Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Здравейте колеги,
Имам тойота корола D-4D 2003г. дизел , комби 90 к.с.2.0. След няколко месеца ходене по сервизите и накрая ми казаха с една дума,че трябва да смемя двигателя или да продавам колата имам следния проблем. От както стана студено навън колата започна да пали доста трудно. При опит да запали доста върти, започва едно тресене и чак тогава запалва. Когато я покарам и загася и след това опитам да запали няма проблем . Първоначално освен това имах и проблем с оборотите след 2000 просто не можеше да ги дигне при 1-2-3-4 скорост . При 5-та нямаше проблем вървеше си спокойно 140-150 км. Първоначално отидох в сервиза на тойота в Стара Загора . там ми казаха, че две от дюзите били запушени или не впръсквали правилно. почистили са и двата клапана към помпата. взех си колага дадох 100 лв (50 за диагностиа и другите за почистването ..... ) колата вървеше супер . от както бях я купил така не е вървяла . Нямаше проблеми с оборотите и беше доста пъргава направо се учудих. Препоръчваха ми да пробвам с добавка към горивото за отпушване на дюзите. какво ли не слагах .... . След 4-5 дни по късно както вървеше колата изведнъж пак спя със същия проблем . Отидох в друг сервиз в София (Юве ). Пак диагностика , пак 50 лв момчето ми каза клапите към помпата били запушени трябва да се почистят. така взех колата дадох отново 100 лв този път обаче колата дигаше обороти но до 4-та скорост и след 2000 оборота стана по шумна . Странното за мен е, че от тогава колата много трудно дига повече от 110-110 км може да дигне до 140 но много трудно .... . върнах се след няколко дни пак в същия сервиз . казаха ми , че нещо с налягането проблем е имало и за всеки случай пак изчистили клапите на помпата. Колата вървеше отново супер както бях я взел от сервиза в тойото нямаше никакви проблеми нито с ниски нито с високи обороти. Така след 10-тина дни пак същото . Отидох в друг сервиз смениха едната свещ била за смяна другите не могли да ги развият дадох и там 100 лв . Но като си взех колата беше същото абсолютно никакъв ефект . Реших пак да отида в този Юве викам си там поне знаят какъв е проблема . пак 50 лв диагностика и накрая момчето ми каза проблем с дгигателя и ме отпрати с думите да сменя двигателя или да я продавам .....
Някой имал ли е подобен проблем и може ли да даде някакъв съвет какво да правя ?
Имам тойота корола D-4D 2003г. дизел , комби 90 к.с.2.0. След няколко месеца ходене по сервизите и накрая ми казаха с една дума,че трябва да смемя двигателя или да продавам колата имам следния проблем. От както стана студено навън колата започна да пали доста трудно. При опит да запали доста върти, започва едно тресене и чак тогава запалва. Когато я покарам и загася и след това опитам да запали няма проблем . Първоначално освен това имах и проблем с оборотите след 2000 просто не можеше да ги дигне при 1-2-3-4 скорост . При 5-та нямаше проблем вървеше си спокойно 140-150 км. Първоначално отидох в сервиза на тойота в Стара Загора . там ми казаха, че две от дюзите били запушени или не впръсквали правилно. почистили са и двата клапана към помпата. взех си колага дадох 100 лв (50 за диагностиа и другите за почистването ..... ) колата вървеше супер . от както бях я купил така не е вървяла . Нямаше проблеми с оборотите и беше доста пъргава направо се учудих. Препоръчваха ми да пробвам с добавка към горивото за отпушване на дюзите. какво ли не слагах .... . След 4-5 дни по късно както вървеше колата изведнъж пак спя със същия проблем . Отидох в друг сервиз в София (Юве ). Пак диагностика , пак 50 лв момчето ми каза клапите към помпата били запушени трябва да се почистят. така взех колата дадох отново 100 лв този път обаче колата дигаше обороти но до 4-та скорост и след 2000 оборота стана по шумна . Странното за мен е, че от тогава колата много трудно дига повече от 110-110 км може да дигне до 140 но много трудно .... . върнах се след няколко дни пак в същия сервиз . казаха ми , че нещо с налягането проблем е имало и за всеки случай пак изчистили клапите на помпата. Колата вървеше отново супер както бях я взел от сервиза в тойото нямаше никакви проблеми нито с ниски нито с високи обороти. Така след 10-тина дни пак същото . Отидох в друг сервиз смениха едната свещ била за смяна другите не могли да ги развият дадох и там 100 лв . Но като си взех колата беше същото абсолютно никакъв ефект . Реших пак да отида в този Юве викам си там поне знаят какъв е проблема . пак 50 лв диагностика и накрая момчето ми каза проблем с дгигателя и ме отпрати с думите да сменя двигателя или да я продавам .....
