Една излезна със резбата още докато ги вадех ,после като почнах да прибирам и после затягам оше 4 се прецакаха - просто превъртат и ронят резбата на главата. Стягането го правя със 10% под заводския момент ,заводска поредица няма ,но по идея на колегата Алтезов ползвам тази за главата доколкото е възможно.
При превъртане ползвам Helicoil кит:

Всичко вървеше що годе ,докато една от шпилките не пръвртя във резба която вече имаше набит Helicoil. Говорим за тази която стягам като Номер 3 ,т.с. доста към средата. Горе-долу нямаше какво да правя ,та просто продължих да сглабям. Чел съм по Супра форумите ,че разни си карат маса време със по 1 липсваща шпилка ,и чак след доста мили се появява газов теч. Във интерес на истината и на моита и липсваше шпилка ,ма наистина изобщо я нямаше. Още по интересното е ,че от двете шпилки които издържаха във заводската резба т.с. нямаха нужда от Helicoil едната беше именно тази която не е ползвана от кои знае колко години! ,верно беше краина
Ма не ми харесва да остане така во веки ,явно ша сглобя всичко и ша се озъртам за излизане на газове около шпилката ,ма все пак дали не мога да разпробия още повече главата ,да сложа Helicoil за 12х1.25 (във момента е за 10х1.25) смисал дали нема да упра на антифриз ,и какви други проблеми могат да доидат?
Може и да смена целата глава ,ма и тва нема да е скоро - все още търся резервен мотор. Пак и за една шпилка цела глава на боклука да се хвърля?