


1: Да ми кажете има ли често срещан скъп чарк, които да се налага да се купува и смяната му да е солена.
2: Виждам че мотора е с верига , каква е славата на веригата при ярис 1,3 бензин, цената и не е стряскаща на фона на веригите за някои хонди които не издържат до 200 000 км но колко нормално издържа верига на 1,3 и носи ли и се славата че е слабо звено.
3. Според аутодата двигателя е с регулируеми клапани, колко често се налага регулиране хлабините на клапаните, че от хондовите ми е дотегнало на всеки 20 000км да проверявам и регулирам, ама нали съм съвестен стопанин

4. Модела има ли хронични проблеми на които трябва да обърна внимание при огледа, стандартните неща при огледа са ми ясни, но питам за такива който знаят само тези които са си патили защото не са били подготвени да оглеждат за тези неща:)
5. Автоматика: много ще се радвам ако има някои които кара хидротрансформаторна кутия на ярис да сподели мнения как се държи и наи вече проблемна ли е, защото от всичко написано за този модел при покупката на автоматик то най-важно в цялата кола е кутията

6. Ако се наложи колата понася ли газов инжекцион.
7. дебитомерите чест проблем ли са като при немските коли? на някои налагало ли се е да го сменя някога

8. Като цяло здрава кола ли е, преди да ми отговорите искам да се абстрахирате от факта че сте фенове на марката

Колата която съм харесал е една от малкото автомати на пазара и мисля днес да мина да я огледам, доста е по скъпичка от колите с ръчки, но съм се затръшкал за автоматик