Някой имал ли е подобен проблем и може ли да даде някакъв съвет какво да правя ?
Последно промяна от pdinev на 02 Фев 2014 12:38, променено общо 1 път.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Проблем с паленето и високите обороти
Не знам дали не знаеш, но Тойота дава гаранция за ремонта си, тоест още 1-вия път е трябвало да я върнеш в Тойота като рекламация на ремонта им. Ти си дал 500 лева по сервизи абсолютно безсмислено. Ако в Тойота не могат да ти оправят проблема,където такива хиляди тойоти са минали през ръцете им,защо разчиташ на други сервизи,които не са специализирани с Тойота? Следвай някаква логика.
Моят съвет е - или обратно в Тойота Ст .Загора, или в ТМ Ауто София, но вече знаеш, че ремонтите им са с гаранция и може да се върнеш за безплатна естествено рекламация. Какво значи това да смениш двигателя? Голям майстор значи е този щом те съветва така. Ами аз те съветвам смени си колата,значи съм още по-добър майстор. Спри да ходиш при некадърници,които се учат на твоята кола.
Моят съвет е - или обратно в Тойота Ст .Загора, или в ТМ Ауто София, но вече знаеш, че ремонтите им са с гаранция и може да се върнеш за безплатна естествено рекламация. Какво значи това да смениш двигателя? Голям майстор значи е този щом те съветва така. Ами аз те съветвам смени си колата,значи съм още по-добър майстор. Спри да ходиш при некадърници,които се учат на твоята кола.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Проблем с паленето и високите обороти
Не знаех, че дават гаранция за ремонта им, но в тойота в стара загора ми казаха че трябва да сменям дюзи едната 900 лв x2 1800 . но явно не е това проблема
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Какво представлява един ремонт? Винаги съм смятал че ремонта е смяна на едни дефектни части с нови такива. Дотук имаме диагноза за две дюзи и потвърдено съмнение за SCV клапани. Какъв ремонт, какви рекламации..Сега е момента продавачите на добавки да блеснат с мощта на продуктите си, защото човека явно не му се дават повече от сто лева наведнъж.LEXUS написа: Тойота дава гаранция за ремонта си
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
По принцип ремонт означава установяване и премахване на проблем по автомобила, за което е заплатено в случая. Не е задължително да се сменят части. При положение,че са взети определено количество пари от страна на изпълнителя за извършена от него услуга, а резултат от тази услуга към проблема,заради който е платена, няма, означава,че клиентът може да върне колата като рекламация за неизвършена услуга, или по-точно неефективно извършена услуга, за която е заплатено.
Друг е моментът вече,ако от сервиза предупредят клиента, че услугата, за която ще си заплати, не му гарантира справяне с проблема по автомобила, тоест тя се отнася пряко към проблемната/ите/ част/и/, би намалила или отстранила проблема, но е възможно и да не се постигне успех, или не се отнася пряко към проблемната/ите/ част/и/, но би могла/без гаранция за ефекта/ да облекчи проблема.
Тоест при тези две хипотези сервизът ти извършва заплатената услуга - примерно почистване на дюзи, но ако си е оставил "вратичка" с предупреждението,че проблемът е свързан с подмяна на дюзи, много вероятно е при предявяване на рекламация от почистването на дюзи да информират колегата,че ремонтната манипулация би следвало да е замяна на износените дюзи.
Друг е моментът вече,ако от сервиза предупредят клиента, че услугата, за която ще си заплати, не му гарантира справяне с проблема по автомобила, тоест тя се отнася пряко към проблемната/ите/ част/и/, би намалила или отстранила проблема, но е възможно и да не се постигне успех, или не се отнася пряко към проблемната/ите/ част/и/, но би могла/без гаранция за ефекта/ да облекчи проблема.
Тоест при тези две хипотези сервизът ти извършва заплатената услуга - примерно почистване на дюзи, но ако си е оставил "вратичка" с предупреждението,че проблемът е свързан с подмяна на дюзи, много вероятно е при предявяване на рекламация от почистването на дюзи да информират колегата,че ремонтната манипулация би следвало да е замяна на износените дюзи.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Съгласен съм с хипотезите, но автора любезно спестява подробностите с надежда някой да извади чудотворен лек за 50 лева. Почистването на SCV клапаните е палиативно, тоест временно решение колкото да потвърди необходимата смяна. Дюзите, от момента в който параметрите им излязат от норми до момента в който колата спре има доста каране и всеки сам си решава какво да прави. От трите неотвили се свещи колко работят не става ясно, ваденето на една скъсана е 90 лв...Спирам по темата, няма смисъл повече докато не се отстранят тези неща.
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Не може да е от свещите при положение че след сервиз колата върви на 6. Въпроса е ,че резултата е временен. Ако трябва да ходя в сервиз в ТМ ауто ли направо да я водя или къде? Защото където и да отида все едно всичко отначало при ТМ почвам с 108 лв за диагностите от самото начало , но поне да разбера какво е и колко пари ще струва ремонта ще ги дам .
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
При положение че след всяко почистване на клапаните има макар и кратък ефект, бих започнал с тях. Последния път ги купувах за 520 лв. Тук във форума някой май продаваше такива. Все пак провери си нещата по добре, парите не са малко а диагноза по нета може да бъде и много грешна. Успех
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Отидох при човек който разбира . Диагнозата беше следната задължителна смяна на свещите (три от които не могат да се развият) разлика на налягане на някои от цилиндрите което идва от някакви клапани които се правят след отваряне на глава пилене ..... И най лошото две от дюзите "пикаят" . Някакви съвети правят ли се дюзи ( Denso) или трябва нови тоест втора ръка(една нова е към 800-900 лв сигурно са позлатени) . Двете ли да се сменят или направо четирите.
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Какво значи "три не могат да се развият?" Те или се развиват, или се късат и се вадят после, но така или иначе излизат.pdinev написа:Отидох при човек който разбира . Диагнозата беше следната задължителна смяна на свещите (три от които не могат да се развият) разлика на налягане на някои от цилиндрите което идва от някакви клапани които се правят след отваряне на глава пилене ..... И най лошото две от дюзите "пикаят" . Някакви съвети правят ли се дюзи ( Denso) или трябва нови тоест втора ръка(една нова е към 800-900 лв сигурно са позлатени) . Двете ли да се сменят или направо четирите.
Какви са тия клапани, които искат сваляне на глава, че и пилене? И какво им се прави?
Верно много разбира тоя майстор. Добре че няма да пипа мои коли.
Успех!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Колега, радвам се,че си намерил майстор,който според теб разбира и е потвърдил това,което са ти казали в Тойота,че дюзите са за смяна. ПО-добре смени тези дюзи и не пипай друго.Пробвай как ще работи с коректни дюзи. Защото майсторът ти иска да сваля цилиндровата глава и да я даде за шлайф на леглата на клапаните доколкото разбирам. Двигателят разбишкаш ли го , може да се влоши, да стане по-шумен и т.н.. Зависи от много фактори. Не пипай мотора, смени само дюзите както са те посъветвали в Тойота. И след това виж как ще работи колата.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Прави са колегите!Можеш да смениш само двете проблемни дюзи(другите не пипай).Ако майстора ти е читав няма да има никакви проблеми да ти намери 2 дюзи втора употреба.Вървят 150-160лв. едната.LEXUS написа:Колега, радвам се,че си намерил майстор,който според теб разбира и е потвърдил това,което са ти казали в Тойота,че дюзите са за смяна. ПО-добре смени тези дюзи и не пипай друго.Пробвай как ще работи с коректни дюзи. Защото майсторът ти иска да сваля цилиндровата глава и да я даде за шлайф на леглата на клапаните доколкото разбирам. Двигателят разбишкаш ли го , може да се влоши, да стане по-шумен и т.н.. Зависи от много фактори. Не пипай мотора, смени само дюзите както са те посъветвали в Тойота. И след това виж как ще работи колата.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Re: Проблем с паленето и високите обороти Corolla
Днес ми се обади и каза, че има човек който ще оправи дюзите без да слага нови като сменят само някакви разпръсквачи и аз не знам точко какъв е терминът и се слагали на стенд после се гледали дали са в норма. А за свещите просто три не могат да се развият и ще се скъсат но те ще се сменят като се прави всичко наведнъж. А налягането в различните цилиндри дали само от дюзите може да е или както ми е казъл да се отвори главата , пилене .... А за клапаните мисля , че бяха клапаните на цилиндрите всмукателен и изпусквателен затова се нагала главно отварянето на главата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ico1 и 6 госта