Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Ное 2013 11:15
Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Здравейте,
Извинявам се ако има допусната техническа грешка не съм много компетентен и моля за мнения и препоръки.
Колата е Авенсис Т25 2.2 D4D 2006 150hp.
Случи се следното :
Тръгвам си от работа качвам се в колата запалвам без никакъв проблем но виждам че свети лампата на акумулатора. Прибирам се вкъщи което е на около 5км от работата. Вземам мултицет за да премеря и виждам, че акумулатора не се зарежда.
Казвам си ясно алтернатора е, на другата сутрин тръгвам към сервиза да да оправят зарежането, колата си пари без никакъв проблем. И като си карам започна да прекъсва и угасна явно тока на акумулатора свърши....както и да е стигнах до сервиза оправиха алтернатора на който беше избил един диод.
Сложиха ремонтираният алтернатор и след това се започнаха проблемите:
1. Колата палеше и гаснеше веднага след като се върне ключа.
- закачиха софтуер за диагностига и изписа грешка Р0200/Р200.
- оказа се че EDU(driver injector modul) е изгурял което се виждаше след като го отворихме.
2. Сменихме с нов модул от друг двигател със същите параметри.
- Колата сега пали но работи неравномерно, свети жълта лампа на таблото за проверка на двигатяля. Грешката си остава и след изчистването.
- На Всички дюзи са въведени наново параметрите.
- освен лампата за проверка на двигателя светят VSC и TRC.
Явно има още нещо което е проблемно.
Моля ви да ми препоръчате сервиз или човек който разбира от тези неща.
Понеже момчетата при които е колата правят само стартери, алтернатори и основна диагностика.
Извинявам се забравих да напиша че съм от София.
Благодаря предварително.
Извинявам се ако има допусната техническа грешка не съм много компетентен и моля за мнения и препоръки.
Колата е Авенсис Т25 2.2 D4D 2006 150hp.
Случи се следното :
Тръгвам си от работа качвам се в колата запалвам без никакъв проблем но виждам че свети лампата на акумулатора. Прибирам се вкъщи което е на около 5км от работата. Вземам мултицет за да премеря и виждам, че акумулатора не се зарежда.
Казвам си ясно алтернатора е, на другата сутрин тръгвам към сервиза да да оправят зарежането, колата си пари без никакъв проблем. И като си карам започна да прекъсва и угасна явно тока на акумулатора свърши....както и да е стигнах до сервиза оправиха алтернатора на който беше избил един диод.
Сложиха ремонтираният алтернатор и след това се започнаха проблемите:
1. Колата палеше и гаснеше веднага след като се върне ключа.
- закачиха софтуер за диагностига и изписа грешка Р0200/Р200.
- оказа се че EDU(driver injector modul) е изгурял което се виждаше след като го отворихме.
2. Сменихме с нов модул от друг двигател със същите параметри.
- Колата сега пали но работи неравномерно, свети жълта лампа на таблото за проверка на двигатяля. Грешката си остава и след изчистването.
- На Всички дюзи са въведени наново параметрите.
- освен лампата за проверка на двигателя светят VSC и TRC.
Явно има още нещо което е проблемно.
Моля ви да ми препоръчате сервиз или човек който разбира от тези неща.
Понеже момчетата при които е колата правят само стартери, алтернатори и основна диагностика.
Извинявам се забравих да напиша че съм от София.
Благодаря предварително.
Последно промяна от nikolagadev на 04 Мар 2014 17:42, променено общо 1 път.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Ми напиши от къде си! Аз знам човек,който ще ти свърши работа,но от Бургас.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
nikolagadev написа:Здравейте,
Извинявам се ако има допусната техническа грешка не съм много компетентен и моля за мнения и препоръки.
Колата е Авенсис Т25 2.2 D4D 2006 150hp.
Случи се следното :
Тръгвам си от работа качвам се в колата запалвам без никакъв проблем но виждам че свети лампата на акумулатора. Прибирам се вкъщи което е на около 5км от работата. Вземам мултицет за да премеря и виждам, че акумулатора не се зарежда.
Казвам си ясно алтернатора е, на другата сутрин тръгвам към сервиза да да оправят зарежането, колата си пари без никакъв проблем. И като си карам започна да прекъсва и угасна явно тока на акумулатора свърши....както и да е стигнах до сервиза ...
Какво се случи между (изгасна и успях да стигна до сервиза) ?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Ное 2013 11:15
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Избутах колата отстрани на пътя за да не пречи на движението и извиках пътна помощ. Така успях стигна до сервиза.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Ное 2013 11:15
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Проблема е отстранен.
Оказа се че дюзата на 4-ти цилиндър е дефектирала. След смяната и въвеждането на новата в компютъра колата работи без проблем както е било преди.
Все още не ми е известно как след каране само на акумулатор до неговото разреждане са ми изгорели 1 дюза и блока който ги управлява.
Имам още едно питане за старата дюза може ли да се рециклира ако може кажете къде.
Поздрави
Оказа се че дюзата на 4-ти цилиндър е дефектирала. След смяната и въвеждането на новата в компютъра колата работи без проблем както е било преди.
Все още не ми е известно как след каране само на акумулатор до неговото разреждане са ми изгорели 1 дюза и блока който ги управлява.
Имам още едно питане за старата дюза може ли да се рециклира ако може кажете къде.
Поздрави
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Колата колко време стоя в сервиза за ремонт на алтернатора? Ти беше ли там през цялото време?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Нормално при падане на напрежението блока управляващ дюзите се товари повече и се награва от не достатъчния ток. Електрониката не обича ниско и високо напрежение. Ако беше стар дизел с маханични дюзи може да си го караш и без батерия. Пример със стартер. При силен акумулатор се развътра енергично и няма греене, но при слаб въртящ бавно, едва, едва генерира повече топлина, то си почти късо съединение
Това си е мое мнение, разбира се.
Това си е мое мнение, разбира се.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Имаш изгорели 3 елемента, като всичките имат връзка. EDU-то се захранва от алтернатора а дюзата от EDU-то.
Най-вероятно ми изглежда причината да е от EDU-то, тоест късо там да е изгорило диода на захранването и съответната дюза която е управлявана в момента на късото.
Намерих ръководството, но не мога да прикача PDF. Прикачам снимка на елементите на дюзата: Ако се вземе работещ соленоид ми се струва, че е възможно да се смени. Въпроса е колко ще струва и дали си заслужава ?,
Подмяната също така не е съвсем елементарна. Трябва на стенд да се настрои работата на клапана, а именно при какво налягане да отваря (има едни калибровъчни пластинки и пръстени), количеството обратна нафта и др. И най-големият проблем е да се генерира код за въвеждане в EDU-то.
Проблема и вариантите за решение са следните:
CR injector correction coding is important and allows the CR system as a whole to compensate for mechanical and hydraulic tolerances within the injector. No two injectors will naturally flow the same and the vehicle ECU can compensate for this by altering the pulse width to individual injectors when the correction code given to the injector during manufacture is programmed into the ECU. We cannot produce this code with conventional all makes equipment. It requires a considerable investment and OEM backing to do so. One method of trying to limit the problem of our inability to produce an individual correction code is to ‘batch’ injectors. This method involves flow testing and adjusting the fuel delivery on injectors so that the differences between them are minimal. Say for instance we had around 30 injectors that were ‘repaired’ and flow tested. The batching concept assumes that out of those 30 injectors there would be ‘sets’ that would display similar flow and response characteristics. These injectors could then be further ‘fine tuned’ with minor adjustment to make them as similar to each other as possible. Sets of 4 or 6 injectors are then sold or fitted together to minimise any major differences in flow. Another concept is to build lengthy data base on the flow rates of differing new injectors from same part number family by recording their flow and response characteristics and the code on that particular injector. Over time a database can be built and any future injectors that displayed similar results to a previously recorded unit would be given the code from that similar flowing new injector. This would be a long and complicated process, but not impossible.
Предполагам, че можеш да намериш подходяща работилница да свършат работата, като не е ясен резултата, а и не зависи от майсторите заради проблема с кодирането, а цената предполагам ще е висока.
Най-вероятно ми изглежда причината да е от EDU-то, тоест късо там да е изгорило диода на захранването и съответната дюза която е управлявана в момента на късото.
Намерих ръководството, но не мога да прикача PDF. Прикачам снимка на елементите на дюзата: Ако се вземе работещ соленоид ми се струва, че е възможно да се смени. Въпроса е колко ще струва и дали си заслужава ?,
Подмяната също така не е съвсем елементарна. Трябва на стенд да се настрои работата на клапана, а именно при какво налягане да отваря (има едни калибровъчни пластинки и пръстени), количеството обратна нафта и др. И най-големият проблем е да се генерира код за въвеждане в EDU-то.
Проблема и вариантите за решение са следните:
CR injector correction coding is important and allows the CR system as a whole to compensate for mechanical and hydraulic tolerances within the injector. No two injectors will naturally flow the same and the vehicle ECU can compensate for this by altering the pulse width to individual injectors when the correction code given to the injector during manufacture is programmed into the ECU. We cannot produce this code with conventional all makes equipment. It requires a considerable investment and OEM backing to do so. One method of trying to limit the problem of our inability to produce an individual correction code is to ‘batch’ injectors. This method involves flow testing and adjusting the fuel delivery on injectors so that the differences between them are minimal. Say for instance we had around 30 injectors that were ‘repaired’ and flow tested. The batching concept assumes that out of those 30 injectors there would be ‘sets’ that would display similar flow and response characteristics. These injectors could then be further ‘fine tuned’ with minor adjustment to make them as similar to each other as possible. Sets of 4 or 6 injectors are then sold or fitted together to minimise any major differences in flow. Another concept is to build lengthy data base on the flow rates of differing new injectors from same part number family by recording their flow and response characteristics and the code on that particular injector. Over time a database can be built and any future injectors that displayed similar results to a previously recorded unit would be given the code from that similar flowing new injector. This would be a long and complicated process, but not impossible.
Предполагам, че можеш да намериш подходяща работилница да свършат работата, като не е ясен резултата, а и не зависи от майсторите заради проблема с кодирането, а цената предполагам ще е висока.
Последно промяна от lederman на 10 Мар 2014 10:38, променено общо 1 път.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Ное 2013 11:15
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Колеги благодаря за отговорите.
За сега съм решил да занеса старата дюза в Дизел център София имат стенд на Денсо и ще я закачат за да видят какво може да се направи.
Ще пиша след като имам резултат.
За сега съм решил да занеса старата дюза в Дизел център София имат стенд на Денсо и ще я закачат за да видят какво може да се направи.
Ще пиша след като имам резултат.
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Това дизел сервиза, който се намира около "Хладилника" ли е ?nikolagadev написа:Колеги благодаря за отговорите.
За сега съм решил да занеса старата дюза в Дизел център София имат стенд на Денсо и ще я закачат за да видят какво може да се направи.
Ще пиша след като имам резултат.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 14 Ное 2013 11:15
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Колега,
За тази фирма става въпрос не знам колко са добри препоръча ми ги един познат:
http://sofia-diesel-center.com/
За тази фирма става въпрос не знам колко са добри препоръча ми ги един познат:
http://sofia-diesel-center.com/
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Чул съм добри неща за тях, дано ти свършат работа. Сподели мнение като приключиш ремонта.nikolagadev написа:Колега,
За тази фирма става въпрос не знам колко са добри препоръча ми ги един познат:
http://sofia-diesel-center.com/
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
Купи нова дюза и не се занимавай с глупости.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Проблеми след ремонт на алтернатор Avensis T25 2.2 d4d
До колкото знам, колега, тези дюзи със соленоид не се ремонтират. Старият модел се рециклират. Но може и да греша. Както казаха колегите по-горе, сподели мнение за сервиза, за да знаем и ние как е. 

2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29 Фев 2016 08:44
- Местоположение: Стара Загора
Постоянно включено ли е Динамото на авенсис т25
Здрсвейте колеги,
Вчера докато си замервах акумукатора установих че динамото ми зарежда 6 минути после спира за кратко около минута и пак започва да зарежда за минута и спира, колата работи на място.
Това упражнение го повторих 3 пъти и го измери с два различни уреда който показаха еднакви стойности.
На таблото всичко е нормално и нищо не свети.
Колата е авансис Т25 дизел 2005г.
Това нормално ли е или да търся помощ.
Из нета прочетох че динамото не е постоянно зацепило и се включва само когато имало нужда.
Благодаря за инф предварително.
Вчера докато си замервах акумукатора установих че динамото ми зарежда 6 минути после спира за кратко около минута и пак започва да зарежда за минута и спира, колата работи на място.
Това упражнение го повторих 3 пъти и го измери с два различни уреда който показаха еднакви стойности.
На таблото всичко е нормално и нищо не свети.
Колата е авансис Т25 дизел 2005г.
Това нормално ли е или да търся помощ.
Из нета прочетох че динамото не е постоянно зацепило и се включва само когато имало нужда.
Благодаря за инф предварително.
Последно промяна от Akima на 16 Май 2017 18:15, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта