2 срешу 4 клапана на Цилиндар за Турбо
Публикувано на: 07 Фев 2005 08:38
Значи то е ясно ,че никои одавна не прави 2 клапанови глави та производителите явно са взели своито решение.
Аз обаче не разбирам как на теориа 2-та клапана може да са по-добри? Гледам ги на Пънки на колата ,ми че те определено имат доста по-влошено дишане за мотора поради простата причина ,че повърхноста която отварят изглежда по-малка от тази със 4 клапана.
Пънки и този toysport.com обаче казват ,че издържат на по-висока температура. Физически това е вярно ,ма за мен лично интелигентния тюнинг ,значи да си проверяваш и държиш изгорелите газове (и съответно въздуха във смукателните колектори) във температури за които е предвитен мотора. За изгорелите газове ,види ли човек че качват над 800 значи ,че просто Кулера не е достатъчно голям ,турбината изнемогва или пък изпреварването е отишло някъде си ,по някакви си причини ,та идеята е коригира се проблема и Хоп-Троп готово ,не мога да си обясна зашо некои ,некога ча изка да работи със много високи температури на смукателния/изпускателните клапани?
Аз обаче не разбирам как на теориа 2-та клапана може да са по-добри? Гледам ги на Пънки на колата ,ми че те определено имат доста по-влошено дишане за мотора поради простата причина ,че повърхноста която отварят изглежда по-малка от тази със 4 клапана.
Пънки и този toysport.com обаче казват ,че издържат на по-висока температура. Физически това е вярно ,ма за мен лично интелигентния тюнинг ,значи да си проверяваш и държиш изгорелите газове (и съответно въздуха във смукателните колектори) във температури за които е предвитен мотора. За изгорелите газове ,види ли човек че качват над 800 значи ,че просто Кулера не е достатъчно голям ,турбината изнемогва или пък изпреварването е отишло някъде си ,по някакви си причини ,та идеята е коригира се проблема и Хоп-Троп готово ,не мога да си обясна зашо некои ,некога ча изка да работи със много високи температури на смукателния/изпускателните клапани?