Здравейте,
моля за съвет за следното – Тойота Ярис 2004 г, D4D, 75 kc:
при включване на парното на топло и пускане на вентилатора на максимум след около 5 секунди двигателя рязко вдига обороти – над 1000, и ги подържа докато не се изключи или вентилатора, или топлото на парното. При парно на студено и вентилатор оборотите са нормални.
След компютърна диагностика на няколко места в Пловдив решение няма.
Благодаря предварително за всякакви съвети.
проблем с Tojota Ярис 2004 D4D
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Re: проблем с Tojota Ярис 2004 D4D
Решението с да се смени колата или ако държиш на нея, най-добре ползвай търсачката. Тази тема е дъвкана поне 20 пъти.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: проблем с Tojota Ярис 2004 D4D
Ми, няма и да има решение, тъй като това си е съвсем нормално поведение на дизеловия двигател, който се стреми да вдигне температурата в купето по-бързо.
Re: проблем с Tojota Ярис 2004 D4D
Като влезе в нормален температурен режим се нормализират оборотите.
Дразнещо е щото почти си гушнал мотора, ама така тряа да бъде, на голяма кола не се усеща.
Ако ти е постоянно така : Съвет - прегледай си охладителната система
Дразнещо е щото почти си гушнал мотора, ама така тряа да бъде, на голяма кола не се усеща.
Ако ти е постоянно така : Съвет - прегледай си охладителната система
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: проблем с Tojota Ярис 2004 D4D
Кво е тфа Tojota ???! Търсачката ко търси - злато или гъби в гората??
А може направо ДВГ да смениш... и инджуктопляктора провери и ако тряа смени с два нови за всеки случай....
А може направо ДВГ да смениш... и инджуктопляктора провери и ако тряа смени с два нови за всеки случай....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта