7 години, до 9 години и до 11 години).
За четвърта поредна година най-успешната марка в доклада на TÜV е "Тойота". Според последното издание на доклада 15 модела на компанията влизат в топ 10 в различните категории. Хибридът "Тойота Приус" оглавява класирането в две от тях – за автомобили между 4 и 5 години и модели между 6 и 7 години.
Втората позиция е за "Мазда" със седем автомобила, следват "Фолксваген" и "Порше" с по 6 и т.н. Според данните на TÜV най-много ядове на собствениците си създават "Рено" с 8 модела сред най-зле представилите се десет и "Фиат" (8).
При колите между 11 и 11 години 44.4% са имали проблеми
Естествено при най-новите модели са най-малко и сериозните дефекти - 9.1%, докато при тези, произведени в началото на XХI век, проблеми са намерени в 44.4 на сто от проверените автомобили.
При колите на възраст между 2 и 3 години най-стабилно се представя "Опел Мерива", като 4.2% от проверените коли са показали някакви дефекти. В същата категория "Мазда" 2 заема второ място с 4.6 на сто проблеми, докато бронзът е за "Тойота" iQ с 4.8%. Най-дъното в тази възрастова група е "Дачия Логан", при който в 19.4 на сто от прегледаните коли са открити сериозни дефекти.
"Тойота" и "Порше" доминират при възрастните
Ако си купувате кола, карана между 4 и 5 години, както вече стана дума най-добрият избор е "Тойота Приус" с 7.3% дефекти. "Форд Куга" заема второ място със 7.8 на сто дефекти. Бронзът е за "Порше Кайен" и "Фолксваген Голф Плюс" с по 8.1%. И тук най-сериозни проблеми има "Дачия Логан" с 28.9 на сто намерени тежки и средни повреди.
За четвърта година "Тойота" е без конкуренция в доклада на TÜV за най-надеждните употребявани автомобили
Ако се вярва на TUV, не зависимо от кое моделно семейтво Порше 911 си вземете, няма да съжалявате.
["Порше"]
Залагащите на кола на възраст между шест и седем години също ще имат най-малко ядове с "Тойота Приус" (9.3 на сто дефекти). По-скъпото надеждно предложение тук е "Порше 911 (11.1%), следва "Мазда" 2 (12.1 на сто). "Крайслер РТ Круизър" остава автомобилът с най-много проблеми - 37.7% от миналите технически преглед коли.
Планирате ли покупка на автомобил, каран между осем и девет години, най-добре се огледайте за "Порше" 911 с 10.2% дефекти. Среброто в категорията е за "Тойота Корола Версо" (14.5%), а бронзът е за "Тойота RAV4" (16.2%). Тук крайно непрепоръчително е да си взимате кола, навършила осем години, от модела "Мерцедес М-клас" (42.7% дефекти).
"Порше" 911 е лидер и в категорията на най-старите коли, обхващани от проучването на TÜV (между 10 и 11 години), като 12.1 на сто от миналите на технически преглед коли от модела са показали сериозни проблеми. И тук "Тойота" RAV4 се представя добре, като заема второ място (18.5%), третата позиция е за "Тойота Корола (21.5). "Крайслер РТ Круизър" е най-проблемният автомобил с 45.1% сериозни дефекти.
Доклад с над 40-годишна история
Публикувано за първи път преди 4 десетилетия, годишното издание на TÜV, водещата немска асоциация за технически прегледи, се е превърнало в безценен наръчник за купувачите, по отношение на надеждността при дълга експлоатация и общото качество на автомобилите, които се предлагат в момента на пазара. За последните 40 години докладът на TÜV е наръчник номер едно за употребявани автомобили. Първият подобен документ се появява през далечната 1971 година в Кьолн. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар, що се отнася до коли "втора ръка
http://www.dnevnik.bg/skorost/2013/12/1 ... renciia_v/
Германската асоциация са техническа инспекция (TÜV) разпространи поредния си доклад за най-здравите и най-проблемни употребявани автомобили. При изработването на документа са събрани данни за почти 8 млн. коли, проверени в Германия в периода юли 2012 - юни 2013 година.
Всеки от тях е преминал задължителната основна техническа проверка, за да получи сертификат, разрешаващ му да се движи по пътната мрежаq и подреждането е направено на базата на така събраните данни. Колите са класифицирани в пет категории според възрастта им (до 3 години, до 5 години, до 7 години, до 9 години и до 11 години).
За четвърта поредна година най-успешната марка в доклада на TÜV е "Тойота". Според последното издание на доклада 15 модела на компанията влизат в топ 10 в различните категории. Хибридът "Тойота Приус" оглавява класирането в две от тях – за автомобили между 4 и 5 години и модели между 6 и 7 години.
Втората позиция е за "Мазда" със седем автомобила, следват "Фолксваген" и "Порше" с по 6 и т.н. Според данните на TÜV най-много ядове на собствениците си създават "Рено" с 8 модела сред най-зле представилите се десет и "Фиат" (8).
При колите между 11 и 11 години 44.4% са имали проблеми
Естествено при най-новите модели са най-малко и сериозните дефекти - 9.1%, докато при тези, произведени в началото на XХI век, проблеми са намерени в 44.4 на сто от проверените автомобили.
При колите на възраст между 2 и 3 години най-стабилно се представя "Опел Мерива", като 4.2% от проверените коли са показали някакви дефекти. В същата категория "Мазда" 2 заема второ място с 4.6 на сто проблеми, докато бронзът е за "Тойота" iQ с 4.8%. Най-дъното в тази възрастова група е "Дачия Логан", при който в 19.4 на сто от прегледаните коли са открити сериозни дефекти.
"Тойота" и "Порше" доминират при възрастните
Ако си купувате кола, карана между 4 и 5 години, както вече стана дума най-добрият избор е "Тойота Приус" с 7.3% дефекти. "Форд Куга" заема второ място със 7.8 на сто дефекти. Бронзът е за "Порше Кайен" и "Фолксваген Голф Плюс" с по 8.1%. И тук най-сериозни проблеми има "Дачия Логан" с 28.9 на сто намерени тежки и средни повреди.
За четвърта година "Тойота" е без конкуренция в доклада на TÜV за най-надеждните употребявани автомобили
Ако се вярва на TUV, не зависимо от кое моделно семейтво Порше 911 си вземете, няма да съжалявате.
["Порше"]
Залагащите на кола на възраст между шест и седем години също ще имат най-малко ядове с "Тойота Приус" (9.3 на сто дефекти). По-скъпото надеждно предложение тук е "Порше 911 (11.1%), следва "Мазда" 2 (12.1 на сто). "Крайслер РТ Круизър" остава автомобилът с най-много проблеми - 37.7% от миналите технически преглед коли.
Планирате ли покупка на автомобил, каран между осем и девет години, най-добре се огледайте за "Порше" 911 с 10.2% дефекти. Среброто в категорията е за "Тойота Корола Версо" (14.5%), а бронзът е за "Тойота RAV4" (16.2%). Тук крайно непрепоръчително е да си взимате кола, навършила осем години, от модела "Мерцедес М-клас" (42.7% дефекти).
"Порше" 911 е лидер и в категорията на най-старите коли, обхващани от проучването на TÜV (между 10 и 11 години), като 12.1 на сто от миналите на технически преглед коли от модела са показали сериозни проблеми. И тук "Тойота" RAV4 се представя добре, като заема второ място (18.5%), третата позиция е за "Тойота Корола (21.5). "Крайслер РТ Круизър" е най-проблемният автомобил с 45.1% сериозни дефекти.
Доклад с над 40-годишна история
Публикувано за първи път преди 4 десетилетия, годишното издание на TÜV, водещата немска асоциация за технически прегледи, се е превърнало в безценен наръчник за купувачите, по отношение на надеждността при дълга експлоатация и общото качество на автомобилите, които се предлагат в момента на пазара. За последните 40 години докладът на TÜV е наръчник номер едно за употребявани автомобили. Първият подобен документ се появява през далечната 1971 година в Кьолн. Днес докладът AUTO BILD TÜV е безспорен лидер на немския пазар, що се отнася до коли "втора ръка
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Колко надеждна е една Тойота
Лично аз свикнах вече с такава информация. Така е от години, но не е лошо. biggrin.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Колко надеждна е една Тойота
Статията е от 2013.
Да не говорим че има тема - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=16&start=135.
Гледай:
https://www.youtube.com/watch?v=xnWKz7Cthkk - част 1
https://www.youtube.com/watch?v=xTPnIpjodA8 - част 2
Весели празници.
Да не говорим че има тема - http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=16&start=135.
Гледай:
https://www.youtube.com/watch?v=xnWKz7Cthkk - част 1
https://www.youtube.com/watch?v=xTPnIpjodA8 - част 2
Весели празници.

-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Колко надеждна е една Тойота
Не мисля че моя Ярис може да понесе подобна гавра като тази в Топ Гиър.Сега и тримата са доста по-стари,а Тойота са доста по кекави.И въпреки това Тойота са доста по - читави от всички останали biggrin.gif .
ПП.Трудно ми е да си обесня защо изкарват немците Мазда2 по-читава от Ярис - тук около мен е пълно с Такива Маздички и всичките от ръжда изглеждат като камуфлажни БТРи от разузнаването - половината са в ръждивокафяв отенък.За сметка на това дори и първите Яриси изглеждат като нови.А днес дори видях един Старлет,от тези дето приличат на старото Субаро Джъсти - беличко,като новичко,сигурно е на над 30 години,с виенска регистрация.Някакво хипи го караше.Мазда2 като знам че ги произвеждат на един конвейр в Испания с Форд Фиеста......
ПП.Трудно ми е да си обесня защо изкарват немците Мазда2 по-читава от Ярис - тук около мен е пълно с Такива Маздички и всичките от ръжда изглеждат като камуфлажни БТРи от разузнаването - половината са в ръждивокафяв отенък.За сметка на това дори и първите Яриси изглеждат като нови.А днес дори видях един Старлет,от тези дето приличат на старото Субаро Джъсти - беличко,като новичко,сигурно е на над 30 години,с виенска регистрация.Някакво хипи го караше.Мазда2 като знам че ги произвеждат на един конвейр в Испания с Форд Фиеста......

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Колко надеждна е една Тойота
Интересно ми е, че Приус дава винаги много силни резултати. Като се има предвид, че е хибридна и доста сложна система (поне в моите очи), просто шапка свалям на Тойота за доброто качество и надеждност.
Дали и хибридите при Лексуса са така добри? Мечтая си за един RX450h някой слънчев ден, като ми станат по джоба. Говорим за "нов-стар" автомобил, разбира се. biggrin.gif

Дали и хибридите при Лексуса са така добри? Мечтая си за един RX450h някой слънчев ден, като ми станат по джоба. Говорим за "нов-стар" автомобил, разбира се. biggrin.gif
2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Колко надеждна е една Тойота
Даже са по-добри.ffsolutions написа:Интересно ми е, че Приус дава винаги много силни резултати. Като се има предвид, че е хибридна и доста сложна система (поне в моите очи), просто шапка свалям на Тойота за доброто качество и надеждност.![]()
Дали и хибридите при Лексуса са така добри? Мечтая си за един RX450h някой слънчев ден, като ми станат по джоба. Говорим за "нов-стар" автомобил, разбира се. biggrin.gif

Имахме колега с такъв



Пожелавам ти да стигнеш и до там.

- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Колко надеждна е една Тойота
Благодаря ти!Akima написа: Пожелавам ти да стигнеш и до там.

Да сме живи и здрави, останалото е въпрос на труд, желание и доза късмет.

И малко по темата. Наскоро попаднах на информация ровейки из интернет, че по отношение на двигателите специално май от Хонда са най-напред с материала. По спомен, имаха дефект при един на 300+ двигателя. Следваха Тойота с един на 180 (нещо от сорта), и от там надолу спрях да чета. biggrin.gif Жалко, че не си спомням къде го гледах, за да хвърля един линк. За сметка на това пък, като цяло сякаш Тойота се представя по-добре в класиранията. Ще цитирам колега от форума, който веднъж каза: "Опиташ ли от сакето, няма връщане назад."

2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Колко надеждна е една Тойота
Приус са си японска сглобка в японски завод.За другите европейски модели не може да се каже същото.Моя Ярис например е "Саке с френска Грапа". Вкуса не е същия biggrin.gif . Авенсиса е "Саке с Джин". Королата и Ауриса вече само те си знаят коктейла , но със сигурност имат и "Саке с Ени Ръкъ" . Пък всички се движат с "Полска Зубровка" . Че не е ясно тази класация до кога ще я оглавяваме.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Колко надеждна е една Тойота
Винаги има връщане назадffsolutions написа:...."Опиташ ли от сакето, няма връщане назад."

Предимството на Тойота е що годе добрия качествен контрол - т.е. добра организация...
Не ме учудва издържливостта на хибрида - както се казва - повече мъки в тренировките, по-малко загуби в боя...
Та и тук - стояли са доста на чертожната дъска, и са изгенерирали доста прост, но добре измислен агрегат...
И съответно - по-трудно чуплив...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Колко надеждна е една Тойота
Днес окончателно сглобихме една FJ43, стоеше разпарчатосана в гаража 12 години.Малко се поразтресе, поопуши комшиите, но след обиколка на квартала и половин час работа на празен ход, се стабилизира и е готова за офроуд отново.
Е как да не е надеждна Тойота.
пс.- набор 63, бензин , шестак 4л
Е как да не е надеждна Тойота.
пс.- набор 63, бензин , шестак 4л

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Колко надеждна е една Тойота
Дааа. Това е от неубиваемите модели и двигатели 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта