Мнение за ярис версо 1,3 автоматик
Публикувано на: 30 Ное 2014 09:30
Здарвейте колеги и поздрави от Хонда форума
Отдаван се оглеждам за малка градска кола автоматик, но задачата никак не е лесна защото си има минимални изисквания, да не е немска, да е 4 врати с климатик, а автомата да е ходротрансформатор, бях отписал Тойота от списъка защото ярис са с роботизирани кутии, но приятно ме изненада модела верско които е с хидротрансформатор и се вписва в изискванията, с малък компромис че е малко по дълъг но тва се преглъща
Преди да напиша тази тема разгледах първо цени на авточасти най- масовите неща, малко ме стресна цената на бензинова помпа уж изглежда обикновена помпа но цената и от 300+ лева хич не е обикновена, спирачната помпа също не е никък евтина (цените са от известен оналаин магазин за части). Понеже не съм запознат с модела и марката се обръщам към вас, и ще задам въпросите си в поредност за да е по лесно да отговаряте с да или не 
1: Да ми кажете има ли често срещан скъп чарк, които да се налага да се купува и смяната му да е солена.
2: Виждам че мотора е с верига , каква е славата на веригата при ярис 1,3 бензин, цената и не е стряскаща на фона на веригите за някои хонди които не издържат до 200 000 км но колко нормално издържа верига на 1,3 и носи ли и се славата че е слабо звено.
3. Според аутодата двигателя е с регулируеми клапани, колко често се налага регулиране хлабините на клапаните, че от хондовите ми е дотегнало на всеки 20 000км да проверявам и регулирам, ама нали съм съвестен стопанин
4. Модела има ли хронични проблеми на които трябва да обърна внимание при огледа, стандартните неща при огледа са ми ясни, но питам за такива който знаят само тези които са си патили защото не са били подготвени да оглеждат за тези неща:)
5. Автоматика: много ще се радвам ако има някои които кара хидротрансформаторна кутия на ярис да сподели мнения как се държи и наи вече проблемна ли е, защото от всичко написано за този модел при покупката на автоматик то най-важно в цялата кола е кутията
6. Ако се наложи колата понася ли газов инжекцион.
7. дебитомерите чест проблем ли са като при немските коли? на някои налагало ли се е да го сменя някога
8. Като цяло здрава кола ли е, преди да ми отговорите искам да се абстрахирате от факта че сте фенове на марката
Колата която съм харесал е една от малкото автомати на пазара и мисля днес да мина да я огледам, доста е по скъпичка от колите с ръчки, но съм се затръшкал за автоматик



1: Да ми кажете има ли често срещан скъп чарк, които да се налага да се купува и смяната му да е солена.
2: Виждам че мотора е с верига , каква е славата на веригата при ярис 1,3 бензин, цената и не е стряскаща на фона на веригите за някои хонди които не издържат до 200 000 км но колко нормално издържа верига на 1,3 и носи ли и се славата че е слабо звено.
3. Според аутодата двигателя е с регулируеми клапани, колко често се налага регулиране хлабините на клапаните, че от хондовите ми е дотегнало на всеки 20 000км да проверявам и регулирам, ама нали съм съвестен стопанин

4. Модела има ли хронични проблеми на които трябва да обърна внимание при огледа, стандартните неща при огледа са ми ясни, но питам за такива който знаят само тези които са си патили защото не са били подготвени да оглеждат за тези неща:)
5. Автоматика: много ще се радвам ако има някои които кара хидротрансформаторна кутия на ярис да сподели мнения как се държи и наи вече проблемна ли е, защото от всичко написано за този модел при покупката на автоматик то най-важно в цялата кола е кутията

6. Ако се наложи колата понася ли газов инжекцион.
7. дебитомерите чест проблем ли са като при немските коли? на някои налагало ли се е да го сменя някога

8. Като цяло здрава кола ли е, преди да ми отговорите искам да се абстрахирате от факта че сте фенове на марката

Колата която съм харесал е една от малкото автомати на пазара и мисля днес да мина да я огледам, доста е по скъпичка от колите с ръчки, но съм се затръшкал за автоматик
