Значи то е ясно ,че никои одавна не прави 2 клапанови глави та производителите явно са взели своито решение.
Аз обаче не разбирам как на теориа 2-та клапана може да са по-добри? Гледам ги на Пънки на колата ,ми че те определено имат доста по-влошено дишане за мотора поради простата причина ,че повърхноста която отварят изглежда по-малка от тази със 4 клапана.
Пънки и този toysport.com обаче казват ,че издържат на по-висока температура. Физически това е вярно ,ма за мен лично интелигентния тюнинг ,значи да си проверяваш и държиш изгорелите газове (и съответно въздуха във смукателните колектори) във температури за които е предвитен мотора. За изгорелите газове ,види ли човек че качват над 800 значи ,че просто Кулера не е достатъчно голям ,турбината изнемогва или пък изпреварването е отишло някъде си ,по някакви си причини ,та идеята е коригира се проблема и Хоп-Троп готово ,не мога да си обясна зашо некои ,некога ча изка да работи със много високи температури на смукателния/изпускателните клапани?
2 срешу 4 клапана на Цилиндар за Турбо
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: 2 срешу 4 клапана на Цилиндар за Турбо
NAPROTIV! smao toyota pochti ne pravi 2-klapanovi glavi veche, i to ot dosta vreme nasam! Povecheto proizvoditeli si perkat s 8 klapana na 4 cylindura, ili 12 na 6cilindura, da ne govorim che bolshinstvoto V8 sa si vse s po 2 klapana na cilindur.LordDigital написа:Значи то е ясно ,че никои одавна не прави 2 клапанови глави та производителите явно са взели своито решение.
Аз обаче не разбирам как на теориа 2-та клапана може да са по-добри? Гледам ги на Пънки на колата ,ми че те определено имат доста по-влошено дишане за мотора поради простата причина ,че повърхноста която отварят изглежда по-малка от тази със 4 клапана.
Пънки и този toysport.com обаче казват ,че издържат на по-висока температура. Физически това е вярно ,ма за мен лично интелигентния тюнинг ,значи да си проверяваш и държиш изгорелите газове (и съответно въздуха във смукателните колектори) във температури за които е предвитен мотора. За изгорелите газове ,види ли човек че качват над 800 значи ,че просто Кулера не е достатъчно голям ,турбината изнемогва или пък изпреварването е отишло някъде си ,по някакви си причини ,та идеята е коригира се проблема и Хоп-Троп готово ,не мога да си обясна зашо некои ,некога ча изка да работи със много високи температури на смукателния/изпускателните клапани?
za tempertaurata, stava vurpos za po ekstremni boostove, drag racing i t.n. pri edna street kola, imash suma ti sistemi kato EGR gasove i pr. kooito izobshto ne spomagat za dulgiyat zivot na dvigatelyat, daze pri M dvigatelite chesto stavat prichina za izgoryala garnitura na glvata pri 6-cilindur, ili tam deto minavat gasovete za da idat vuv vsmukvatelniyat kolektor, toest podurzat mnogo po-visoka temeperatura i s vremeteo garniturata izgaraya.
inach vyarno che pri turbinirane razlikata se namalyava mezdu 4 i 2 klapanovovi glavi, vupreki che teoritichno 4 klapanovata tryabva da nadmogne 2 klapanovata dori sus malko, no da ya nadmogne...poveche vuzduh in and out...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта