Четох другите теми във форума по този въпрос, но не ми вършат работа.
Ситуацията: Парното в колата е или супер слабо, или изобщо не работи (т.е. духа студено). При затворено положение на въздушната циркулация духа леко топличко, а при въздух влизащ отвън си е направо студено.
Какво съм забелязал: антифриза е ок - не губи, нивото е на МАХ. Пробвах да обезвъздуша даже, според моите разбирания - оставям капачката отворена на разширителния съд и чакам. Може би си въобразявам, но има лееееееееееееееко положителен ефект. Колата загрява нормално и температурата не играе нагоре надолу. Преди 3 месеца сменях термостат. Водната помпа може би преди 2-3г.
Относно тръбите: и двете мога да ги държа с гола ръка (за изолацията разбира се), не са достатъчно горещи за да ме изгорят.

Тази която съм оградил с червено (влиза в купето) е доста по-топла от тази която съм оградил със синьо (идва от двигателя някъде). Каква е функцията на кутията в която влиза синята и излиза червената? Загрява въздуха? Моето разбиране е: синята носи отпадна топлина от двигателя. В кутията има нагревател и вероятно датчик благодарение на който се достига желаната температура. Червената води топлия въздух към купето.
Възможно ли е нагревателя (ако има такъв) да не работи и в купето да влиза само топъл въздух от двигателя, който е недостатъчен при тези температури да стопли? Ей това бушони на нагревателя ли са?


Едит:
Видях в сервизната книжка - HTR SUB1, HTR SUB2, HTR SUB3 са явно 3 отделни отоплителя. Възможно ли е един или два от отоплителите или техните бушони да са си заминали? Това би обяснило защо маркуча от кутията към купето е по-горещ от този от двигателя и въпреки това не идва достатъчно топло.
Поздрави