Страница 48 от 61

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 02 Май 2019 22:24
от maestro75
Голяма е вероятността ако идеш в Тойота да стане по-лошо. Не знам точно какво биха могли да направят...

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 02 Май 2019 23:19
от dracunculus
TSENKO написа: 02 Май 2019 21:52 ... . Извинявам се ако се задаван този въпрос, но може ли да споделите до сега вашите тойоти дали са давали дефекти?
Корола Е15 2012 за 184 000 км- водна помпа и бутало на спирачен апарат, и двете сменени по гаранция в Германия, заден амортисьор сменен още като беше нова, на около 21 000км, защото подрънкваше и не намериха защо.. това ТМ Ауто София. Авенсис Т27 (от подписа ми) за над 75 000 км никакъв дефект (все още не се и очаква)

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 05 Май 2019 13:24
от peterhr
Като стана дума за въздуховоди на задните седалки и ми стана интересно. Реших да проверя, ама не ми хареса резултата.
Ето как изглежда отзад под предната шофьорска седалка:
Изображение

Това е ниво Луна, фейслифт. Нямам идея дали има разлика между различните години и нива на екстри.
Но за съжаление нищо не духа и няма пластмасов въздуховод, това което се вижда е метална греда - крепежен елемент от купето. :censored:

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 05 Май 2019 19:37
от TSENKO
Това е ниво Луна, фейслифт. Нямам идея дали има разлика между различните години и нива на екстри.
Но за съжаление нищо не духа и няма пластмасов въздуховод, това което се вижда е метална греда - крепежен елемент от купето. :censored:
[/quote]
Ами тази, която имаме е юбилейното оборудване, иначе в ръководството за експлоатация го дават на схема че има обдухване и сигурно може само да е за Sol оборудване.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 05 Май 2019 19:45
от TSENKO
Вчера се загледах по обстойно в този панел и си пролича как самият панел не залепен изцяло, а само на места и явно няколко пъти като го напекло слънце и после климатика го е охладило и то се разместило. Иначе ще споделите какъв разход дават вашите автомобили.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 05 Май 2019 21:14
от alexander79
Лайсна или там каквото е, е така при мен от първия ден (леко надигната около сензора за осветеност). Какво ще ги правим тези коли ако пластмасите им се деформират след два дена на слънцето wink.gif ?
Относно разхода: Откак е в моите ръце разходът е точно 7/100, като съотношението градско/извънградско е 1/2. След като мина 20 000 забелязвам понижение при еднакви условия, като последните 4500 от които 1700км градско (доста тежко градско по ремонтите и задръстванията във Варна) вече е 6.3/100. Това е разходът по каталог. По принцип карам спокойно извън града. Не ускорявам рязко, или да се засилвам преди светофара и после да спирам интензивно при градско каране. Ако я подгониш си харчи, все пак е атмосферен бензин. Пробвах я веднъж на магистралата и на пета подмина 200 км/ч без много сериозно усилие. Ако се кара в обороти, колата става много пъргава, но си мисля, че потребителите на тези Короли не търсим спортното поведение. Ако имаш други въпроси , можем да си ги обсъждаме! Поздрави!

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 05 Май 2019 22:26
от rooneymarto
От известно време карам Аурис 1.6 132к.с. бензин, 2014г., ръчка. Прави ми впечатление, че в ниските обороти е сравнително мудничка, а преди нея съм карал единствено дизел 82коня. Тоест не съм свикнал на много коне. Качи ли оборотите над 3000, върви прилично, но аз хич не обичам да карам във високи обороти, защото двигателят става по-шумен и имам усещането че не е ок за него, а и не е особено икономично. Принципно съм свикнал да сменям скоростите на 20км-2ра, 40-3та, 60-4та, 80-5та, 100-6та. разбира се, това е при равен терен. Та въпросите са ми два:
1. Има ли го и при вас (тези които са карали тойота с такъв двигател) това явление с липсата на динамика в ниските обороти?
2. Доколко са вредни високите обороти за двигателя, говоря за обороти между 3000-4000? За разхода е ясно, че високите обороти означават по-висок разход.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 05 Май 2019 22:38
от iovkito
Не очаквай динамика от тойота с атмосферен бензин под 2.0. Един приятел така се наигра с една корола 1.33 . Продаде я 2 месеца след като я купи чисто нова.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 05 Май 2019 23:44
от dracunculus
Ми... пак е въпрос на мнение... и Королата ми и Авенсисът си вървят доволно, но и двете искат обороти. Проблеми при изпреварвания не съм имал никога. В пряко сравнение с дизеловата версия на моя Авенсис- 2л 143 кс.... вървят напълно еднакво, само че в корено различен оборотен диапазон и бензинката няма типичния турбо-пик на тягата, което кара много хора да си мислят, че дизел върви повече. Просто хора, които не умеят да карат бензинови двигатели все всяват подобни убеждения.... Недейте! :thumbsup: Но като цяло всичко е въпрос на лични убеждения... А колкото до Корола 1,33 съм съгласен. Тази голяма кола с този двигател е мъртва, на това купе 1,6 със 132коня (личен опит) е на долината граница, за мен tooth.gif

До колегата по-горе.... тези двигатели, атмосферни бензинови (конкретните 2 от подписа ми) се карат на високи обороти, ако искаш тяга. И там (след 3500) вървят добре. И нищо не им става (освен ако постоянно не се карат така, разбира се)

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 06 Май 2019 08:32
от TSENKO
Ааа някой може ли да каже дали е вярно че автопилота не е препоръчително да се ползва до 10хил. километра?

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 06 Май 2019 09:21
от slowtraveler
Единствената причина, за която се сещам е, че по време на разработване на автомобила не трябва да го натоварваш прекалено, трябва да избираш средни и разнообразни режими (не да забиеш една скорост и да не мърдаш от нея)...
Навярно това е причината за такъв съвет... Но 10х.км за съвременен автомобил - струва ми се прекалено... Бих избягвал темпомата първите 1х.км...

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 06 Май 2019 09:46
от alexander79
Това за разнообразните режими си го пише в ръководството. Да се избягва продължителна работа на място, както и дълго време поддържане на постоянна скорост (съответно обороти при ръчната кутия). Аз лично темпомата си го ползвах от първия ден, но съм се съобразявал с написаното по-горе, а и в Северна България няма чак такива равни участъци. Виж по АМ Тракия между Пловдив и Карнобат може и да заспиш!

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 06 Май 2019 20:16
от maestro75
И аз така разработвах първите 1500км. На която и скорост да съм, до 2500-2800 оборота. Без да задържам много на една скорост и едни обороти. Плавно тръгване и плавно спиране. Първите 700-800км, на всеки стотина км, ако съм извън магистрала и използване на спирачки, спирах за цигара да се охладят спирачни дискове и накладки.
Автопилота го монтирах наскоро, на 12 000км така, че нямам наблюдения и впечатления за преди това punk.gif

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 06 Май 2019 20:56
от iovkito
Аз първо навъртях 5000км за 2 седмици и след това прочетох книжката. Колата вече беше разработена. С рав4-ката пък вече знаех, че този двигател е неразрушим и разработката беше по offroad терен.

Мнения за Corolla E17 /2013- /

Публикувано на: 07 Май 2019 10:05
от slowtraveler
Аз писах само за теоретичната обосновка tooth.gif
А кой как си разработва автомобила - това е друг въпрос ppp.gif
На времето разработването бе по-критично заради няколко фактора - 1. Надеждата ( продиктувана от нуждата) да експлоатираш автомобила още поне 20-30г, затова и го пазиш; 2. По-нискокачествената технология на производство, предизвикваща голямо износване (и поява на отпадъчни материали в маслото) първите няколко хиляди километри. То затова и имаше неколкократна смяна на масло на кратки интервали в процеса на разработване...
Иначе за съвременните автомобили според мен нещата се получават от самосебе си - докато седнеш и свикнеш/ се ориентираш как да го настъпваш до дупка, и те хилядата километра 'за разработване' според производителя хвръкнали... Дотогава гледаш радиото, гледаш как реагира автомобила, наслаждаваш се на тишината и миризмата на новия автомобил, дето още не подрънква и т.н. и т.н. И е изключение да спираш 'до дупка' със сработване на АБС или да юркаш автомобила до ограничител... tooth.gif