Corolla E11 1.3 4E-FE 1999 - приплъзващ съединител - смяна ?
Corolla E11 1.3 4E-FE 1999 - приплъзващ съединител - смяна ?
Здравейте, поздравления за прекрасният форум. Досега все бях читател, но ето че дойде ред и да попитам.
Откак взех Тойотата преди 5 години съединителя винаги е придръпвал при потегляне на първа, исках още тогава да го оправя но майсторът който я сервизира ме посъветва да изчакам, 90 хиляди километра по-късно положението е горе долу същото с придърпването. С началото на студа обаче забелязах че при превключване от 3та на 4та, при подаване на повечко газ наблюдавам ефекта на кикдаун при автоматика, а колата си е с ръчни скорости. Вдигат се оборотите а скоростта не нараства, очевидно съединителя боксува. Тази събота и неделя карах на дълъг път и ми направи впечатление че при ниски обороти лек баир нагоре, пета предавка и газ до дупка се получава за момент пак прибоксуване. Карах след това внимателно без рязко подаване и със спокойно сменяне на скоростите. Накрая на пътуването прецених че вече мога да тествам нещата и изненада, никакво прибоксуване, даже и при откровенно груба смяна на предавки и рязко подаване на газ на 5-та, или коя да е друга предавка. Колата гасне на място при 5та и плавно отпускане. Възможности всякакви, включително и просто нещо да е зацапало диска временно и да съм го отъркал на дългият път, но не ми се иска да оставям нещата така, ако имате конкретни идеи и начин как да го тествам са добре дошли (само от тестове да не омажем положението). Ако не давайте съвети за читав майстор в София. Предполагам че отворим ли я ще се сменя всичко наред, колко ориентировъчно е това "удоволствие"?
Откак взех Тойотата преди 5 години съединителя винаги е придръпвал при потегляне на първа, исках още тогава да го оправя но майсторът който я сервизира ме посъветва да изчакам, 90 хиляди километра по-късно положението е горе долу същото с придърпването. С началото на студа обаче забелязах че при превключване от 3та на 4та, при подаване на повечко газ наблюдавам ефекта на кикдаун при автоматика, а колата си е с ръчни скорости. Вдигат се оборотите а скоростта не нараства, очевидно съединителя боксува. Тази събота и неделя карах на дълъг път и ми направи впечатление че при ниски обороти лек баир нагоре, пета предавка и газ до дупка се получава за момент пак прибоксуване. Карах след това внимателно без рязко подаване и със спокойно сменяне на скоростите. Накрая на пътуването прецених че вече мога да тествам нещата и изненада, никакво прибоксуване, даже и при откровенно груба смяна на предавки и рязко подаване на газ на 5-та, или коя да е друга предавка. Колата гасне на място при 5та и плавно отпускане. Възможности всякакви, включително и просто нещо да е зацапало диска временно и да съм го отъркал на дългият път, но не ми се иска да оставям нещата така, ако имате конкретни идеи и начин как да го тествам са добре дошли (само от тестове да не омажем положението). Ако не давайте съвети за читав майстор в София. Предполагам че отворим ли я ще се сменя всичко наред, колко ориентировъчно е това "удоволствие"?
Последно промяна от Akima на 28 Май 2016 13:09, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Добре дошъл.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Добре дошъл.
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Питане за съединител на Корола Е11 '99 4e-fe
Доближи и подпри предните колела в бордюр, пробвай да тръгнеш на 3-та. Ако изгасне- караш още. Ако не - заминаваш в бокса. То положението ако си е омазано и без това само ще го констатираш нагледно, така, че смело.
Съединител комплект е 200-250 лв, за труд 100-150, зависи от сервиза.
п.с. на какви километри е колата...
Съединител комплект е 200-250 лв, за труд 100-150, зависи от сервиза.
п.с. на какви километри е колата...
Последно промяна от Оги на 08 Дек 2014 15:16, променено общо 1 път.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Re: Питане за съединител на Корола Е11 '99 4e-fe
290 хиляди
С вдигната ръчна и 5та предавка при опит за потегляне колата гасне.
С вдигната ръчна и 5та предавка при опит за потегляне колата гасне.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Питане за съединител на Корола Е11 '99 4e-fe
Пробвай на 2-ра предавка...
Според мен щом веднъж е приплъзнал, ще го прави този номер пак...
Според мен щом веднъж е приплъзнал, ще го прави този номер пак...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Питане за съединител на Корола Е11 '99 4e-fe
На 5-та натоварването е най-голямо. Но да, и за мен е важно да установя откъде се взе това нещо и по-важното на кой майстор да я водя.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Питане за съединител на Корола Е11 '99 4e-fe
Технически погледнато в идеалния случай (ако ти държат спирачките/не мръдне автомобила) натоварванет е едно и също - маховика и притискателя се опитват да завъртят спрелия диск на съединителяdisign написа:На 5-та натоварването е най-голямо. Но да, и за мен е важно да установя откъде се взе това нещо и по-важното на кой майстор да я водя.

Моля да попълните профила си, за да се знае за коя част на света питате за майстор...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Питане за съединител на Корола Е11 '99 4e-fe
В първият пост съм уточнил, питането е за София. Днес пак опитах 5-та предавка, 3 000 оборота + ръчна и плавно пускане колата гасне.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Re: Питане за съединител на Корола Е11 '99 4e-fe
Не е нужно да отива на нитове, за да се смени съединителя. Щом придърпва чак на първа предавка, вече му е време отдавна. Иначе някой друг ще кара с нов съединител след време. Това, което може да се направи преди това е да се смени течността на съединителя, като ако не иска да се вдигне педала след първото изпускане от пробката да се надуе с голяма спринцовка спирачн атечност откъм пробката и цялата мътилка и чернилка , която ще се появи в казанчето да се изсмуче и промие. Другото е да се провери и евентуално замени маркуча на съединителя-не може веднъж да пребоксува, а друг път не. Възможно е да прави <клапа> в обратна посока. В крайна сметка ако маншончето на долната помпа е свито до край съединителя е за смяна. Има колега от София - мехаННика, той може да прецени добре какво точно и трябва на колата.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22 Май 2016 23:45
- Местоположение: София
Corolla E11 1.3 4E-FE 1999 - приплъзващ съединител - смяна ?
Колега, disign и аз имам същият модел Toyota със същият проблем, можеш ли да ми напишеш да ли си го оправил и как?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22 Май 2016 23:45
- Местоположение: София
Corolla E11 1.3 4E-FE 1999 - приплъзващ съединител - смяна ?
Последно промяна от Akima на 29 Май 2016 15:59, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат.
Причина: Съкратен цитат.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E11 1.3 4E-FE 1999 - приплъзващ съединител - смяна ?
Трябва да се погледне - потърсете мнение от сервиз.
Маслото в кутията - каква марка е, кога е сменяно и какво е нивото му?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22 Май 2016 23:45
- Местоположение: София
Corolla E11 1.3 4E-FE 1999 - приплъзващ съединител - смяна ?
Трябва да се погледне - потърсете мнение от сервиз.
Маслото в кутията - каква марка е, кога е сменяно и какво е нивото му?
Разбрах, че мехаННика разбира от тези неща но незнам как да се свържа с него, а не искам да ходя на случайни сервизи защото съм патил от това. Маслото на скоростната кутия не е сменяно от както съм я взел 2002 г. - 50000 км. . Приплъзването е вече втора година- 40000 км., би трябвало този съединител вече да се е износил а положението си остава сащото, колегата disign е навъртял 90000 км с този проблем!?!?!?.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla E11 1.3 4E-FE 1999 - приплъзващ съединител - смяна ?
Горе на страницата виждате модераторите и конкретно мехаННика - може да му пишете ЛС...
А дали ще може да Ви обърне внимание и да Ви помогне - там вече не се знае, защото логично човека е доста зает...
Така, че ако не стане - ще се мисли отново...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта